Millaista se on? Pitänee alkaa opetella ettei toi miehen sydän...tanttaseksi on just hyvää tämmöselle ikäkupelle
käsitin ton ekkon kirjotuksen niin että tanttaseksissä toinen osapuoli on tantta eli 50+ daamiMillaista se on? Pitänee alkaa opetella ettei toi miehen sydän...
Ah. No sit mun pitää vähän vielä kasvaa.käsitin ton ekkon kirjotuksen niin että tanttaseksissä toinen osapuoli on tantta eli 50+ daami
sun ukko joutuu tyytymään toistaiseksi ihan tavalliseen mutta onneks aika pelaa teidän pussiin ja tanttaseksiä on luvassa 20 vuoden päästäAh. No sit mun pitää vähän vielä kasvaa.
Mä tykkään normijumpastakin, mutta pilateksessa esim. keskitytään hengitykseen ja kaikki se hitaus yhdessä vaikuttaa niiiin moneen asiaan hyvin, että tykkään siitäkinPilateksessa ja joogassa on mulle liian rauhallinen meno. Normi jumppa on parempi.
mistä sinä tytönhupakko oot saanu tietää tanttaseksistä?Mä tykkään normipanostakin, mutta tanttaseksissä esim. keskitytään hengitykseen ja kaikki se hitaus yhdessä vaikuttaa niiiin moneen asiaan hyvin, että tykkään siitäkin
Isot tytöt kertoimistä sinä tytönhupakko oot saanu tietää tanttaseksistä?
Jahas se poistettiin...@m1es ! Tervetuloa avaamaani kaukoitä -ketjuun.
mode on niiiiin katteellinen kaukoidän ihmeiden iättömälle kauneudelle että ei siedä sitä silmissäänJahas se poistettiin...
Joo mutta kun nyt ei ollu kyseessä mikään ns.sorrettu etninen ryhmä, vaan esim.japsit ja kiinalaiset pärjää tässä maailmassa oikein hyvin.mode on niiiiin katteellinen kaukoidän ihmeiden iättömälle kauneudelle että ei siedä sitä silmissään
hyväJahas se poistettiin...
Säkö siellä järkyttyneenä painoit ilmoita-nappia?hyvä
kyllä. mieti ensi kerralla mitä sanot ulkomaalaisista.Säkö siellä järkyttyneenä painoit ilmoita-nappia?
Voi nyt nyyh. Eli sensuuri päälle, ihminen ei voi keskustelupalstalla oikeasti sanoa, mitä ajattelee?kyllä. mieti ensi kerralla mitä sanot ulkomaalaisista.
Kolumbialaisilla, Brasialaisilla ja mm. Kuubalaisnaisilla on monesti syytäkin pitää itseään kauneimpinaJos brassit pitävät itseään kauneimpina
KotkaKolumbialaisilla, Brasialaisilla ja mm. Kuubalaisnaisilla on monesti syytäkin pitää itseään kauneimpina
väli- ja eteläameriikassa on tosiaan hyvännäköisiä ellindeeruksiaKolumbialaisilla, Brasialaisilla ja mm. Kuubalaisnaisilla on monesti syytäkin pitää itseään kauneimpina
Häh?Kotka
juuuHäh?
Onhan ne, monesti todella kauniita.
On vaarallista sanoa noin, Echo saattaa ryhtyä kurtistelemaan kulmiaan ja epäilemään silmiesi mallia.Hyvät geenit voi olla muillakin kuin aasialaisilla. Mulla ja siskolla on.
Olet näemmä omaksunut intersektionaalisen feminismin periaatteita (eli fanitat Ohisaloa?), kun jaat ihmisiä ryhmiin sen mukaan miten "sorrettuja" he mielestäsi ovat.Joo mutta kun nyt ei ollu kyseessä mikään ns.sorrettu etninen ryhmä, vaan esim.japsit ja kiinalaiset pärjää tässä maailmassa oikein hyvin.
Noo ehkä se oli modelle liikaa kun sanoin aasialaisia sairaannäköisiksi ja pohdin lääkettä niille.
Juu, mä en siitä oloani koe sorretuksi.Kolumbialaisilla, Brasialaisilla ja mm. Kuubalaisnaisilla on monesti syytäkin pitää itseään kauneimpina