Toiveissa vauva 2021


Negatiivinen tänä aamuna Oli sit varmaan virheellinen testi se lauantainen, ei täällä mitään kyydissä ole :'(
Voi kurja...antoi sit ihan turhaa toivoa se aikaisempi testi :/ Toivoa kuitenkin vielä on sulla :)
Mä testasin viime kierros dpo7 ku sain sen TÖRKEÄN viivan paikan, ajattelin toki, et ovis ollutkin aikaisemmin..noh eipä näin ollut :/
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja Enerisa3
Alkaa ovislimat saapua paikalle, kp 7 tänää. Ihmeen nopsaa aika menny. Yritän tän kierron ottaa tjt asenteella. Ettei lähe taas vaan vauvan haaveilu puuhiksi koko elämä, yritän keskittyä perheeseen ja hetkeen ja sit plussa testissä ois vaan oiva lisä toki vaikeeta se himmaaminen on meillä alkaa vihdoin remppa olla loppusuoralla.
Täällä kans tjt asenne päällä. Tulevina viikkoina paljon töitä ja sit muutto lähenee, joten hommia riittää.
Yhtäkään ovis taikka raskaus testiä en ole tilannu, greippimehut jäi kauppaan yms. Terot syön kiltisti loppuun, jos niillä vaan pienintäkään vaikutusta olisi tiputteluun, ni se olis ihanaa. Kyl tämä tästä vielä iloksi muuttuu :)
 
Näin on jos miehellä on jotain ongelmia tuotannossa tai ikä alkaa painaa.
Normaali, terve ja nuorehko mies niin "Jokainen sekunti miehen kivekset tuottavat vähintään 1500 siittiötä. Kyseinen fakta liittyy vastikään tehtyyn tutkimukseen, jossa selvitettiin, miten siittiöt kehittyvät ja miten tuollainen tuotantomäärä on mahdollista." sanoo terve.fi

Näitä tutkimuksiaon paljon. siittiöt ei lopu kesken. Ei ne patruunat tyhjäksi mee yhdellä kertaa. Eli seksiä saa harrastaa mielin määrin jos haluaa ja jaksaa. Itse raskauden kun harrastettiin 2kertaa päivässä ihan joka ikinen päivä, kuukauden ajan. Poika tuli.
Mikä se iän painamisen raja sitten on :D normaali terve 38, on varmasti iän painamampi kuin 24-vuotias. 2 lasta hänelläkin jo on.

Mukava jos Terve.Fi osaa tietää nämä asiat niin hyvin ettei hedelmällisyyteen erikoistuneita lääkäreitä tarvita enää antamaan suosituksia meille. Säästyy rahat.
 
Ja onnea kaikille plussanneille!<3

osaisikohan kokeneemmat vastata vielä tähän? :) :
Ma: lämpö 35.7
Ti: 35.9 (viiva haaleampi kuin kontrolli)
KE: 36.0 ovisplussa (viiva hiukan vahvempi kuin kontrolli)
To: 36.2 (ovistestissä yhtä vahvat viivat) Pe: 36.3 (viiva melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva)
La: 36.0 (viiva haaleampi kuin kontrolli, yhtä vahva kuin ti)
Su: 36.3 (viiva haalentunut)
Ma -> 36.5-36.6..

onko ovis voinut olla vasta tuossa la, kun lämpönotkahdus, vaikka eka ovisplussa ke? :eek:
 
Viimeksi muokattu:
Eikä tuo on niin ärsyttävää kun testit näyttää mitä sattuu ja kerkeää toivo nousta. Mä niin toivoin että olis ollut plussa teille
No kyllä :( Toki mullakin flo ennustaa menkat alkavaksi vasta maanantaina, joten toivoa vielä on vähän tälle kierrolle mutta saas nähdä.. :)

Katsoin näistä viesteistä että kp 18 oli sitä ovismaista limaa jossa oli jotain rusehtavaa viirua seassa, niin tiedä sit oisko ovis vasta ollu sillon? Sitten nyt olis vasta dpo 6 :D Tiiä nyt tästä. Jään odottelemaan menkkoja :D Onneks on viikonlopuks suunnitelmia niin ei tarvi murhehtia.. :p
 
@Enerisa3 Voi ei :(
Oli jo niin lupaava.. Toivotaan, että ovis oli vasta myöhemmin!

