No sitten, ei mitään hätää.Mutta onhan meillä täällä se kouluttajakin!
No sitten, ei mitään hätää.Mutta onhan meillä täällä se kouluttajakin!
Se on ollut pitkään hiljaa. Ei ole tullut noottia, vaikka on kirjoitellut väärin. Kirjoiteltiinkohan me väärin niin paljon, että sille tuli burn out tai error tai joku.No sitten, ei mitään hätää.
Jos se väärinkirjoitus on tarttuvaa tautia, eikä hän enää huomaa meidän virheitäSe on ollut pitkään hiljaa. Ei ole tullut noottia, vaikka on kirjoitellut väärin. Kirjoiteltiinkohan me väärin niin paljon, että sille tuli burn out tai error tai joku.
Et vaan osaa käyttääKiva,. mozillassa ei kuulu äänet lainkaan...chrome taas ei meinaa toimia muuten...
Höpöhöpö, tiedän jopa hallinnan kautta miten sen pitäis saada toimimaan, mutta kun ei auta...jos sinä kerran tiedät paremmin niin kerro toki.Et vaan osaa käyttää
Joo, tiedän. Sulje kone. Tao konetta pari kertaa napakasti nyrkillä. Avaa se. Jos ei toimi vieläkään niin heitä se ikkunastaHöpöhöpö, tiedän jopa hallinnan kautta miten sen pitäis saada toimimaan, mutta kun ei auta...jos sinä kerran tiedät paremmin niin kerro toki.
Tai sit kutsuu KM:n käymäänJoo, tiedän. Sulje kone. Tao konetta pari kertaa napakasti nyrkillä. Avaa se. Jos ei toimi vieläkään niin heitä se ikkunasta
Iltaa, on nälkä. Mietin mitä söisin.Päivää kaikille. Ois kamala näläkä. Täytyy tehdä omeletti
KM=kullinmetsästäjät. KM:t muistelevat edellisillan hoitojaan ja suunnittelevat uusia.Tai sit kutsuu KM:n käymään
Tai sitte poistaa ja asentaa chromen uudestaan.
Syö sää munakas ku mää vedän omeletinIltaa, on nälkä. Mietin mitä söisin.
Niin on. Voileipää täytyy varmaan mussuttaa. Päivällä oli ruokana kanaa sweet & sour kastikkeessa.Iltaa, on nälkä. Mietin mitä söisin.
Voiko tapahtua metsästysrikos?KM=kullinmetsästäjät. KM:t muistelevat edellisillan hoitojaan ja suunnittelevat uusia.
On mahdollistaVoiko tapahtua metsästysrikos?
Mä en oo syönyt ruokaa tänään.Syö sää munakas ku mää vedän omeletin
Mutt miten chromen poistaminen auttaa mozillan äänten yht'äkkiseen puuttumiseen?Tai sit kutsuu KM:n käymään
Tai sitte poistaa ja asentaa chromen uudestaan.
No jos se sun nälkään auttaa....mekolle ja ellulle kalanruotoletti
No sit käyttää vaan chromeaMutt miten chromen poistaminen auttaa mozillan äänten yht'äkkiseen puuttumiseen?
SilmänruokaaNo jos se sun nälkään auttaa....
Mutku mä tykkään enemmän mozillastaNo sit käyttää vaan chromea
Mää voin tulla katsomaan sun mozillaa.Mutku mä tykkään enemmän mozillasta
Meillä oli ongelmia netflixin kuvan kanssa. Käytetään mozillan selainta. Säädettiin chromea ja alkoi toimia.Mutt miten chromen poistaminen auttaa mozillan äänten yht'äkkiseen puuttumiseen?
Niin, nuo rasistit tunnistaa siitä, että he välittömästi alkavat puhua maahanmuuttajalle englantia. Näin he estävät tulijaa oppimasta suomen kieltä ainoalla oikeasti tehokkaalla tavalla - omien asioiden hoitamisen tuottaman motiivin avustamana.Minä olen tuo, joka aloitti kämmin pers- ketjun. Omasta puolestani voisin epäillä, että kohdannut niin monta rassea, ettei kiinnosta.