Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon päin vastainen, totaalinen minä itse.
Mies saa suunnilleen repiä kassit mun käsistä ja monesti ärisee kun on noloa kun minä lähden retuuttaan kasseja ja hän tulee perästä. Jollei siis ole ehtinyt itse napata kasseja.
Niin, se on joistakin miehistä jotenkin noloa jos nainen kantaa kasseja. Meille on siis sattunut kohille herrasmiehiä.❤

• Rakkaus
Reactions: Ellimaar
Niin, se on joistakin miehistä jotenkin noloa jos nainen kantaa kasseja. Meille on siis sattunut kohille herrasmiehiä.
En tiiä oisko toi niin herrasmies jollei olis epäilys että joku näkee:ROFLMAO:
Ei vaineskaan, kyl se mulle motkottaa välillä siitäkin kun raahaan kapsäkit kotio vaikka voisin soittaa niin hän hakis ne autolta:giggle:.
Enkä varmana soita:sneaky:

En ole montaa kertaa elämässäni joutunut kantamaan kauppakasseja. Se ei vaan mitenkään kuulu rinsessan hommiin, nih!
Jos menen pojan kanssa kauppaan ja kasseja on paljon niin voin ehkä yhden kantaa.
Karvanaama sais potkasta tuollasta rimpsessaa p*rsuuksille ja antaa puolet kasseista hänelle, varsinnii ne missä on pelkkiä maitopurkkeja ja 5 kg suolakurkkusäiliö.
:sneaky:

(Pst.ostoskassit voi myös viedä kärryllä autolle, vink vink :D)

Ainiin, tuli mieleeni toinenkin tapaus!
Karvakuono oli toipumassa jalkaleikkauksesta muutama vuos sitten ja minä jouduin ensimmäistä kertaa kantamaan ruokaososkassit!!!!Karvis jäi autoon venaamaan.

Pääsin parkkialueelle kädet metrin venyneinä ja iho sormien kohdalta ihan rutussa! Viskasin säkit vihaisesti takapenkille ja sanoin, että et taida tajuta kuinka v*tun raskasta tämä on!!!!
Ei ollu oma auto, mutta oli samanlainen! Mies etupenkillä näytti hyvin pelästyneeltä ja pyysi minua ottamaan kassit pois vaikka raskasta tuntuikin olevan!:ROFLMAO:
En ole montaa kertaa elämässäni joutunut kantamaan kauppakasseja. Se ei vaan mitenkään kuulu rinsessan hommiin, nih!
Jos menen pojan kanssa kauppaan ja kasseja on paljon niin voin ehkä yhden kantaa. :giggle:
Onpa tehotonta ostoksilla oloa, mutta ehkä se onkin jonkinlainen masokistinen harrastus?

• Ei kasseja kanneta, ne tuodaan ostoskärryillä auton viereen. Kädet venyvät vain ostoksia tavaratilaan nostettaessa. Minä teen ostokset koko viikoksi, joten kaiken kantaminen kestokasseissa olisi jokseenkin mahdotonta ainakin kesällä (juomat).
  • Kestokasseja ei heitetä takapenkille vaan ne laitetaan auton tavaratilaan, joka ei ole roskis tai museo.
  • Ostoksilla käydään yksin. Se on tehokasta, kun tietää mitä on hakemassa. Minulla siis viikon ruokalista päässäni ja haen kaiken tarvittavan, tutussa myymälässä paikat tuttuja. Alle yläkouluikäiset lapset kiukuttelevat kaupassa nälkäisinä ja sitä vanhemmat eivät sinne halua isänsä tai äitinsä nolattaviksi. Käyn vaimon kanssa yhdessä ruokaostoksilla ehkä kerran vuodessa ja normaalisti minä teen ostokset häntä useammin.

Onpa tehotonta ostoksilla oloa, mutta ehkä se onkin jonkinlainen masokistinen harrastus?

