Ei olis sama, Elena, ei lähellekään.Niinhän se on sanonut tekevänsä, ei noilla sanoilla mutta lopputulos olis sama
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei olis sama, Elena, ei lähellekään.Niinhän se on sanonut tekevänsä, ei noilla sanoilla mutta lopputulos olis sama
No mä oonjo nollannu itteni. Siis kun joskus lehdessä on isosti joku juttu se on hyvästä?. Mut sitkun se suosii muita huudat fakenews. Laita toki linkki siihen suureen trump fantasiaan.
Ethän sä voi sanoa noin, kun juuri sanoit ettet tiedä miten täällä käsitetään sosialismiEi olis sama, Elena, ei lähellekään.
Ai haluut nuolla mun peukkuu
Nope, vaikka kuinka monta kertaa kysyisitAi haluut nuolla mun peukkuu![]()
No miksi nuolen kuvaNope, vaikka kuinka monta kertaa kysyisit
Mistä sä tiedät kuubalaisten äänet?. Eikö äänestäminen oo vaalisalaisuus?. Vai onko se totta että nykyään luetaan ajatukset?.
fi.wikipedia.org
Älä muuta sano....Jotenkin vaivaannuttavaa, kun politiikasta keskustelee ihminen, joka ei tunne edes perusasioita.
Ovensuukysely – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Ai kysutään 5 miljoonalt kuubalaiselt kaikilt?. Jotenkin vaivaannuttavaa et muutaman ihmisen mielipidettä pidetään koko kansan mielipiteenä. Joku uskoo viellä gallupeihinJotenkin vaivaannuttavaa, kun politiikasta keskustelee ihminen, joka ei tunne edes perusasioita.
Ovensuukysely – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Ymmärsin, että puhe oli Amerikan sosialismistä. En kyllä ymmärrä sitäkään.Ethän sä voi sanoa noin, kun juuri sanoit ettet tiedä miten täällä käsitetään sosialismi
Tämän päivän femakoiden mukaan ei saa olla, koska sulla (tiettävästi) löytyy haaruksista kikkelsoni, mun puolesta toki saat olla mitä mieltä haluat olla.Saahan mulla mielipide olla niinkuin muillakin tietmättömillä?
Kuka sinulle on puhunut mun haarovälistä? Ja kiitos luottamuksesta.Tämän päivän femakoiden mukaan ei saa olla, koska sulla (tiettävästi) löytyy haaruksista kikkelsoni, mun puolesta toki saat olla mitä mieltä haluat olla.
Mees nyt jo nukkumaan. Sen verran väsynyttä tekstiä saat aikaan.Ai kysutään 5 miljoonalt kuubalaiselt kaikilt?. Jotenkin vaivaannuttavaa et muutaman ihmisen mielipidettä pidetään koko kansan mielipiteenä. Joku uskoo viellä gallupeihin
Joo oliko otanta kuinka suurta ?. Ja missä uutinen näistä jotka trumppia ehon tahoin halus äänestää?. Siis sellasta tyyppiä joka halus hankaloittaa maahanmuuttoa?. Kävitkö kuubassa asti tulevilta maahanmuuttajilta haastattelees mitä mieltä?.
Ohisalo asiasta mainitsi, en kyllä tiedä miksi.Kuka sinulle on puhunut mun haarovälistä? Ja kiitos luottamuksesta.
Saa kunhan se on sama kuin vihervasemmistolla.Saahan mulla mielipide olla niinkuin muillakin tietmättömillä?
Se ei kans osaa pitää suutaan.Ohisalo asiasta mainitsi, en kyllä tiedä miksi.
Yritän parhaani.Saa kunhan se on sama kuin vihervasemmistolla.
No kuubassa on ilmanen terveydenhuolto ja koulutus ei huonommin sosialisti maalta. Toisaalta amerikassa esim insuliini piikki on 1000dollaria kuubassa senttei. Vaikka usa on pitänyt saarrossa on pystynyt pitään niillä redursseilla huolta kansastaan ja nythän tilanbe muuttunut kun castro kuoli. Ihme on kun amerikkalaiset ei haluu itelleen hyvää. Esim hoitomaksut isoi nojoo en rupee tän enempää olisin toivonu sanderssii. Ehkä jenkit joslus alkaa ajatteleen mikä niille aidosti tuo hyvää.Kuubalaisia asuu ennenkaikkea Floridassa. Heistä suurin osa on paennut sosialismia (Castron johtamaa vallankaappausta), ei huonoja oloja. Miksi kuubalainen äänestäsi sosialismin puolesta, kun hän muistelee perheen maatilaa tai havanalaista hotellia jonka sosialistit veivät? Muiden latinalaisen Amerikan maiden kansalaisten maahanpääsy ei varmaan ole heille niitä tärkeimpiä asioita.
Äänestäsitkö sinä vaaleissa poliittista kantaasi vastaan (oikeistoa?), jos se helpottaisi itäkarjalaisten, mordvalaisten, unkarilaisten tai marien maahanpääsyä?
Meksikon vastaisen rajan muurin rakennuttamisen aloitti Bill Clinton, Obaman kaudella sitä oli saatu valmiiksi jo 1000 km. Trump oli asian eteenpäin viemisessä surkea, uutta muuria syntyi vain parikymmentä kilometriä (tuon vaalilupauksen hän siis petti).
Before Trump took office, there were 354 miles of pedestrian barriers and 300 miles of anti-vehicle fencing along the frontier—a total of 654 miles.
The Trump administration has only been able to construct 360 miles of the border wall, according to the U.S. Customs and Border Protection agency website. Of this, only five miles is newly constructed in areas where no barrier previously existed. The rest of the work has been adding secondary barriers, reconstruction or repair work on existing infrastructure.
Kerrankin samaa mieltä, ehkä vielä koittaa päivä kun näemme joko Trumpin itsensä toiseen kertaan tai hänen poikansa USAn presidenttinäEhkä jenkit joslus alkaa ajatteleen mikä niille aidosti tuo hyvää.
No miks köyhät ei saannu terveyden hoitoo ilmaseks trumpin aikakaudella. Miks usassa eniten kodittomii maailmassa. Ja miks koulutus hyvissä paikoissa maksaa niin paljon ei paljoo trumppii kiinostanut heikot?.Kerrankin samaa mieltä, ehkä vielä koittaa päivä kun näemme joko Trumpin itsensä toiseen kertaan tai hänen poikansa USAn presidenttinä
Mistä minä tiedän, kysy Trumpilta.No miks köyhät ei saannu terveyden hoitoo ilmaseks trumpin aikakaudella. Miks usassa eniten kodittomii maailmassa. Ja miks koulutus hyvissä paikoissa maksaa niin paljon ei paljoo trumppii kiinostanut heikot?.
No kuubassa on ilmanen terveydenhuolto ja koulutus ei huonommin sosialisti maalta. Toisaalta amerikassa esim insuliini piikki on 1000dollaria kuubassa senttei. Vaikka usa on pitänyt saarrossa on pystynyt pitään niillä redursseilla huolta kansastaan ja nythän tilanbe muuttunut kun castro kuoli. Ihme on kun amerikkalaiset ei haluu itelleen hyvää. Esim hoitomaksut isoi nojoo en rupee tän enempää olisin toivonu sanderssii. Ehkä jenkit joslus alkaa ajatteleen mikä niille aidosti tuo hyvää.