Mä näin yöllä unta, että tein jotain avaruuteen liittyvää nettipeliä ja kun heräsin klo 3 yöllä näin silmissä pisteitä, nenä oli kokonaan tukossa ja parempi tyyny pudonnut sängyn alleHuomenia.
Nuutunut olo. Jollakukka oli jossain lähistöllä pippalot ja aina kun tulivat ulos (röökille?) ni melu yltyi ärsyttävän kovaksi.
Mä näin yöllä unta, että tein jotain avaruuteen liittyvää nettipeliä ja kun heräsin klo 3 yöllä näin silmissä pisteitä, nenä oli kokonaan tukossa ja parempi tyyny pudonnut sängyn alle
36 oli mun, mutta kenes se toinen sitte vois olla?Minä näin unta mustista adidaksen lenkkareista, toinen oli kokoa 36 ja toinen 37.
36 oli mun, mutta kenes se toinen sitte vois olla?
Kahvia ja mustikkakinuskipiirakkaa
nam
Isäntä mussutti 2 palaa,ois kuulema maistunut enemmänkin
Minä näin unta mustista adidaksen lenkkareista, toinen oli kokoa 36 ja toinen 37.
Ilmeisesti mun, mulla oli toinen aamulla hukassakin36 oli mun, mutta kenes se toinen sitte vois olla?
Ihanaa, sinäkö oot mun ainoona jutukaverinani täällä?Hei kaikki!
Laski'n juuri alleni, ihanasti pöksyt savessa
Savikossa lasketellut, housunpeffa savessa.Ihanaa, sinäkö oot mun ainoona jutukaverinani täällä?
Ootkos muuta tehny tänään kuin lasketellut?
Ilmeisesti. Sadekelit niin savessa on hyvä luisto.Savikossa lasketellut, housunpeffa savessa.
Ei ole ainakaan kutsunut pitämään mirriään hyvänähommasko tuo MEK sen kissan vaiko eikö?
Mulle lyötiin taas kapteeni morgania nenän eteen...Iltaa!
Otin sitten yhden energia juoman, ja mietin, että lasillinen viiniä tähän aikaan olisi ollut ehkä kannattavampi unien puolesta, mutta turha se on enää miettiä kun tölkki on tyhjä
Ei ole ainakaan kutsunut pitämään mirriään hyvänä
No otan minäkin sitten kans sen lasillisen viiniä.Mulle lyötiin taas kapteeni morgania nenän eteen...
onko hyvänkin makuista litkuaMulle lyötiin taas kapteeni morgania nenän eteen...
Ihan ok, ainakin colalla ja jäilläonko hyvänkin makuista litkua
Ei muuta kuin bottoms up. Enkä nyt puhu pepusta tällä kertaaNo otan minäkin sitten kans sen lasillisen viiniä.