Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 Osaan niin hyvin samaistua tuohon tuskaan! <3 Monet saman ajan yrittäneet alkaa olla jo toisella kierroksella. Välillä se vaan nousee pintaan että jos omat raskaudet olis menneet loppuun asti niin voisin olla yli 1-vuotiaan äiti ja odottaisin tammikuulle 2021 toista lasta. Niin absurdi ajatus. Mä yritän jotenkin lohduttautua sillä ajatuksella, että sitten kun toivottavasti joskus saa lapsen, niin tuntuisi siltä että juuri tämä meidän pitikin saada <3
 
Nyt on pakko kysyä teiltä jotka ootte tikuttaneet ovista. Muuttuuko ovistesti ajan kanssa tummemmaksi? Tein eilen illalla testin kun nipisteli munasarjaa, muuta ovis oiretta ei ollut. Testiviiva oli haalea, ei lähelläkään plussaa. Tein nyt uuden ovistestin ja aloin vertaamaan sitä eiliseen ja nyt se eilinen testi oli ihan tasavahvat viivat? Kuuluuko asiaan?

Ei ole kokemusta näistä testeistä niin nyt mietin ettei vaan ollut eilen plus sillä tallettelut jäänyt vähemmälle, itse odotan ovista tapahtuvaksi vasta muutaman päivän päästä..
 
Viimeksi muokattu:
@Enerisa3 @IinesAnkka82 Eilen liikuin varjoja pitkin mehuhyllylle kaupassa ja koitin tiirailla eri greippimehuvaihtoehtoja. Luulin, että en tähän sortuisi! Mutta meidän lähikaupassa ei näemmä myydäkään muuta kuin verigreippimehua. Käyköhän se? Niin tai näin, taattu makuelämys odottaa.
Haha, mahtavaa! Oon ite ajatellu ettei siitä ainakaan haittaa voi olla :D Ekalla kerralla en itekääm löytänyt muuta kun verigreippumehua, mutta sitten löysin Prismasta Tropicanan golden grapefruit mehua ja sitä oon juonu! Luulisin että verigreippi ajaa samaa asiaa, mut en pysty varmaks sanoo :eek: Yhtä pahalta ne maistuu ainaki :LOL:

En tiedä miten @IinesAnkka82 , mut musta tuntuu et aina ku juon lasillisen sitä, alkaa jotenki jomottaa alavatsassa.. vähän samanlainen olo ku oviksen aikoihin vaikka nyt menkat vasta loppumassa
 
  • Haha
Reactions: Vehkis
Moikka!

Saako tänne liittyä? Oon 37v nainen ja edellisestä liitosta kaksi kouluikäistä lasta. Nyt uusi puoliso, jonka kanssa yritystä takana 5kk. Aiemmat lapset saivat ex-mieheni kanssa alkunsa heti kun alettiin yrittää, joten olen vähän hätäinen tämän kolmannen kohdalla kun ei vaan raskaus ala. Miehellä takana kipeät kokemukset tuloksettomista lapsettomuushoidoista ja keskenmenosta, mutta syy lapsettomuuteen ei ollut hänessä. Hänellä ei siis lapsia ole. Kipeä aihe kuitenkin, ja mies on enemmän tässä "tulee jos on tullakseen" meiningillä, koska ei oikein uskalla toivoa ja haaveilla, mutta itse ihan tosissani yritän ja ovulaatio tietysti aina hyödynnetään. En miehen kanssa oikein voi kuumeilla noista hänen aiemmista kokemuksista johtuen, joten jospa liityn tänne.