• Ei kasseja kanneta, ne tuodaan ostoskärryillä auton viereen. Kädet venyvät vain ostoksia tavaratilaan nostettaessa. Minä teen ostokset koko viikoksi, joten kaiken kantaminen kestokasseissa olisi jokseenkin mahdotonta ainakin kesällä (juomat).
  • Kestokasseja ei heitetä takapenkille vaan ne laitetaan auton tavaratilaan, joka ei ole roskis tai museo.
  • Ostoksilla käydään yksin. Se on tehokasta, kun tietää mitä on hakemassa. Minulla siis viikon ruokalista päässäni ja haen kaiken tarvittavan, tutussa myymälässä paikat tuttuja. Alle yläkouluikäiset lapset kiukuttelevat kaupassa nälkäisinä ja sitä vanhemmat eivät sinne halua isänsä tai äitinsä nolattaviksi. Käyn vaimon kanssa yhdessä ruokaostoksilla ehkä kerran vuodessa ja normaalisti minä teen ostokset häntä useammin.
Noh, noinhan se yleensä meneekin, mutta
a) tässä lähikaupassa ei ollut mahd. viedä niitä ostoksia kärrillä ulos
b) takakontti oli täynnä, mutta jotain muuta kuin roskia tai museokamaa
c) meillä ei lapset kiukuttele kaupassa, se loppui jo kolme veenä
d) jos yläkoululainen ei halua mennä äidin kanssa kauppaan niin hän hoitaa ostokset keskenään, kuten suurimmaksi osaksi tapahtuukin osana kotitöitä

Sitäpaitsi kaupassa on kiva käydä välillä yhdessäkin. Kaikkea ei tarvitse suunnitella etukäteen, joskus pitää/joutuu elämään extemporee.:giggle:

Näin meilläkin toimitaan muutoin mutta minä ole se joka käy kaupassa, viikon ostoksia ei kerralla voi tehdä mutta lähes kaikki ja sitten pienet täydennykset. Parilla käynnillä useimmiten selviää jollei mulle iske paniikkihäiriö kaupassa. Ja muksu/t on useimmiten mukana, johtuen vuorotöistä (ja minähän en mitään lastenhoitajaa nurkkiini hommaa pyörimään minkään kauppakäynnin ajaksi).
Kärryillä mennään autolle mutta kotiin sisälle kassit täytyy kantaa, ja niinkuin urheiluhullun toimintatapoihin sopii, tietenkin ne pitää pyrkiä saamaan kerralla kaikki:sneaky:

Ei vaimon kanssa viitsi käydä kaupassa ollenkaan. Siinä hukkaisi kallisarvoista aikaa, hermot menee ja se ostelee heräteostoksia. Lisäksi tuo ainakin ihmettelee yleensä esimerkiksi juustohyllyllä 10 min ja loppupeleissä ei sitten edes otakaan juustoa...

Ei vaimon kanssa viitsi käydä kaupassa ollenkaan. Siinä hukkaisi kallisarvoista aikaa, hermot menee ja se ostelee heräteostoksia. Lisäksi tuo ainakin ihmettelee yleensä esimerkiksi juustohyllyllä 10 min ja loppupeleissä ei sitten edes otakaan juustoa...
Ei se vlttämättä ole heräteostos. Jospa se vain unohtui merkata listaan!:LOL:

No mietti juustohyllyllä varmaan, että kohta tulee kuittia heräteostoksesta - jätänpä tähän.:D

• Haha
Reactions: KalaMies
Ei se vlttämättä ole heräteostos. Jospa se vain unohtui merkata listaan!

No mietti juustohyllyllä varmaan, että kohta tulee kuittia heräteostoksesta - jätänpä tähän.
Jos se menee kauppaan ostamaan yhtä unohtunutta asiaa ja venaan autossa, niin menee about 40 min kunnes se tulee kahden kassin kanssa autolle. Lisäksi niissä kasseissa ei ole ainakaan mitään miehille soveltuvaa syötävää...