@Alinna86 Onnea ja tarrasukkia <3

Olispa mulla suht normaali kierto tämä nyt. Viimeksi oli sen 70 päivää. Nyt kiertopäivä 28, ovista en bongannut tikuttelusta huolimatta. Vatsaa nippaillut pari päivää ja huimannut. Jospa enteilis menkkoja edes. Nää pitkät kierrot tuntuu niin turhauttavilta ja tylsiltä!

En oo kiertolistalle kehdannyt pitkien kiertojen takia, mut jos nyt kuitenkin ilmoittaudun. Laitan toiveikkaana ton 35 pituudeksi :ROFLMAO:
Flo:kin vihjaili, etten vaan osaa merkata mun kiertoa :rolleyes:

rougemoux ya 5/20 2.lapsi
Kp 28/35
 
Mulla menossa dpo9, musta tuntuu että ei oo ollu tähän mennessä mitään tuntemuksia, dpo 2-4 aikoihin oli rinnat kipeät, mutta niin mulla on ollut joka kierrossa ovulaation jälkeen.. vähän ehkä nipistelyä tuntunut mutta en tiedä kuvittelenko koko homman. ajattelin testata dpo12 eli perjantaina aikaisella testillä, toivoen että edes haamu näkyis testissä et tietäis et jotain edes tapahtuu joskus.. kyllä on piinaavaa odotella, vaikka yritän varautua jo pahimpaan kun ei ole olo että olisi tärpännyt...
 
vierailija
Mikä se iän painamisen raja sitten on normaali terve 38, on varmasti iän painamampi kuin 24-vuotias. 2 lasta hänelläkin jo on.

Mukava jos Terve.Fi osaa tietää nämä asiat niin hyvin ettei hedelmällisyyteen erikoistuneita lääkäreitä tarvita enää antamaan suosituksia meille. Säästyy rahat.

No vaikuttaa varmasti paljon polttaako, juoko alkoholia, onko ylipainoa ym. Kaikki nämä laskee niin libidoa kuin siittöitten kuntoa.

Varmaan hedelmällisyuslääkäri katsoo tapauskohtaisesti, mutta ei siitä lapsen teosta tartte noin vaikeeta tehdä, varsinkaan et joku harrastaisi muka liikaa seksiä :D siittiötä kivikset tuottaa koko ajan uusia jos on normaali terve mies.
 
vierailija
Kivesten päätehtävä testosteronin tuottamisen ohella on tehtailla siittiöitä, eli miesten sukusoluja. Jokainen sekunti kivekset tuottavat 1500 siittiötä. Tämä tarkoittaa huimaa 130 miljoonaa siittiötä per päivä. Luku vaihtelee yksilöittäin, mutta tyypillisesti kivespari valmistaa reilusti yli miljoona siittiötä päivittäin.
 
Täällä kans tjt asenne päällä. Tulevina viikkoina paljon töitä ja sit muutto lähenee, joten hommia riittää.
Yhtäkään ovis taikka raskaus testiä en ole tilannu, greippimehut jäi kauppaan yms. Terot syön kiltisti loppuun, jos niillä vaan pienintäkään vaikutusta olisi tiputteluun, ni se olis ihanaa. Kyl tämä tästä vielä iloksi muuttuu :)

