Vierailija on kyllä oikeessa tuossa seksin harrastamisessa. Normaali terve mies kyllä voi harrastaa vaikka kahdesti tai useemmin päivässä seksiä, samaan tahtiinhan ne siittiöt kehittyy, kuin ei harrastais. Kivekset tuottaa koko ajan uusia, nii ei ne kesken lopu
Jos ajattelee silleen "lasti kohtaisesti ". 2pv pinnauksella siinä yhdessä lastissa varmasti enempi siittiötä, ku jo saman päivän aikana ennemmin lauenneella. Mut jos laukee aina sinne toosaan, nii sielähän ne siittiöt on jo matkalla/odottelemassa munasolua. Eli määrällisesti varmaan sama harrastaako kahdesti päivässä vai kerran päivässä, vai joka toinen päivä
säilytyspaikka vaan eri.
Eli kaikki tehkööt kuinka haluaa, harrastaa useesti tai joka kolmas päivä, eihän sillä nii väliä. Ainoastaan, se että oviksen aikaan ois niitä siittiöitä sielä munanjohtimissa oottamassa munasolua, se on tärkeetä
Itse oon raskautunut kierrossa missä oli seksiä 2kertaa päivässä koko kierron, esikoinen syntyi siitä.
Myös kun harrastettiin kerran pari päivää ennen ovulaatiota, meni kesken. Joka kolmas päivä oviksen lähellä, meni kesken. Joka toinen päivä, sekin meni kesken. Tosin keskenmenoihin ei varmasti talletuksien määrällä mitään tekemistä.
Me mennään vaan fiiliksen mukaan, turhaa stressiä ajatella koska voi tallettaa ja koska ei
mä ajattelen että luonto hoitaa. Kyllä se joskus onnistuu.