Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun kuopus antoi tiukat säännöt missä järjestyksessä mun pitää katsoa ne Marvelin lehvandeerit mitä ei olla vielä keretty katsoa yhessä ja myös tiukat kiellot niille lehvandeeruksille mitkä saan katsoa vaan hänen kanssaan...nyt olen kattelemassa listalta sitä toista Hulkkia ja tavallaan tajuan mitä hän sanoi...Iron Man ykkönen siis on jo katottu.:geek:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja r0s
Mun kuopus antoi tiukat säännöt missä järjestyksessä mun pitää katsoa ne Marvelin lehvandeerit mitä ei olla vielä keretty katsoa yhessä ja myös tiukat kiellot niille lehvandeeruksille mitkä saan katsoa vaan hänen kanssaan...nyt olen kattelemassa listalta sitä toista Hulkkia ja tavallaan tajuan mitä hän sanoi...Iron Man ykkönen siis on jo katottu.
Niin ja ensimmäinen Avenger ja kolmas Thor!

Just tulin himaan. Mitään en oo kerinny syyä vielä joten jääkaappia kohti, rehua ja kalaa naamariin.

Nii ja sitte kotkotat että pitäis syyä oikein ja uuuu ja pitäis syyä oikeella ajalla ja aaa pitäis syyä oikeella tavalla já sitten.,..
Pääasia ettei puputa pitkin päivää. Mitä pidempään pystyy paastota sen parempi!
Nyt etenkin pöpöaikana paasto on erittäin tärkeää, se kasvattaa vastustuskykyä roimasti.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Nyt etenkin pöpöaikana paasto on erittäin tärkeää, se kasvattaa vastustuskykyä roimasti.
Mä tykkään paastota, mun paastoilla vaan saattaa mennä hiukan överiksi mutta kieltämättä tekis taas mieli paastota:)
Mutta sun pitää mennä syömään....nyt!

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Aloita näistä:

• Tykkää
vierailija
Aloita näistä:

Kukaa tolku ihmine ei näitä valheita lue

• Haha
Reactions: Lispetti
Sen takiakkos minäkin sairastun niin harvoin kun en juuri syökkään mitään:unsure:
Kiva että näistä syömättömyysjaksoistakin jotain hyötyä on:D

• Tykkää
Mun kuopus antoi tiukat säännöt missä järjestyksessä mun pitää katsoa ne Marvelin lehvandeerit mitä ei olla vielä keretty katsoa yhessä ja myös tiukat kiellot niille lehvandeeruksille mitkä saan katsoa vaan hänen kanssaan...nyt olen kattelemassa listalta sitä toista Hulkkia ja tavallaan tajuan mitä hän sanoi...Iron Man ykkönen siis on jo katottu.
Ootko Venomin katsonut:sneaky::p

Aamuista päivää

Ihana ilma ulkona, tuntuu ihan pahalta ajatella että kohta voi rytistä ja kunnolla.
No täytyy nauttia sitä ennen täysin rinnoin!

Keuhkoissa rohisee ja vinkuu ikävästi ja sattuu hengittäessä, joten oottelen soittopyyntöä astmahoitajalta, kun ei toi piippu tunnu oikein auttavan nykyään...tarttis vissiin jotaan teherä.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar ja m.e.k.
Aamuista päivää

Ihana ilma ulkona, tuntuu ihan pahalta ajatella että kohta voi rytistä ja kunnolla.
No täytyy nauttia sitä ennen täysin rinnoin!

Keuhkoissa rohisee ja vinkuu ikävästi ja sattuu hengittäessä, joten oottelen soittopyyntöä astmahoitajalta, kun ei toi piippu tunnu oikein auttavan nykyään...tarttis vissiin jotaan teherä.
Päivää
Mulla oli aamulla raudanmaku suussa. Tuntuu että ei ole enää samaa yskää mitä oli aikaisemmin.

• Surullinen

Yhteistyössä