Aivan. Ukko nyt on semmone toissijainen. Niinku kultakalan hommais.Öööö... Ukko? Turhanpäiväinen asia luurissa puhuttavaksi
Aivan. Ukko nyt on semmone toissijainen. Niinku kultakalan hommais.Öööö... Ukko? Turhanpäiväinen asia luurissa puhuttavaksi
Aila.Polvia kolottaa. Mikähän myrsky oikein on tulossa?
Aivan. Ukko nyt on semmone toissijainen. Niinku kultakalan hommais.
Mutta on se hienoa kun vaimolla on, mistä ottaa kiinni.Tajusin olevani vanha tänään peiliin katsoessa.
1. Korvakarvat otti pulisonkeihin kiinni.
2. Nenäkarvat otti viiksiin kiinni.
3. Silmäripset koski kulmakarvoihin.
No onneksi omistan nenäkarvatrimmerin...
Miettikää jos toi sais lapsiltaan täitä!Mutta on se hienoa kun vaimolla on, mistä ottaa kiinni.
Tai vaimoltaan satiaisiaMiettikää jos toi sais lapsiltaan täitä!
Ei naiselta voi saada satiaisia enää nykyään. En ole karvoja nähnyt 20 vuoteen...Tai vaimoltaan satiaisia
Siihen tarvitaan vain karva siellä ja toinen täällä ....siis ei täällä mun luona!Ei naiselta voi saada satiaisia enää nykyään. En ole karvoja nähnyt 20 vuoteen...
Tuoksuuko se hyvälle?*tarjoaa Paranixiä*
Siis sen yhden kerran ku ipana sai ala-asteella täitä, tuli koettua toi shampoo ja nyt sitä pitää käyttää ainakin kerran vuodessa koska siitä tulee niiiiiiiiiiiiiin ihanan kiiltävät ja pitkään selvinä pysyvät hiukset.
Taikasana: brasilian waxSiihen tarvitaan vain karva siellä ja toinen täällä ....siis ei täällä mun luona!
Monesti on tehnyt mieli mennä, mutta sattuu kuulema ihan kiitettävän kovaa...Taikasana: brasilian wax
Hei mee sää ensiks siihen, mä seuraan perässä jos sä jäät henkiin siitäTaikasana: brasilian wax
Tuoksuuko se hyvälle?
Mulla on jäänyt mieleen jotenkin naapurin pojat 80-luvulla, kun saivat täitä ja sitten ne muka haisi monien mielestä lääkkeelle
Ei tuo välttämättä huonompi homma olis tukkaansa laittaa.En muista tuoksua, se ei siis kai suuremmin haissut. Mut ne öljyt hoitavat ja kuontalo tuntuu pitkään siltä ku ois saanut jonkun superhoidon.
Brassivahaus ei ole paha.Hei mee sää ensiks siihen, mä seuraan perässä jos sä jäät henkiin siitä
Se on nautinnollista kipuaMonesti on tehnyt mieli mennä, mutta sattuu kuulema ihan kiitettävän kovaa...
Mä olen nähnyt videoita ja kuullut sen tuskan parahuksen, kun joillekin naisille on se tehty ja nimenomaan sillon kun ne karvat nypätään kerralla irti nahkaläpsyttimistäBrassivahaus ei ole paha.
Se on nautinnollista kipua
No olenhan mä vähän nynny masokistiksi, mutta kokeilunhaluinenAi säkin oot masoksisti?
*toivottaa tervetulleeksi roosan nyhtämöön*
Mua ei koskenut. Sokeroinnissa sattui. Mut en huutanut. Pienen kivun kestää.Mä olen nähnyt videoita ja kuullut sen tuskan parahuksen, kun joillekin naisille on se tehty ja nimenomaan sillon kun ne karvat nypätään kerralla irti nahkaläpsyttimistä