Emmä sano mistä mä olen.Oot Etelä-Savosta kotoisin?
Nätti tyttö Mikkelistä, veteli KalaMiestä k... höplästä?
Se meinaa olla kaupassa siis koko yön.Jahans. Lähden kauppaan. Hyvät yöt kaikille!
Ei mua päästetykään kauppaan... Pelkäävät, jos sähköt menee. En kyl tiedä mitä apua musta silloin ees ois, koska ei oo generaattoria...Se meinaa olla kaupassa siis koko yön.
Jos ne pelkää, että sun takia menee ne sähköt kun oot tollanen kuumakalle?Ei mua päästetykään kauppaan... Pelkäävät, jos sähköt menee. En kyl tiedä mitä apua musta silloin ees ois, koska ei oo generaattoria...
Jos ne pelkää, että sun takia menee ne sähköt kun oot tollanen kuumakalle?
[/]
Määhän oon itse rauhallisuus... kunnes käpy palaa totaalisesti
Vaimo pistää sut pannuhuoneessa polkemaan jotain polkupyörää jotta saatte lämpöä ja sähköäEi mua päästetykään kauppaan... Pelkäävät, jos sähköt menee. En kyl tiedä mitä apua musta silloin ees ois, koska ei oo generaattoria...
Kyllä kännyllä palstailu on hankalaa...
Ei ole pannuhuonetta... Täytyy vaan mennä lusikkaan ja toivoa ettei se innostuVaimo pistää sut pannuhuoneessa polkemaan jotain polkupyörää jotta saatte lämpöä ja sähköä
Kuin niin huonot?Emmä sano mistä mä olen.
Huh mikä kävelylenkki! Ei mitään järkeä ollu lähteä tuonne. Kävelin vain kilsan.
Sade piiskasi naamaa, sit kännykästä lähti taskulamppu kun akkua oli vähän ja kuljin pimeessä, naapuri-maajussilla oli valkoista paalimuovia maassa ja tuulen voimasta se muovinsuikale nousi maasta ja räpsähti...
Oli synkkä ja myrskyinen yö...ja Echolla kohta huonot housussa.
Pohjois-Korean malliinKuin niin huonot?
Lannotat niillä naapurin pellot!!!
Huhhuh, olipas jutut. Oon nauranu täällä ihan hervottomana!
Hattaran kuvia gullihuulessa!
Toi mulla tuli just mieleenPohjois-Korean malliin
Lisikka asento on yks mun lemppareista!!Ei ole pannuhuonetta... Täytyy vaan mennä lusikkaan ja toivoa ettei se innostu
muoks: lusikka ja siis vaan nukkua ja lispetti nukkuun sieltä jo!Lisikka asento on yks mun lemppareista!!
No älä säkään nyt innostu... Mainittakoon vielä, väärinkäsitysten välttämiseksi, että olen hoitanut aviolliset velvollisuuteni tältä kuulta (eli leikkasin nurtsin viikonloppuna).Lisikka asento on yks mun lemppareista!!
Huh, hyvä että täsmensit. Btw käsi puutuu kyseisessä asennossa, jos se jää daamin alle yöks...muoks: lusikka ja siis vaan nukkua ja lispetti nukkuun sieltä jo!
Apua millasessa pulassa olisit, jos toi olis sun käsitys aviolisesta velvollisuudesta mun kanssaNo älä säkään nyt innostu... Mainittakoon vielä, väärinkäsitysten välttämiseksi, että olen hoitanut aviolliset velvollisuuteni tältä kuulta (eli leikkasin nurtsin viikonloppuna).
Juu tiedän eksä sanoi samaaHuh, hyvä että täsmensit. Btw käsi puutuu kyseisessä asennossa, jos se jää daamin alle yöks...
No juu, kyl mä tiedän, että renkaanvaihtokin on, mutta ei ole onneksi vielä ajankohtaistaApua millasessa pulassa olisit, jos toi olis sun käsitys aviolisesta velvollisuudesta mun kanssa
Niin, kuka se olis puutteessa?Apua millasessa pulassa olisit, jos toi olis sun käsitys aviolisesta velvollisuudesta mun kanssa