@Earhart Moni voimakkaasta oksentelusta kärsivä saa nesteytyksen sairaalassa. Toivottavasti se sullakin auttaisi edes hieman, jos siihen päädytään. Ja kovasti jaksamista sullekin! Ei me toivottavasti 7kk päästä enää muisteta tätä koko juttua.
Siinä sää muutettua sillee et näkyy kuluva viikko. Se näyttää oletuksena täydet viikot mut sen sai vaihdettua jostain sieltä asetuksistaKatsotko raskausviikkoja jollain sovelluksella? Latasin itse tuon Raskaus+ -sovelluksen ja se ainakin näyttää viikot väärin. Eli nyt kun lähti käyntiin rv 10, niin näyttää yhdeksää.. eli siinä on viikot kirjattu numeroa pienemmäksi, vaikka tiedot muuten täsmää muiden rv10 tietojen kanssa.
Höh olipa tylsä juttu, jospa huomenna onnistuisi!Arvatkaa kuule, menin varhaisultraan tänään. "Voi ei, sulle unohdettiin soittaa, ultralaite on huollossa. Tuu huomenna Ni ultrataan"
Onko teille muille jo varattu np-ultrat? Mille viikoille? Mulle sanottiin et tehdään nykyään 11+6. Et se on tarkka. En kyllä tiennyt tuota.
Onpa omituista. Pitää vielä lääkäriltä huomenna kysyä.Onpa kyllä vaihtelevaa ohjeistusta tuon suhteen. Netistä googlailin viikonloppuna, ja jonkun lähteen mukaan aikaikkuna sulkeutuu juuri tuolloin 12+6 (vau.fi) ja toisen mukaan 13+6 (Naistalo.fi/HUS). Saan tietää oman aikani ylihuomenna, kun on eka neuvola (9+6). Lähiviikkoina tulee kuitenkin olemaan.
Muoks. Nyt luin Aavan sivuilta, että seulan verikoe otetaan yleensä viimeistään 11+6 ja tuossa ajankohdassa voi samaan aikaan myös mitata ultrassa niskaturvotuksen. Mutta nämä voi tehdä erillisinä aikoinakin.
Mulla on varattu 12+1, eli 30.lokakuuta. Sitä odotellessa!Arvatkaa kuule, menin varhaisultraan tänään. "Voi ei, sulle unohdettiin soittaa, ultralaite on huollossa. Tuu huomenna Ni ultrataan"
Tiedättekö ku odotin sitä ku kuuta nousevaa ku viimeisin päättyi keskenmenoon ja stressaan nyt tätä. No huomenna sit. Ainoa vaan etten saa lastenvahtia näin äkkiä ja joudun ottaa ylivillin taaperon mukaan. Mitähän siitä tulee.
Onko teille muille jo varattu np-ultrat? Mille viikoille? Mulle sanottiin et tehdään nykyään 11+6. Et se on tarkka. En kyllä tiennyt tuota.
Täällä Helsingissä ultra/labrat on ainakin ihan eri paikoissa joten eri reissut tulee, huomenna tulee 10+0 ja saisi mennä labraan, tällä viikolla on vaan töiden kannalta tosi huono joten pitää mennä ens viikon alussa jonottamaan (tai tiidtaina varmaan ku ma meillä on asuntokaupan teko pankissa ja sieltä ei voi myöhästyä), kun enää ei näin lähelle saa aikaa varattuaMuoks. Nyt luin Aavan sivuilta, että seulan verikoe otetaan yleensä viimeistään 11+6 ja tuossa ajankohdassa voi samaan aikaan myös mitata ultrassa niskaturvotuksen. Mutta nämä voi tehdä erillisinä aikoinakin.
Mulla on saman päivänä!Mulla on varattu 12+1, eli 30.lokakuuta. Sitä odotellessa!
Mä oon ainaki vaan sanonu et kauhee riski on et en millään voi siivota niitä kakkoja , heh.myös välillä on iiiihan kauhea olo ja en millään voi tehdä ruokaaIhania uutisia @Kasikuus
Kukahan kysyi kissoista, meillä on myös kaksi kattia ja kysyin tästä neuvolassa. Neuvolan täti sanoi, että niin kauan riski on tosi pieni kun en syö sitä kakka. Eli jos lapiolla kerää kakat ja pesee sit kädet saippualla, niin sisäkissojen kohdalla riski on pieni. Mies siivoushommiin, jos laatikko on ihan ripulissa.
Voi ei. Osanotot.<3 Toivotaan, että kolmas kerta sitten toden sanoisi! Tsemppiä jatkoon<3<3Hei taas! Mä sain tänään tuomioksi keskeytyneen keskenmenon. Toissa perjantaina varhaisultrassa oli viikot oletettua pienemmät. Ja tänään tarkistusultrassa todettiin keskenmenoksi. Jollakin tavalla osasin tän varhaisultran jälkeen odottaa tätä kun mun edellisessä raskaudessa keväällä kävi samoin. Nyt vain toivoa ylle, että se kolmas kerta toden sanoisi.
Tän vuoksi mä siirryn pois tuolta fb ryhmästä jota oon hallinnoinut. Jatkossa laittakaa täällä kaksplussalla viestiä joko @Tarrasukka21 tai @mim1 jos haluatte fb ryhmään.
Toivotan teille kaikille ihanaa odotusta ja sitä että jokainen teistä saisi oman toukokuisensa syliin asti <3
Siellä ultrassa vastasi 6+3, mutta tuntemusten ovistestien ja raskaustestin perusteella aateltiin et ihan minimissään viikkoja pitäisi olla 7+4. Hämäävää oli että mulla ei kauheasti raskausoireita ollut. Ihan alussa rinnat kipeet ja vähän väsymystä. Sitten tuli ja meni vähäiset rintakivut ja pissahädät. Toivotaan että teillä olisi kaikki hyvin <3Oon pahoillani @Mimpsu93 Heittikö sulla paljon siinä ensimmäisessä ultrassa? Alkoi kyllä jännittää kun meilläkin se mittaus oli vaikea ja mitta jonka sai vastasi pienempää