Niin on.lahjoja on vaikea keksiä.
Niin on.lahjoja on vaikea keksiä.
lapsille on helpompi mutta aikuisille ei . inhoan aina lahjojen ostamista. joulukin olisi taas kohta, voi hitto....Niin on.
Miten siitä saa liukkaan? Mulla on ollut posliini mutta se ei ollut liukas.täytyy sheivata pimpula. teen siitä liukkaan sileän kiitoradan.
Jokaisellahan saa olla mielipiteensä, mutta en ymmärrä miksi se pitää tuoda esiin tuolla tavalla?en ole.
liukas sisältä...Miten siitä saa liukkaan? Mulla on ollut posliini mutta se ei ollut liukas.
ai sanomalla suoraan.Jokaisellahan saa olla mielipiteensä, mutta en ymmärrä miksi se pitää tuoda esiin tuolla tavalla?
Mä luulin että puhut häpykummusta. Sisätila on asia erikseen.liukas sisältä...
kaitpa siihen on joku voide olemassa millä sen saa kiillotettua kiiltäväksi ja luikkaaksiMiten siitä saa liukkaan? Mulla on ollut posliini mutta se ei ollut liukas.
Sun silmän lihakset on höllentyneet. Ns.valahtavat silmät. Kantsiis käydä silmälääkäris. :|niin että vaikka kuinka yritän katsoa syvälle mekon ihaniin nappisilmiin niin maan vetovoiman takia katse tarkentuu hieman liian alas
ei minua ole haitannut nämä valahtavat silmätSun silmän lihakset on höllentyneet. Ns.valahtavat silmät. Kantsiis käydä silmälääkäris. :|
Onko pakko loukata kun voi olla sanomattakin?ai sanomalla suoraan.
Kas kun sama vaiva on muillakin.Sun silmän lihakset on höllentyneet. Ns.valahtavat silmät. Kantsiis käydä silmälääkäris. :|
No tuskin ihan joka ruumiin kohdassamekon lähettyvillä maan vetovoima tuntuu olevan tavallista suurempi
niimpä, vain etu- ja takapuolellaNo tuskin ihan joka ruumiin kohdassa
Älä vähättele ongelmaasi. Katsoin Instrun sivuilta, sulla on selvästi tämä. Mutta leikkauksella korjaantuu. On se lääketiede ihmeellistä!ei minua ole haitannut nämä valahtavat silmät
Ois varmaan aika metkan näköistä, jos sun seisokki olis sekä etu että takapuolella...nousis pakaratkin ylöspäin.niimpä, vain etu- ja takapuolella
jos laittas pyllyyn semmosen implantin niinku kardäässiänin kimpsulla niin vois saada kestoerektion pakaroihinOis varmaan aika metkan näköistä, jos sun seisokki olis sekä etu että takapuolella...nousis pakaratkin ylöspäin.
sylki?kaitpa siihen on joku voide olemassa millä sen saa kiillotettua kiiltäväksi ja luikkaaksi
Siinä tilanteessa pitäis olla rohkea ja tehdä se face to face tai ainakin nimimerkin takaa ja näyttää myös oma kuvansa mitä voi muut sitten arvostella.ei ole loukkaamista palauttaa itseöään täynnä olevaa vähän lähemmäs maanpintaa.
Onko pakko loukata kun voi olla sanomattakin?
Kuten sanoin, sulla on sun mielipide mutta se ei tarkoita että se mielipide olisi totta muiden mielestä.
Mun mielestä hän on kaunis nainen ja tiedän monen muunkin ajattelevan samoin.
On se. Se on vieläpä ylpeänpuoleista loukkaamista. Pidät itseäsi oikeutettuna tai parempana loukkaamaan? HA.ei ole loukkaamista palauttaa itseöään täynnä olevaa vähän lähemmäs maanpintaa.
höpöhöpö. hah vaan itselles.On se. Se on vieläpä ylpeänpuoleista loukkaamista. Pidät itseäsi oikeutettuna tai parempana loukkaamaan? HA.