Persu on lujaa tekoa - Rajusti pahoinpidelty Pekka Kataja toipuu sairaalassa: ”Heti kun täältä vapaudun, olen taas täydessä vauhdissa”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
tää ei palstapersun mielestä ollut vale? Niinkö?
Ensihavainto oli päivettyneistä mustasukkaisesta g,e,e.li.m,ie.histä, näkijä uhri itse

-”Hän kertoo tulleensa poliitikkona profiloituneeksi kahdesta asiasta.
Toiseksi hän mainitsee maahanmuuttokriittisyytensä, josta hän on puhunut ja kirjoittanut paljon. Sen lisäksi hän on toiminut äänekkäästi äärioikeistolaisia vastaan.”-

Leimautumisen pelossa? ei uskalla mainita tosiasiaa
 
vierailija
Ensihavainto oli päivettyneistä mustatukkaisista g,e,e.li.m,ie.histä, näkijä uhri itse

-”Hän kertoo tulleensa poliitikkona profiloituneeksi kahdesta asiasta.
Toiseksi hän mainitsee maahanmuuttokriittisyytensä, josta hän on puhunut ja kirjoittanut paljon. Sen lisäksi hän on toiminut äänekkäästi äärioikeistolaisia vastaan.”-

Leimautumisen pelossa? ei uskalla mainita tosiasiaa
mustatukkaisista
 
vierailija
Ensihavainto oli päivettyneistä mustasukkaisesta g,e,e.li.m,ie.histä, näkijä uhri itse

-”Hän kertoo tulleensa poliitikkona profiloituneeksi kahdesta asiasta.
Toiseksi hän mainitsee maahanmuuttokriittisyytensä, josta hän on puhunut ja kirjoittanut paljon. Sen lisäksi hän on toiminut äänekkäästi äärioikeistolaisia vastaan.”-

Leimautumisen pelossa? ei uskalla mainita tosiasiaa
Johan hän kertoi kritisoineensa maahanmuuttoa, oletko vähän dille :D
 
vierailija
Ensihavainto oli päivettyneistä mustasukkaisesta g,e,e.li.m,ie.histä, näkijä uhri itse

-”Hän kertoo tulleensa poliitikkona profiloituneeksi kahdesta asiasta.
Toiseksi hän mainitsee maahanmuuttokriittisyytensä, josta hän on puhunut ja kirjoittanut paljon. Sen lisäksi hän on toiminut äänekkäästi äärioikeistolaisia vastaan.”-

Leimautumisen pelossa? ei uskalla mainita tosiasiaa
On siinä äärioikeiston miehellä mennyt herne nenään kun on lukenut että itseään on luultu arabiksi :D
 
vierailijapäpäpä
Kaikki muistaa menneen talven mustan palstalaisen, jonka pitkä ura katkesi kuin kananlento

Loppuvaiheessa se levitti huhun että se on muka poistunut joukostamme

Jälkikäteen on valjennut että se itse laittoi itsestään lukuisia kaipuuviestiketjuja

-Missä on X?

-Missä olet X?

-Tule takaisin X jne jne jne

Palstan vaikein tapaus omahyväisenä ihmisenä taatusti
 
Ai miksi? Jos tekijät olis ps jäseniä ja äärioikeistolaisia.
Niin ja Kataja pääsi tänään sairaalasta, ei joutunut pitkään olemaan, toivotaan et paranee nopeasti lopuistakin vammoista.
Sä varmaan syyttäisit perussuomalaisia teosta, vaikka selviäisi että hakkaaja oli Pekka Haaviston puoliso ja Paavo Arhinmäki?
 
vierailija
Ai nyt julkaistiin tieto, että tummiin pukeutuneita. Tätäkään tietoa ei aikaisemmin ole julkaistu, mistä voisi päätellä että siitä on ollut ristiriitaisia todistajanlausuntoja. Ehkä ovat löytäneet kameran jostain päin Jämsänkoskea vahvistamaan pukeutumisen väriskaalan. Hienoa poliisityötä! Onneksi KRP otti vetovastuun.
 

Yhteistyössä