Muuuista aaaina se, että sillä ei ole väliä, oletko viimeset 15 vuotta harrastanu vaikka kalastusta tai kuntosalia vaikka piirimestaruustasolle, mutta jos harrastat vaikka jompaakumpaa edes siinä naisen tapaamishetkellä, niin se on plussaa.Appiukkosi käyttää outoja sanoja.
Homma voi sujua harjoittelun ja karilleajojen kautta, mutta ei se vielä takaa mitään. Mun ikäinen nainen haluaa yleensä jotain ja odottaa yleensä jotain. Ja mä en sitä luultavasti kykene antamaan. Siinä on se este ja ongelma. Se on se historia ja elämättömyys. Voin yrittää parhaani ja olla paras itseni, mutta mitään takuuta siitä, että se riittää ei ole. Varsinkaan, jos aion puhua naisille kaikesta totta.
[ap]
Sä voit parissa viikossa hommata oppia ja kokemusta vaikka kaupungin eri syömäpaikoista tai taidenäyttelyistä ja kehua retostelet sille akalle tuntemuksellasi.
Menneistä viis, mutta muista että nainen ei halua astua SENhetkiseen tyhjyyteesi. Naiset tykkää että mies osaa viedä kivaan ruokapaikkaan, kuunteluttaa kivoja levyjä, käyttää kävelyretkellä "siinä kivalla kalliopolulla missä joskus juoksin". Ojentaa viinilasillisen "tää on mun mielestä ollu hyvää".
Menneisyyden tyhjyydet ei kiinnosta niinkään, en mäkään ees oo vieläkään jaksanu kaikkia mun miehen ikävuosien tekemisiä tentata.