Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

Hotellilomalle ajattelin lähteä ensi viikonloppuna. Otan tyttöystävänkin mukaan, jos ei lähde, niin menen yksin, saapahan ainakin rauhassa nukkua, jos lähtee, niin menee varmaan aikalailla rakasteluksi koko loma
Mä olen suunnitellut samaa tälle syksylle. Mutta menen yksin. Paikkakuntaa en ole vielä päättänyt. Pohjoinen houkuttelee mutta kattoo nyt mihin menen.
 
Ovatko naiset rasistisempia kuin miehet, vai ovatko he rohkeampia sanomaan mielipiteensä?
Kun luen näitä viestiä niin huomaan, että monien naisnikkien mielestä mustat ja muslimit ovat samanvertaisia valkoposkihanhien kanssa. Kun tulevat syömän teidän viljapelloista niin pannaan niitä 12 kaliperin Leijonalla.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Ovatko naiset rasistisempia kuin miehet, vai ovatko he rohkeampia sanomaan mielipiteensä?
Kun luen näitä viestiä niin huomaan, että monien naisnikkien mielestä mustat ja muslimit ovat samanvertaisia valkoposkihanhien kanssa. Kun tulevat syömän teidän viljapelloista niin pannaan niitä 12 kaliperin Leijonalla.
Taas asia, jota on vaikea täysin ajatella sukupuolinäkökulmasta. Onko kaikki miehet sellaisia kuin tällä palstalla?
 
Ovatko naiset rasistisempia kuin miehet, vai ovatko he rohkeampia sanomaan mielipiteensä?
Kun luen näitä viestiä niin huomaan, että monien naisnikkien mielestä mustat ja muslimit ovat samanvertaisia valkoposkihanhien kanssa. Kun tulevat syömän teidän viljapelloista niin pannaan niitä 12 kaliperin Leijonalla.
Kuulunkos minä näihin rasistinikkeihin?
Mulla ei ole peltoa joten en voi sen puolesta puhua mutta toisaalta, mä hyväksyn takapihalleni hiippaileen luvatta lauman valkoposkihanhia mutta en laumaa mustia tai muslimeja...
En kyllä hyväksy luvattomasti takapihalleni laumaa valkoisiakaan :unsure:
 
Kuulunkos minä näihin rasistinikkeihin?
Mulla ei ole peltoa joten en voi sen puolesta puhua mutta toisaalta, mä hyväksyn takapihalleni hiippaileen luvatta lauman valkoposkihanhia mutta en laumaa mustia tai muslimeja...
En kyllä hyväksy luvattomasti takapihalleni laumaa valkoisiakaan
En osaa sanoa, josko olet rasisti tai et, mutta on Sinulla melkein yhtäpaljon rasistisia kommenttia kuin mullakin
 

Yhteistyössä