Murha-Laurin ennustus: ”20 vuoden kuluttua Mannerheimintiellä jaetaan sakkoja, jos kuski on valkoinen heteromies”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Late on nykyään ihan hyvä tyyppi uskoontulon jälkeen. Mun mies oli vähällä kutsua sen kyläänki meille, Lauri on tutun tuttu.

Mut aika rosoinen on, eli ei se oikein halinalle oo vieläkään.
Tuosta valkoisesta heteromiehestä oli ihan oikeessa. :thumbsup:

Sitäpä ei kuule tiedä minkälainen hän oikeasti on mikäli hän on kertonut rehellisesti diagnooseistaan, mutta joo, haluan itsekin uskoa, että ihan kiva heppu on taustaan huolimatta.

Late on nykyään ihan hyvä tyyppi uskoontulon jälkeen. Mun mies oli vähällä kutsua sen kyläänki meille, Lauri on tutun tuttu.

Mut aika rosoinen on, eli ei se oikein halinalle oo vieläkään.
Tuosta valkoisesta heteromiehestä oli ihan oikeessa. :thumbsup:

• Tykkää
Reactions: Echo
Sitäpä ei kuule tiedä minkälainen hän oikeasti on mikäli hän on kertonut rehellisesti diagnooseistaan, mutta joo, haluan itsekin uskoa, että ihan kiva heppu on taustaan huolimatta.
Joo...mut herkästi on varmaan vieläkin vietävissä. Noissa uskoontulleissa vankilakundeissa on se draamantaju vielä tallella.

Kyllä hän nyt ihan laillisin keinoin varmasti pääsee itseään toteuttamaan, en laita tähän hymiötä, koska se varmaan ymmärretään väärin ja tuhoaa koko viestin idiksen.

Joo...mut herkästi on varmaan vieläkin vietävissä. Noissa uskoontulleissa vankilakundeissa on se draamantaju vielä tallella.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Joo, ei mikään järjen jättiläinen. Leikkii uskovaa kunnes taas murhaa.
On se ihan oikeesti uskossa. Ja niin oon mäkin.
Mut joka aamu pitää tehdä päätös että ketä seuraan, Jeesusta vai itteeni vai sielunvihollista.
Vanha minä seuraa uskoontultuaankin mukana.

Höpö höpö, kyllä sinä kanssa kaiken uskot. Kas kun ei ole illuminati.
Jos sä et ole uskoa tai Jeesusta kokenu, nii se ei tarkota etteikö nää asiat ois totta. Jeesus on totta. (y)

Illuteorioista sanon aina että on mahdollisuus että ne ei oo totta. Mutta kummasti sieltä Usasta kaikkia Epsteinejä oikeastikin löytyy...

Jos sä et ole uskoa tai Jeesusta kokenu, nii se ei tarkota etteikö nää asiat ois totta. Jeesus on totta.

Illuteorioista sanon aina että on mahdollisuus että ne ei oo totta. Mutta kummasti sieltä Usasta kaikkia Epsteinejä oikeastikin löytyy...
No mistä sinä sitten Laten uskon oikeesti tiedät? Niin, et mistään. Vangit aina feikkaa jotain uskoontuloa tms. että pääsisivät nopeemmin vankilasta ulos.

Yhteistyössä