Uusi vauvahaaveilija täällä liittyy keskusteluun!
Olen jo pitkään ollut taustaseuraaja. Nyt tuntui, että on pakko hypätä mukaan ja purkaa johonkin omia kokemuksia/fiiliksiä.
Esittely: olen 32v, naimisissa naisen kanssa - naisparina meidän lapsiprojektimme on vienyt meidät yksityiselle klinikalle jossa hoidot aloitettu toukokuussa.
1. inseminaatio luomukiertoon 5/2020 nega
2. inseminaatio luomukiertoon 6/2020 nega
- ennen 3.inssiä kävin aukiolotutkimuksessa: kaikki pelaa kuten pitää
3. inseminaatio 7/2020 nega.
Tämä oli meidän viimeinen olki Tanskasta tilatulta luovuttajalta. Ja koska oli ns viimeinen oljenkorsi kyseessä toivottiin lääkkeellistä tukea.
Tähän kiertoon sitten tukihoidoksi ovulaatiota buustaamassa letrot 2,5mg/vrk ja inssin jälkeen luget ja gonapeptyl.
4. inseminaatio tehty vastikään 27.8, eli eletään parhaillaan piinapäiviä.
*tähän yritykseen vaihdoimme luovuttajaa. Alunperin olimme sopineet, että 3 inssiä yksityisellä ja jos ei tärppää niin siirrytään julkiselle puolelle jonottamaan. Mutta päädyttiin vielä toiveikkaina yhteen extrayritykseen eri luovuttajalla.
Letrot oli taas käytössä ovista buustaamaan, annos tuplattiin ja mentiin 5mg/vrk: tarkoitus oli saada 2 follia kasvamaan, mutta ei minulle nuo letrot mitään lisäbuustia tuoneet. Luget aloitan tänään, ke 2.8 pistän gonapeptylin ja virallinen testipäivä on 12.9.
Mikäli tämä 4.inssi ei tuo meille vauvaa, siirrymme jonottamaan julkiselle.
On ollut melkoista vuoristorataa elämä toukokuusta lähtien. Elämä on mennyt ~2viikon sykleissä:
kierron alusta ~2 viikkoa inssiin, inssin jälkeen ~2 viikkoa piinailua.
Jokaiseen inssiin on menty toiveet toinen toistaan korkeammalla, piinaviikot on olleet kirjaimellisesti piinaa - ja pettymykset tuntuneet toinen toistaan pahemmilta - pettymyksestä kuitenkin aina fiilikset taas nousseet uuteen yritykseen.
Nyt tuntuu, että tämä henkinen vuoristorata tulee jälkivyörynä päälle kuin hyökyaalto ja fiilikset näiden aikaisten piinapäivien osalta olleet enemmän negan kuin positiivisen puolella. Varmasti tässä kohtaa mieltä matalalle vetää myös tieto siitä, että meillä on nyt ns kaikki pelissä ja jos ei tästäkään tärppää niin edessä on tauko..