Sulla on vähän paremmin hallussa tää tjt :D mulla on ovistestit ja raskaustestit tulon päällä, viime viikolla jo tilasin, mut ei vaan oo vielä saapuneet. Mut ehkä mä piilotan ne testit johkin ja yritän unohtaa niiden olemassa olon.
Greippiä meinaan juoda vaan kolmena päivänä ja sillon tällön macakaakaota ja inositolia ehkä joka toinen päivä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Aniaj
Vierailija on kyllä oikeessa tuossa seksin harrastamisessa. Normaali terve mies kyllä voi harrastaa vaikka kahdesti tai useemmin päivässä seksiä, samaan tahtiinhan ne siittiöt kehittyy, kuin ei harrastais. Kivekset tuottaa koko ajan uusia, nii ei ne kesken lopu :)
Jos ajattelee silleen "lasti kohtaisesti ". 2pv pinnauksella siinä yhdessä lastissa varmasti enempi siittiötä, ku jo saman päivän aikana ennemmin lauenneella. Mut jos laukee aina sinne toosaan, nii sielähän ne siittiöt on jo matkalla/odottelemassa munasolua. Eli määrällisesti varmaan sama harrastaako kahdesti päivässä vai kerran päivässä, vai joka toinen päivä :) säilytyspaikka vaan eri.

Eli kaikki tehkööt kuinka haluaa, harrastaa useesti tai joka kolmas päivä, eihän sillä nii väliä. Ainoastaan, se että oviksen aikaan ois niitä siittiöitä sielä munanjohtimissa oottamassa munasolua, se on tärkeetä :)


Itse oon raskautunut kierrossa missä oli seksiä 2kertaa päivässä koko kierron, esikoinen syntyi siitä.
Myös kun harrastettiin kerran pari päivää ennen ovulaatiota, meni kesken. Joka kolmas päivä oviksen lähellä, meni kesken. Joka toinen päivä, sekin meni kesken. Tosin keskenmenoihin ei varmasti talletuksien määrällä mitään tekemistä.

Me mennään vaan fiiliksen mukaan, turhaa stressiä ajatella koska voi tallettaa ja koska ei :) mä ajattelen että luonto hoitaa. Kyllä se joskus onnistuu.
 
Viimeksi muokattu:
@Enerisa3 Voi ei
Oli jo niin lupaava.. Toivotaan, että ovis oli vasta myöhemmin!

@Alinna86 Onnea ja tarrasukkia <3

Olispa mulla suht normaali kierto tämä nyt. Viimeksi oli sen 70 päivää. Nyt kiertopäivä 28, ovista en bongannut tikuttelusta huolimatta. Vatsaa nippaillut pari päivää ja huimannut. Jospa enteilis menkkoja edes. Nää pitkät kierrot tuntuu niin turhauttavilta ja tylsiltä!

En oo kiertolistalle kehdannyt pitkien kiertojen takia, mut jos nyt kuitenkin ilmoittaudun. Laitan toiveikkaana ton 35 pituudeksi
Flo:kin vihjaili, etten vaan osaa merkata mun kiertoa

rougemoux ya 5/20 2.lapsi
Kp 28/35
Et oo testiä tehny?
Huimausta täälläkin ja on mm. Yksi raskaus oireista;)
 
vierailija
Tää on nyt jotain kummallista, kuukautiset alkoi sunnuntaina hyvin niukasti, ja loppui iltapäivään mennessä! Ikinä ei ole käynyt näin, aina on ollut pitkät ja runsaat, testi näytti negaa, mutta mitähän tämä sitten on? Ja takaisin ei ole tosiaan tulleet, seksiä on ollut ennen sunnuntaita parina päivänä peräkkäin (myös su aamu)
 
vierailija
Ei mitään, mun tietääkseni, otin pakkauksesta ja käytin kuten muutkin, toki otin kuvan heti kun väri lähti leviämään, liekö syy siinä.
Aiemmin tein samasta pakkauksesta toisen, ja siinä näkyi mielestäni myös haamu, mutta hiukan haaleampi kuin tämä.
Pitää hakea uusia kun tää oli viimeinen...
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja minttuni

Yhteistyössä