vierailija
komppaan!happy (onkohan se viielä siellä)
komppaan!happy (onkohan se viielä siellä)
Muistakaas prime
Viikingit. Norjalainen.Suositelkaa hyvää sarjaa Netflixistä, kiitos ¥
Eikä, mä tunnen yhden pitkätukkaisen eikä kuulu kumpaankaan.
Viikingit. Norjalainen.
Olisko ne 30 minsaa. En nyt muista. Pari ekaa jaksoa ei jaksa herättää, mutta sitten meno menee villiksi. Olen haudanvakava persoona, mutta nauroin.Onko se oikeasti hyvä ja kuinka pitkät jaksot?
Olisko ne 30 minsaa. En nyt muista. Pari ekaa jaksoa ei jaksa herättää, mutta sitten meno menee villiksi. Olen haudanvakava persoona, mutta nauroin.
jaksot kestää 45min tai enemmän.Olisko ne 30 minsaa. En nyt muista. Pari ekaa jaksoa ei jaksa herättää, mutta sitten meno menee villiksi. Olen haudanvakava persoona, mutta nauroin.
jaksot kestää 45min tai enemmän.Olisko ne 30 minsaa. En nyt muista. Pari ekaa jaksoa ei jaksa herättää, mutta sitten meno menee villiksi. Olen haudanvakava persoona, mutta nauroin.
45 kuukkelin mukaan. Tuntuu lyhyemmältä, kun aika rientääjaksot kestää 45min tai enemmän.
niin, tai nauraa typerästi ohjelmalle joka ei ole "hauska".45 kuukkelin mukaan. Tuntuu lyhyemmältä, kun aika rientää
KiitosOikein hyvää synttäriä Kais!
Kalamies on kaikkien kaveri ja maukaskin vieläKalakaveri lyrics
Soinnut: C C/G F F/C G F
Ku pitsa alkaa tökkii ni ota vaikka kalaa
Ku nakki ei maistu ni ota sillon kalaa
Ota silloin kalaa
Pistä se mahaan
Ota vaikka lohi ja laita se pataan
Kalakalakalakala Kiva kaveri!
Jos broccoli on pahaa, niin ota silloin kalaa
Jos iskä ei tykkää, niin ota sitä salaa
Kaveriksi tilli
Ja tähän rumpufilli
(Pa-ru-pup-pa-tsuka-ka-pu-pum-pau!)
Kalakala mikä kala? Ihan sama mikä kala,
joka kala hyvä kala, kuha kalaa syöt!
Hyvää synttäriä @Kais
KiitosPaljon onnea vaan
Paljon onnea vaan
Paljon onnea Kais
Paljon onnea vaan.
KiitosOnnea Kais.
Kiitos samoinHyvää yötä ja kauniita unia jokaiselle.
Niin, voihan tuota mummoksikin sanoa jos "tantta" tuntuu pahalta.En jaksa laittaa Marilyn Monroen kuvaa, mutta veikkaan että jos hänennäkösensä nainen ilmestyis nyt johonki baariin niin miehet lakoaisi - vaikka sillä oli mummokampaus.
Tanttamaisuus riippuu niin monesta tekijästä:kasvojen piirteestä, kampauksesta, ylipainosta, vaatteista.
Esim.tällä n.50-v. naisella on JOPA harmaat hiukset jotka ei yllä edes selkään asti, mutta ei ole tanttamainen.