316 uutta koronatartuntaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Olen samaa mieltä, onnittelut ovat paikallaan.

Virossa ja Suomessa Euroopan alhaisimmat koronan ilmaantuvuusluvut,

Ansiota vai siitä huolimatta?

Suomi tulee jäljessä muuhun Eurooppaan, kyllä ne luvut täällä ehtii nousta vielä paljon kun ihmiset on niin omahyväisiä että kylläpä meillä menee hyvin, turhaa hysteriaa jne. Suomessa on paljon ikääntyneitä, kohta on sairaalat täynnä jos ei ruveta tosissaan ottamaan tätä tilannetta.

Eiköhän ihmiset ihan itse tartuta koronaa toisiinsa käyttäytymisellään.

Olin kassajonossa ja eikö sieltä yrittänyt kantapäille tulla maskiton keski-ikäinen ukko.
Junissa eikä rautiovaunuissa käytetä maskeja, halutaan tartuttaa koronaa muihin matkustajiin.
Kaupoissa ei ole ihmisillä maskeja, enkä tarkoita mitään pikkukauppoja.

Neljä kuollut. Kiutos heppatytöt.

Muuta vaikkapa Ruotsiin, kun siellä on asiat niin paljon paremmin.

THL: Jos Suomi olisi valinnut Ruotsin tien, koronavirukseen olisi kuollut yli 2 500 ihmistä

Muuta vaikkapa Ruotsiin, kun siellä on asiat niin paljon paremmin.

THL: Jos Suomi olisi valinnut Ruotsin tien, koronavirukseen olisi kuollut yli 2 500 ihmistä

10.6.2020 15.05
kesäkuun juttu, mitäköhän on nyt Ruotsin tilanne, ei näytä paremmalta.

Kiitos Sanna Marinin ja Krista Kiurun!

Suomi tulee jäljessä muuhun Eurooppaan, kyllä ne luvut täällä ehtii nousta vielä paljon kun ihmiset on niin omahyväisiä että kylläpä meillä menee hyvin, turhaa hysteriaa jne. Suomessa on paljon ikääntyneitä, kohta on sairaalat täynnä jos ei ruveta tosissaan ottamaan tätä tilannetta.
Niinhän kevään ensimmäisessä aallossakin väitettiin ja Ruotsin Tegnell sanoi että muut mm. Suomi saavat heidät kiinni kuolemissa kun muka jäljessä tulevat. Ainoa ongelma Suomessa on jos elinkeinoelämän ja talouden eli porvarien painostuksesta aletaan lepsuilla koronalinkojen mm. juottoliden ja matkailun kanssa. Onneksi Sanna, Krista, Aino-Kaisa, Li ja muut tolkulliset pistävät näille vaateille kampoihin.

Siis ihan oikeasti. Miten enemmän tosissaan se pitäisi ottaa? Täysi ulkonaliikkumiskielto?

Olette te kyllä sekaisin...

Yhteistyössä