Mulla on ollut niin kaamea viikko, etten ole ehtinyt tänne kommentoimaan. Lukemassa olen kyllä käynyt! Super paljon onnea
@Tiukuna plussasta! Ja paljon onnea ja tarrasukkia myös muille plussanneille!
Mulla ultrassa näkyi 15mm follikkeli, ja lääkäri sanoi, että parin päivän sisään olisi ovulaatio. Sain kuitenkin plussan jo samana iltana, eli varmaan menee se 12-48h ovisplussasta irtoamiseen, varmaan aika yksilöllistä.
@KirJoh89 voi kumpa saisitte pian ajan tutkimuksiin! Kyllä viimeistään silloin miehenkin on suostuttava testattavaksi.
@minttuni tosi kurjaa, kun ette päässeet tässä kierrossa inssiin Toivottavasti tärppäisi silti luomuna!
Omaa napaa. Mulle yritettiin tehdä aukiolotutkimusta. Siitähän ei tullut yhtään mitään, oli kivuliainta mitä olen elämässäni kokenut. Pari kertaa lääkäri yritti, mutta piti sitten jättää kesken (koska huusin ja kiemurtelin tuskissani). Varattiin uusi aika, ja sillon saan lääkkeet suoraan suoneen. Kuulemma usein kun on noin kivuliasta, on johtimet tukossa. Alkoi masentaa sekin, että jos olemme pian vuoden yrittäneet "turhaan", jos ei voi edes onnistua. Miksi kroppa ei vaan voi toimia normaalisti?! Miehellä siittiöt on jo tutkittu aiemmin, niissä ei ole mitään vikaa. Tallettelutkin meni ihan pieleen tässä kierrossa. Tuo aukkarin yritys varmaan huuhteli kaikki siittiöt pois, ja tuon tutkimusyrityksen jälkeen kaikki tärinä (myös kävely) tuntui tosi inhottavalle kohdussa. Eli, en tule tällä kertaa piinalistalle, tuntuu, että ihan turhaa. Tuntuu turhalta oikeastaan koko yritys, jos paikat ovat luultavasti tukossa. Sori tämä negatiivinen vuodatus, huh.