OZ oli kyllä ihan huippu!!Emmäkään kaikista, tää vaan on aika realistinen toisin kuin OZ aikanaan, missä vangit muurasivat vankilan keittiön seinään vangin elävältä
OZ oli kyllä ihan huippu!!Emmäkään kaikista, tää vaan on aika realistinen toisin kuin OZ aikanaan, missä vangit muurasivat vankilan keittiön seinään vangin elävältä
En oo nähnyt ozia. Mä tykkään äksönistä.Emmäkään kaikista, tää vaan on aika realistinen toisin kuin OZ aikanaan, missä vangit muurasivat vankilan keittiön seinään vangin elävältä
No mutta sehän on äksöniä!En oo nähnyt ozia. Mä tykkään äksönistä.
Mulle kans, söin savusiikaa!Gauhee suolanhimo iski.
*mussuttaa fetaa ja salaattia*
Alkuun joo oli, mutta kuten niin monet muutkin HBO:n sarjat niin sekin meni ihan sekavaks lopussaOZ oli kyllä ihan huippu!!
Muistatko sellaista sarjaa ku Terapiassa (In treatment), tais olla myös hbo:n? Hiivatti, että oli hyvä, pitäs kattoo uusintana!Alkuun joo oli, mutta kuten niin monet muutkin HBO:n sarjat niin sekin meni ihan sekavaks lopussa
ArvasinEn oo nähnyt ozia. Mä tykkään äksönistä ja parhaat äksönit näytetään redtubessa ja mun makuuhuoneessa.
Joo, mutta jostain syystä senkin kattelu jäi??Muistatko sellaista sarjaa ku Terapiassa (In treatment), tais olla myös hbo:n? Hiivatti, että oli hyvä, pitäs kattoo uusintana!
Toisenlaisesta äksönistä. Missä on pollarit ja rosvot.No mutta sehän on äksöniä!
Mr. Adebizi pistää pientä irkkua povariin nii että soi.Arvasin
Tää on jatkoa polelle ja rofelle.Toisenlaisesta äksönistä. Missä on pollarit ja rosvot.
Oli eilen aamutuimaan. Harmi että olin yksin.Arvasin
En muista montako kautta sitä tuli...2, perhaps.Joo, mutta jostain syystä senkin kattelu jäi??
Joko se loppu? Tykkäsin.
Eikä?Tosin kyllä vampyyrinpäiväkirjat, Originalssit ja Downton abbeyt yms. katsottiin ihan kitisemättä.
Oon yrittäny kirjottaa ylös sarjoja mitkä pitää kattoo uusiks.Eikä?
Sanny että sanoit mummieliks just noi sarjat mistä tykkään!!
Mummoista niinkään mutta alan katteleen kyllä muutamankin sarjan taas uusintana läpi!Oon yrittäny kirjottaa ylös sarjoja mitkä pitää kattoo uusiks.
Elisa Rivonbroza on kyllä ehottomasti yks niistä ja sit näitä Downton abbeyn kaltaisia sarjoja.
Mr Selfridge oli myös loistava!
Ja ja ja...mikä se sarja oli missä kuvattiin sellaisen pikkukylän mummeleita, tuttuja naamoja täynnä!!!!
Eiii kun Gilmoren girls!!Ja Girls!!!
Netflixillä tulee!Nouu! Subilla ei tuu enää frendejä. Tulee baywatch.
Peivatsin Erika Eleniak oli kaikista kuumin typy! *lääh*Nouu! Subilla ei tuu enää frendejä. Tulee baywatch.
Tulee mutta telkusta on kivempi katsoa.Netflixillä tulee!
Joudun valitettavasti siirtämään kyseessä olevan jutun huomiselle, pahoittelut ja heippa.