Entä jos heistä tulee liberaaleja vihreitäNo ei oikeesti. Saavat valita isona oman poliittisen linjansa. Ja vaikka nuo saa aika porvarillis-konservatiivisen kasvatuksen, niin yritän tuolle teinille kehua (hampaat irvessä tosin) demareitakin.
Entä jos heistä tulee liberaaleja vihreitäNo ei oikeesti. Saavat valita isona oman poliittisen linjansa. Ja vaikka nuo saa aika porvarillis-konservatiivisen kasvatuksen, niin yritän tuolle teinille kehua (hampaat irvessä tosin) demareitakin.
Hui kamala!!!!Entä jos heistä tulee liberaaleja vihreitä
Kyllä, poikien serkku on liberaali vihree ja hänen äitinsä perussuomalaisten vankkumaton kannattaja...eivät ole nykyään oikein missään väleissä, paitsi sillon kun poitsu tarvittee rahaa äiteeltään.Hui kamala!!!!
Mitä pahaa siinä on?Entä jos heistä tulee liberaaleja vihreitä
Persu ei ole sen parempi.Ne blokkaa vaikka omat vanhempansa ideologian vuoksi...
(ei onnannu lainaus koska mode)
Minun mielestä on!Persu ei ole sen parempi.
Isän serkku ystävineen blokkasi minut vuonna 2015 kun kerroin heille etten ottaisi kotiini aikuista maahanmuuttaja miestä..olin kuulema suvun mustalammas ja huono äitiMinun mielestä on!
Persu haluaa käydä keskustelua/debattia perusteellisin perusteluin. Vihervassari ei perustele vaan blokkaa.
En varmasti ole ainoa joka on blokattu koska kannatan persuja.
Se että kyseinen poika tai nuori mies vihaa äitiään, paitsi ei silloin kun tarvitsee rahaa...äitinsä ei siis ole rasisti, vastustaa haittamaahanmuuttoa ainoastaan.Mitä pahaa siinä on?
Miust ei ole kumpikaan hyvä.Minun mielestä on!
Persu haluaa käydä keskustelua/debattia perusteellisin perusteluin. Vihervassari ei perustele vaan blokkaa.
Eläköön sanan ja mielipiteenvapaus!Isän serkku ystävineen blokkasi minut vuonna 2015 kun kerroin heille etten ottaisi kotiini aikuista maahanmuuttaja miestä..olin kuulema suvun mustalammas ja huono äiti
Niinpä*hyppää pöydälle tissit paljaana ja polttaa urheilurintsikat tiskialtaassa...vasta sen jälkeen ymmärtää tilanteen ylidramaattisuuden ja kissan järkyttyneen katseen*Eläköön sanan ja mielipiteenvapaus!
HyväMinun mielestä on!
Mä niin arvasin tämän. Parempi kun ei puhu näistä täällä. Ja en halua tuhota suomea!Hyvä
mekko ei koska se haluaa kai sit tuhota Suomen?
Höpöhöpö, ei halua.Hyvä
mekko ei koska se haluaa kai sit tuhota Suomen?
Sielöä pitäisi olla renkaanpaikkaussarja ja sellainen pikku kompura, että saa soosit kumin sisälleSe kerta kun jättää vararenkaan kotiin niin kumi on varmasti puhki. Päästiin isolle tielle saakka ja pufff!
Onneksi vaan muutama kilsa ajomatkaa takas pihaan niin siinäpä vemputti vanteen päällä riekale!
Vararenkaalle ei autossa ole paikkaa kun on kaasu/pensa auto ni takana on tankki sillä paikalla missä yleensä vararengas.
Ens kerralla tungen sen vararenkaan kyllä mukaan takapenkille!
Täytyy lähteä mönkkärillä vanne takaritsalla hakemaan kyliltä uutta kumia.
Politiikasta, rahasta eikä uskonnosta kannata keskustella, koska joku on aina erimieltä ja tulee kähyMä niin arvasin tämän. Parempi kun ei puhu näistä täällä. Ja en halua tuhota suomea!
Mä en tykkää vankila tarinoista.Saanko suositella teille netflixistä hyvää sarjaa? Ai en vai? No mitä sitte, suosittelen silti!!
Lukkojen takana...sarja kertoo espanjalaisesta naisvankilasta ja heidän elämästään.
Emmäkään kaikista, tää vaan on aika realistinen toisin kuin OZ aikanaan, missä vangit muurasivat vankilan keittiön seinään vangin elävältäMä en tykkää vankila tarinoista.
Oli vähän turhan spuli reikä paikattavaks sillä töhnällä.Sielöä pitäisi olla renkaanpaikkaussarja ja sellainen pikku kompura, että saa soosit kumin sisälle