Miult saat nyhtää.Ai säkin oot masoksisti?
*toivottaa tervetulleeksi roosan nyhtämöön*
Miult saat nyhtää.Ai säkin oot masoksisti?
*toivottaa tervetulleeksi roosan nyhtämöön*
Niin pienen mutta ei sitä, että joku repii häppäreitä irtiMua ei koskenut. Sokeroinnissa sattui. Mut en huutanut. Pienen kivun kestää.
Itte omat p*rsuksesi tunnet.Nyt alkaa tulla tulenpuuskia. Pitäiköhän nostaa perse sisään? Tosin, jos se tosta lentoon lähtee ni on kai kuivana kuollut jo...
Ei niille mitään tapahdu kun on ammattilainen kosmetologi.Niin pienen mutta ei sitä, että joku repii häppäreitä irti
Ei nee irti lähe. Venyy korkeintaanNiin pienen mutta ei sitä, että joku repii häppäreitä irti
Sen jälkeen toinen roikkuu polvissa ja toisenkin voi kietoa reiden ympäriEi nee irti lähe. Venyy korkeintaan
Tai kietoa miehen pilin ympäriSen jälkeen toinen roikkuu polvissa ja toisenkin voi kietoa reiden ympäri
Ei mulla roiku.Sen jälkeen toinen roikkuu polvissa ja toisenkin voi kietoa reiden ympäri
Ei nyssulla, puhuinkin omistani sen käsittelyn jälkeenEi mulla roiku.
Ihania ne kaikki o, roikkuu tai eiEi mulla roiku.
Ei sullakaan jos teet sen.Ei nyssulla, puhuinkin omistani sen käsittelyn jälkeen
Onnea tissinlitistykseenKarvoista tisseihin. Huomenna helsinkiin mammografiaan. Voi tissiraukkoja.
Vain perwoilla on sellaiseten oo määkään nähny koskaan pinppikarvoja
Se ei onneks kestä muutamaa sekuntia kauempaa. Mut kannattaa painautua sitä laitetta lähelle eikä olla puoliks jo ovelle menossa, nii se sujuu hyvin.Karvoista tisseihin. Huomenna helsinkiin mammografiaan. Voi tissiraukkoja.
Tuuli lennättää sut Turkuun! Mä koppaanTuulee jo kovaa....uskaltaisko sitä mennä vielä iltalenkille? Joku naapurin tramppa tietysti lentää mua päin.
Toisaalta, se jäätelöpläjäys oli semmonen että mentävä on.
Ajatuksena sangen mukava. Mutta luonnon lainalaisuudet ovat sitä vastaan:Tuuli lennättää sut Turkuun! Mä koppaan
Jaa sää ootkin Lahden seutuvilla. No sit mä avaan paidan, jotta karvat antaa nostetta ja lennän luoksesi. Be there or be square!Ajatuksena sangen mukava. Mutta luonnon lainalaisuudet ovat sitä vastaan:
-se myrskytuuli tulee Turuust päin itään
-mua ei ihan pikkunen tuuli lennätäkään....ööö. Söin suklaataki tänään.
Mut oo sä varovainen ettei tuuli ota kiinni sun karvoihis ja lennätä sua meillepäin
Emmä sano missä mä asun. Mut vanhaa kansaa siteeratakseni:huomenna sataa ämmiä ja äkeitä, joten varo vaan.Jaa sää ootkin Lahden seutuvilla. No sit mä avaan paidan, jotta karvat antaa nostetta ja lennän luoksesi. Be there or be square!
Oot Etelä-Savosta kotoisin?Emmä sano missä mä asun. Mut vanhaa kansaa siteeratakseni:huomenna sataa ämmiä ja äkeitä, joten varo vaan.