Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs sit?

Ei kaalipataa viitsisi enää illalla syödä kun jo lounaaksi ahdoin. Keli on oiva, pitäiskö napata lähikaupasta lohifilee ja tunkea pönttöön? Seuraksi vaikka uunijuureksia.
Ei kahta sanaa, pönttöön vaan!:p

Meidän lähikaupoissa ei tunnu olevan vapaata merilohta, aina saa hakea tiskiltä.

Onko niitä hyviä lohia ees vakuumissa?

se on itsellä nyt silleen että kävin muutama viikko sitten työterveydessä ja verikokeiden mukaan sanottiin että hampurilaisten syöminen on nyt loppu että seuraavaksi pitäisi työntää naamariin vaan salaattia.:cry:No tässä sitä ny sitten on ahdettu salaattia turpaan monta päivää ja kyytipoikana on ollut salaatinkastike sekä ruoka öljy,:(voi,voi.

• Surullinen
Reactions: Ellimaar
se on itsellä nyt silleen että kävin muutama viikko sitten työterveydessä ja verikokeiden mukaan sanottiin että hampurilaisten syöminen on nyt loppu että seuraavaksi pitäisi työntää naamariin vaan salaattia.No tässä sitä ny sitten on ahdettu salaattia turpaan monta päivää ja kyytipoikana on ollut salaatinkastike sekä ruoka öljy,voi,voi.
Mikäs verikokeissa oli semmosta mikä salaatilla paranee? Kolesteroliarvojen suosituksetkin vaihtuvat viikon välein.

se on itsellä nyt silleen että kävin muutama viikko sitten työterveydessä ja verikokeiden mukaan sanottiin että hampurilaisten syöminen on nyt loppu että seuraavaksi pitäisi työntää naamariin vaan salaattia.No tässä sitä ny sitten on ahdettu salaattia turpaan monta päivää ja kyytipoikana on ollut salaatinkastike sekä ruoka öljy,voi,voi.
Öljyt on moottoreille! Kun vetää jotakin rypsiöljyjä niin ei ihme jos ihmiskeho spragaa.
Laadukas extra virgin oliiviöljy sen sijaan voitelee oikein.❤
Koita välimerellistä dieettiä ja kyllä lihaakin saapi syyä!:p

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Öljyt on moottoreille! Kun vetää jotakin rypsiöljyjä niin ei ihme jos ihmiskeho spragaa.
Laadukas extra virgin oliiviöljy sen sijaan voitelee oikein.
Koita välimerellistä dieettiä ja kyllä lihaakin saapi syyä!
juu tuota virgin öljyä olen käyttänyt,mieli tekis kokeilla miltä sushi maistuisi mutten tiedä sopiiko se kun siinä on tuota riisiä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
juu tuota virgin öljyä olen käyttänyt,mieli tekis kokeilla miltä sushi maistuisi mutten tiedä sopiiko se kun siinä on tuota riisiä.
Jos sitä riisiä laittaa vain vähän?

Kala on kyllä erinomainen ja sitä kun pistelee niin on ihme jos ei kolesteroolit oo kohta kohillaan.

Kyllä mä välillä repeän syömään liiterin tai k-supermarketin sushitarjottimen, raavin puolet riiseistä pois.:whistle:

oli kuulemma jokin rasva-arvo jonka pitäisi pitää suonet puhtaana huonosta kolesterolista painunut niin alas että arvo oli lähes hälyttävällä tasolla.Lisäksi sokeriarvot olivat myös liian korkealla.
Mä voisin antaa sulle uutta näkemystä:

Suosittelen katsomaan useamman vidion tältä hepulta, voit saada hyviä vinkkejä.(y)

• Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä