Miss Universumeja on turha järkätä kun Miss Venezuela on aina kärkikolmikossa.väli- ja eteläameriikassa on tosiaan hyvännäköisiä ellindeeruksia
Viimeksi muokattu:
Miss Universumeja on turha järkätä kun Miss Venezuela on aina kärkikolmikossa.väli- ja eteläameriikassa on tosiaan hyvännäköisiä ellindeeruksia
kotkaJuu, mä en siitä oloani koe sorretuksi.
Oon nähny Mekin kuvan ja muistaakseni kehuin just silmiä, eli oo sinä samurai vaan hiljaa.On vaarallista sanoa noin, Echo saattaa ryhtyä kurtistelemaan kulmiaan ja epäilemään silmiesi mallia.
Ei vaan yritin pelata suvakkien säännöillä ettei ketju poistu. Eli heidän mielestään ei saa sorrettuja kansoja haukkua mutta pärjääviä kansoja saa arvostella.Olet näemmä omaksunut intersektionaalisen feminismin periaatteita (eli fanitat Ohisaloa?), kun jaat ihmisiä ryhmiin sen mukaan miten "sorrettuja" he mielestäsi ovat.
Eikä pitäis tunteakkaanJuu, mä en siitä oloani koe sorretuksi.
Mekolla on aivan ihanat nappisilmät!Oon nähny Mekin kuvan ja muistaakseni kehuin just silmiä, eli oo sinä samurai vaan hiljaa.
En ehtinyt näkemään. Kävin kyllä lounasaikaan kotona, mutta vaimo (aasialaiseen tyyliin) halusi tarjota muutakin kuin sen aterian.@m1es ! Tervetuloa avaamaani kaukoitä -ketjuun.
no niin oletHaaska
niin varmasti, tuota et usko itsekään.En ehtinyt näkemään. Kävin kyllä lounasaikaan kotona, mutta vaimo (aasialaiseen tyyliin) halusi tarjota muutakin kuin sen aterian.
jaa, sinun katseeseen ei maan vetovoima vaikutaMekolla on aivan ihanat nappisilmät!
Sää se kyllä osaat kaivaa verta nenästäEn ehtinyt näkemään. Kävin kyllä lounasaikaan kotona, mutta vaimo (aasialaiseen tyyliin) halusi tarjota muutakin kuin sen aterian.
Mikämulla on jääny kolmisenkymmentä senttiä vajaaksi
katseen kohdistuskorkeusMikä
Mä en ymmärtänyt nytkyllä mittään mitä sää sanoit?jaa, sinun katseeseen ei maan vetovoima vaikuta
mulla on jääny kolmisenkymmentä senttiä vajaaksi
Tiesitkö että orjuus on lakkautettu?En ehtinyt näkemään. Kävin kyllä lounasaikaan kotona, mutta vaimo (aasialaiseen tyyliin) halusi tarjota muutakin kuin sen aterian.
Mulla on kauniit tumman ruskeat silmät.On vaarallista sanoa noin, Echo saattaa ryhtyä kurtistelemaan kulmiaan ja epäilemään silmiesi mallia.
no tarkoitttaa että hänen penis on jäänyt nysäksi.Mä en ymmärtänyt nytkyllä mittään mitä sää sanoit?
ei oleMulla on kauniit tumman ruskeat silmät.
On, aivan ihanatMulla on kauniit tumman ruskeat silmät.
niin että vaikka kuinka yritän katsoa syvälle mekon ihaniin nappisilmiin niin maan vetovoiman takia katse tarkentuu hieman liian alasMä en ymmärtänyt nytkyllä mittään mitä sää sanoit?
alkoiko sinullekin riittää tuo mekin itsekehuMulla on kalibroituna Philips-merkkinen "keskustelun taso"-mittari, mut nyt se näyttää pohjalukemia.
Meen imuroimaan.