En ole koskaan maistanut, mutta luulen, että Tärpätin kanssa vois mennä alasonko hyvänkin makuista litkua
En ole koskaan maistanut, mutta luulen, että Tärpätin kanssa vois mennä alasonko hyvänkin makuista litkua
HöpöhöpöEn ole koskaan maistanut, mutta luulen, että Tärpätin kanssa vois mennä alas
No täyty pepunkin nousta, on ollut aika rentona tv-tuolin pohjalla jo hyvän aikaaEi muuta kuin bottoms up. Enkä nyt puhu pepusta tällä kertaa
vessakin on keksitty?Hei kaikki
Pusersin juuri oikeen kunnon ribu'lit pöksyihin
en minäkään ole vielä maistellut tärpätin käyttöä en kyllä voi suosia kenellekkäänEn ole koskaan maistanut, mutta luulen, että Tärpätin kanssa vois mennä alas
Tämä sivusto on aika kökkö nykyään. Lainaukset jää välillä vaikka ne poistaisioho?tuo toinenkin lainaus tuli viestiin mukaan ei ollut tarkoitus
peput on kivoja ku ne on niin pehmoisia.No täyty pepunkin nousta, on ollut aika rentona tv-tuolin pohjalla jo hyvän aikaa
kökkö mikä kökkö.Toivottavasti tilanne joskus korjautuuTämä sivusto on aika kökkö nykyään. Lainaukset jää välillä vaikka ne poistaisi
Mun peppu on kohta ihan littana kun oon istunu niin pitkäänpeput on kivoja ku ne on niin pehmoisia.
Täällä ois avonainen punaviinitonkkaHitto vieköön, ei ollutkaan avattua punkkua enkä viitti lasillisen takia avata, huonelämmin valkoviini menee nyt vähän väkinäisesti alas
Toisaalta tekis mieli vaikka väkevämpääkin yömyssyä mut en jaksa mennä ropuaan viinaskaapille. En kovin hyvin muista edes minkä makusia nuo kaikki on, pitäis maistella vähän kaikista
Tääl ois möyhentämiseen soveltuvat kädet myösMun peppu on kohta ihan littana kun oon istunu niin pitkään
Pitää sitten möyhiä pyöreämmäksi taas
Tuota kullan väristä, mutta molempia löytyy kaapistakumpaakos tuo morgan sulla Kalamies muuten on onko se tuota kullan väristä vaiko tummaa?
Täällä ois avonainen punaviinitonkka
Olen tulossa!Tääl ois möyhentämiseen soveltuvat kädet myös
Ok, et siis tykkää tärpätistä. Minä en taas ota värillistä rommiaHöpöhöpö
Enkä minä värillistä rommiavessakin on keksitty?
en minäkään ole vielä maistellut tärpätin käyttöä en kyllä voi suosia kenellekkään
no eihän sillä värillä ole niin väliäkään.Pääasia että se on märkää.Enkä minä värillistä rommia
Cubassa sanovat, että rommissa on runsaasti R-vitamiiniä.Enkä minä värillistä rommia
se on sitten terveellistä ehkä kunhan ei liikaa naukkaile tai kaiken aikaa että pystyy töissä käymään.Cubassa sanovat, että rommissa on runsaasti R-vitamiiniä.
Ilmeisesti mun, mulla oli toinen aamulla hukassakin
löysin sen lopulta eteisen lipaston alta
Nekin voi olla mun, en oo käyttänyt niitä aikoihin joten en ole varma onko kaikki tallessa. Oliko niissä pitsiä, tai strasseja? On mulla ainakin yhdet sileätkin ollutEntäpä stringit?