Mulla on ollut kierto useita vuosia tasainen 28vrk, kunnes noin 8kk sitten alkoi lyhentyä 25-26vrk. Ovis tapahtuu yleensä kp 12 tai 13. Siitä sitten kaksi viikkoa niin menkat alkaa. Ovis ikään kuin "karkaa" liian aikaisin. Sitten seuraa jäätävät pms-oireet kuten mielialan vaihtelu, armoton tissikipu, yöhikoilu ym. ja se päättyy runsaisiin menkkoihin hyytymineen. Kävin ennen viime ovista gynellä tarkistamassa että kaikki on ok. Siellä näkyi kolme follikkelia (?) kypsymässä ja gyne sanoi että eiköhän joku niistä sisällä munasolun. Vähän jäi epämääräinen kuva. Muutama päivä ultran jälkeen tunsin oviskivut (niistä ei voi erehtyä). Gyne kirjoitti mulle terolutit, mutta en tiedä onko se nyt ratkaisu tähän. En hirveesti tiedä näistä hoitomuodoista. En ole teroluteja vielä ottanut käyttöön, mietin jos kokeilisin ens oviksen jälkeen syödä niitä.

Tänään siis yk5 päättynyt negatiiviseen testiin, menkkojen pitäisi alkaa tänään tai ensi yönä. Harmittaa.
 
Täällä taas dpo 13 vaihtui kp 1:ksi. Oli fiilis, ettei niin välttämättä tällä kertaa kävisi, mut oli sitten ihan väärä fiilis. Plaah. Voisimmeko nyt sitten saada heinäkuisen vauvan, kiitos?
Pahoittelut, niin vääryys:(
Tsemppiä!❤
Sovitaan et mennään sankoin joukoin heinäkuisiin❤
Katoin et mullakin la. Menis jo sinne jos tästä kierrosta tärppää.
 
Viimeksi muokattu:
Siis vitsi mun mieli ei oo viel ihan perässä tuota eilistä plussaa. En oo koskaan aiemmin ollut raskaana nii on jotenkin todella vaikeaa käsittää koko asiaa. Vaikka ihana asia se tietty onkin. Vähän ajattelen et onks tää kaikki jotain unta kun kerrankin elämässä menee hyvin. Vielä en kyl uskalla poistua täältä kun ei ole edes menkat myöhässä. Katsotaan sit ens viikolla :) kiitos kaikille onnitteluista ♥ pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä piinailijoille!
 
Siis vitsi mun mieli ei oo viel ihan perässä tuota eilistä plussaa. En oo koskaan aiemmin ollut raskaana nii on jotenkin todella vaikeaa käsittää koko asiaa. Vaikka ihana asia se tietty onkin. Vähän ajattelen et onks tää kaikki jotain unta kun kerrankin elämässä menee hyvin. Vielä en kyl uskalla poistua täältä kun ei ole edes menkat myöhässä. Katsotaan sit ens viikolla kiitos kaikille onnitteluista pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä piinailijoille!
Just meinasin kysyä et missä tiukunan testi tältä päivältä :X3: :D
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun saakka ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Just meinasin kysyä et missä tiukunan testi tältä päivältä
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun saakka


Tässäpä nyt kuivana testisuora kun kotiin vihdoin pääsin :D en ihan sitä vanhinta ottanut kun se ei kyl näy kuvassa jos siinä on muita vieressä. En tiedä, näettekö eilisen ja tän päivän välillä vahvistumista? :)
 
Täällä taas dpo 13 vaihtui kp 1:ksi. Oli fiilis, ettei niin välttämättä tällä kertaa kävisi, mut oli sitten ihan väärä fiilis. Plaah. Voisimmeko nyt sitten saada heinäkuisen vauvan, kiitos?
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Tosi tylsää, mutta uusi kierto on uusi mahdollisuus, elil ollaan toiveikkaita heinäkuisen suhteen :)

On.
Ei mitään tuntemuksia ja tänään kp27. Tilasin testejä lisää, pari varhaista, yhden tavallisen puikon ja yhden viikkonäytöllisen digin. Edelleenkään en haluis alkaa testailemaan turhia negoja :( siks jotain oloja tänne kiitos!! Tämmönen odottelu missä ei tapahdu mitään, ei ole mun juttu ollenkaan...
Ihan eniten odotan säännöllistä kiertoa, jos nyt ei jotain maagisia raskausoireita tärähdä. Ei tee mieli testailla, jos menkat "myöhässä", kun ei tiedä onko ne edes oikeesti myöhässä vai hakeeko kierto paikkaansa.
Voi mikä avautuminen nyt tuli tästä.
 
Minkä merkkisiä raskaustestejä suositte? Itse aiemmissa raskauksissa suosinut apteekin omaa testiä. Nyt olen testannut vaan Raskauskeijusta tilaamalla one step puikkotestillä. Onko muilla kokemusta kuinka aikaisin voi näyttää plussaa? Toki on eri ihmisestäkin kiinni, miten raskaus hormooni nousee ja näkyy testissä. Eilen kp26 testasin kyseisellä puhtaan negatiivisen, edelleen menkat ei ole alkanut.. Mietin onko enää toivoa muuttua plussaksi. Kierto vaihdellut 25-28 päivää.
 
Moikka!

Saako tänne liittyä? Oon 37v nainen ja edellisestä liitosta kaksi kouluikäistä lasta. Nyt uusi puoliso, jonka kanssa yritystä takana 5kk. Aiemmat lapset saivat ex-mieheni kanssa alkunsa heti kun alettiin yrittää, joten olen vähän hätäinen tämän kolmannen kohdalla kun ei vaan raskaus ala. Miehellä takana kipeät kokemukset tuloksettomista lapsettomuushoidoista ja keskenmenosta, mutta syy lapsettomuuteen ei ollut hänessä. Hänellä ei siis lapsia ole. Kipeä aihe kuitenkin, ja mies on enemmän tässä "tulee jos on tullakseen" meiningillä, koska ei oikein uskalla toivoa ja haaveilla, mutta itse ihan tosissani yritän ja ovulaatio tietysti aina hyödynnetään. En miehen kanssa oikein voi kuumeilla noista hänen aiemmista kokemuksista johtuen, joten jospa liityn tänne.

Mulla on ollut kierto useita vuosia tasainen 28vrk, kunnes noin 8kk sitten alkoi lyhentyä 25-26vrk. Ovis tapahtuu yleensä kp 12 tai 13. Siitä sitten kaksi viikkoa niin menkat alkaa. Ovis ikään kuin "karkaa" liian aikaisin. Sitten seuraa jäätävät pms-oireet kuten mielialan vaihtelu, armoton tissikipu, yöhikoilu ym. ja se päättyy runsaisiin menkkoihin hyytymineen. Kävin ennen viime ovista gynellä tarkistamassa että kaikki on ok. Siellä näkyi kolme follikkelia (?) kypsymässä ja gyne sanoi että eiköhän joku niistä sisällä munasolun. Vähän jäi epämääräinen kuva. Muutama päivä ultran jälkeen tunsin oviskivut (niistä ei voi erehtyä). Gyne kirjoitti mulle terolutit, mutta en tiedä onko se nyt ratkaisu tähän. En hirveesti tiedä näistä hoitomuodoista. En ole teroluteja vielä ottanut käyttöön, mietin jos kokeilisin ens oviksen jälkeen syödä niitä.

Tänään siis yk5 päättynyt negatiiviseen testiin, menkkojen pitäisi alkaa tänään tai ensi yönä. Harmittaa.
Tervetuloa!
Haluatko mukaan listalle? :giggle:
 
Tein nyt illalla rfsu.n herkän testin 10 herkkyydellä ja pc.n 25 herkkyydellä olevan ja tämmönen oli tulos saiskoha tässä sit kuiteki alkaa vähä iloita rfsu.n ylin tasan sen 5 min testiajan aikaan ja alin 10 min testauksesta.

Hyvältä näyttää ♥ vahvistumista sille. Toivottavasti mennään yhdessä kesäkuisiin !(ja mahdollisimman moni muukin mukana) muistaakseni testasit rfsulla aamulla? Mulla se tummenee ainakin hitaampaa kun muut nii en siitä olis huolissaan.
 

Yhteistyössä