Voi kai sitä kutsua siksikin, jos pylly on jo valmiiksi homeessa.Mä laitan homejyystön mun pataruokaan.
Voi kai sitä kutsua siksikin, jos pylly on jo valmiiksi homeessa.Mä laitan homejyystön mun pataruokaan.
paras käteenvetovoideTummelirasva on tosi hyvä voide!
Vastavalmis ja kuuma sämppy ja päällä voita ja juustosiivuSämpylätaikina kohoamassa.
Menee ilman juustoakin.Vastavalmis ja kuuma sämppy ja päällä voita ja juustosiivu
Mekollapa on homejuustoa sämpylän päälle, mutta en sano mistä hän sen ottaa.Vastavalmis ja kuuma sämppy ja päällä voita ja juustosiivu
Soo soo, alakooma.Mekollapa on homejuustoa sämpylän päälle, mutta en sano mistä hän sen ottaa.
Hei kuule sinä ....mää panen kohta sulle homejuustoa sulle johonkin mekon kanssaMekollapa on homejuustoa sämpylän päälle, mutta en sano mistä hän sen ottaa.
Sitten se on sissijuustoa.Hei kuule sinä ....mää panen kohta sulle homejuustoa sulle johonkin mekon kanssa
TervetuloaOlisko mun pitänyt tunkeutua vain tähän ketjuun hiljaa keskelle keskustelua.....
Toki, mutta varo vaan koska keskustelu on todella vilkasta...et kerkeä lukemaan vastauksia viesteihin mitä kirjoitat.Olisko mun pitänyt tunkeutua vain tähän ketjuun hiljaa keskelle keskustelua.....
Toki, mutta varo vaan koska keskustelu on todella vilkasta...et kerkeä lukemaan vastauksia viesteihin mitä kirjoitat.
Jeppis...nyt tiedät mitä käymme päivittäin täällä läpi = puhdasta tuskaa saada äänensä kuuluviin.Joo näköjään... vilisee suorastaan silmissä...
Mun tulee mieleen vaan sun tissit leipomisestaMä käyn nyt leipomassa sämpylöitä.
Joo näköjään... vilisee suorastaan silmissä...
samma häöär sano ruottalainenMun tulee mieleen vaan sun tissit leipomisesta
onko tolla Maria Sidillä räystäsperse? ainaski musta näyttää että olis
Yle Areena, Kaikki synnit
näyttelee pääosaa, räystäsperseisellä on semmonen jännä vekki taikka kulma reiden yläosassaMitä se siinä tekee? Ja mikä on räystäsperse? Ja onko sillä siis väliä?
näyttelee pääosaa, räystäsperseisellä on semmonen jännä vekki taikka kulma reiden yläosassa
ja on