• Tykkää
Mä kuulun niihin ihmisiin jotka ei huvikseen apuja pyytele, viimeiseen asti pitää vääntää itse ja sitten kun on pakko sadannen kerran jälkeen todeta ettei tästä tuu hevon helv*ettiäkään niin sit voi kiltisti kysästä etsäviitsisitsä vähän avittaa
Oon muissa asioissa samanlainen, mutta tällainen vanhan aikainen kun olen niin miehet hoitaa perheen voimaa vaativat työt + muut miesten työt.:giggle:

• Haha
Ei se vlttämättä ole heräteostos. Jospa se vain unohtui merkata listaan!

No mietti juustohyllyllä varmaan, että kohta tulee kuittia heräteostoksesta - jätänpä tähän.
Minulta olisi tullut kuittia jo minuutin jälkeen: "tultiinko tänne meditoimaan!"
Kaupassa käynti on välttämätön paha. Jos haluaa tehdä jotakin epämiellyttävää yhdessä vaimon kanssa, voi parempana vaihtoehtona ilmoittautua maalasserkkujen navettaan lantaa luomaan.

Minulta olisi tullut kuittia jo minuutin jälkeen: "tultiinko tänne meditoimaan!"
Kaupassa käynti on välttämätön paha. Jos haluaa tehdä jotakin epämiellyttävää yhdessä vaimon kanssa, voi parempana vaihtoehtona ilmoittautua maalasserkkujen navettaan lantaa luomaan.
Kyllähän sitä pitää katsastaa uusimmat tuotteet ihan ajan kanssa ja haistella mikä huuhteluaine on paras jne.
Ei näitä kiireessä tee...:X3:

Näin meilläkin toimitaan muutoin mutta minä ole se joka käy kaupassa, viikon ostoksia ei kerralla voi tehdä mutta lähes kaikki ja sitten pienet täydennykset. Parilla käynnillä useimmiten selviää jollei mulle iske paniikkihäiriö kaupassa. Ja muksu/t on useimmiten mukana, johtuen vuorotöistä (ja minähän en mitään lastenhoitajaa nurkkiini hommaa pyörimään minkään kauppakäynnin ajaksi).
Kärryillä mennään autolle mutta kotiin sisälle kassit täytyy kantaa, ja niinkuin urheiluhullun toimintatapoihin sopii, tietenkin ne pitää pyrkiä saamaan kerralla kaikki
Tuota en huomioinut, minä kun pystyn peruuttamaan ostokset suoraan omakotitalon ulko-oven eteen. Mutta kieltämättä kerrostalon parkkipaikalta kotiin voi olla tuskainen taival.

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja KalaMies
Tuota en huomioinut, minä kun pystyn peruuttamaan ostokset suoraan omakotitalon ulko-oven eteen. Mutta kieltämättä kerrostalon parkkipaikalta kotiin voi olla tuskainen taival.
Nyt kun kerran olet käytännön mies ja ostostelu on välttämätön paha niin miksi et aja suoraan drive inniin?:unsure:
Marketeissa on sellainenkin nykyään!(y)

Tai entäpä kauppakassin tilaus suoraan kotiovelle?

Noh, noinhan se yleensä meneekin, mutta
a) tässä lähikaupassa ei ollut mahd. viedä niitä ostoksia kärrillä ulos
b) takakontti oli täynnä, mutta jotain muuta kuin roskia tai museokamaa
c) meillä ei lapset kiukuttele kaupassa, se loppui jo kolme veenä
d) jos yläkoululainen ei halua mennä äidin kanssa kauppaan niin hän hoitaa ostokset keskenään, kuten suurimmaksi osaksi tapahtuukin osana kotitöitä

Sitäpaitsi kaupassa on kiva käydä välillä yhdessäkin. Kaikkea ei tarvitse suunnitella etukäteen, joskus pitää/joutuu elämään extemporee.
Minä haluan niitä ex-tempore-elämyksiä ihan muualla kuin ruokakaupassa. ;)

• Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä