Suuren suuri halaus kaikille teille jotka ootte keskenmenoja kokeneet
Voin vaan kuvitella kuinka raskasta se on, kun pelkkä ajatus ja pelko siitä riipii.
Hyvä että voitte puhua asiasta ja saatte toisilta saman kokeneilta vertaistukea. Toivon teille kaikille mahdollisimman pian uuden raskauden joka menisi loppuun saakka hyvin
@Töppönen_ niin hienosti vahvistunut, vahvasti vaikutat olevan raskaana!
Omaa napaa: en ymmärrä miten kroppa voi niin vahvasti tuottaa oireita ihan perus kierrossakin.. välillä olin lähes varma jo tärpistä, kaikki oireet ollut niin vahvasti läsnä ja testeihinkin jotain tosiaan muutama päivä sitten piirtyi, mutta tais olla sitten vain viivanpaikkoja. Rinnat on ihan tosi kipeät edelleen ja etova olo on vahva.. mutta myös selvät menkkaoireet päällä. Harmittaa vaan kun nykyään hormonit aiheuttaa tätä pahoinvointia ja kaikkee.
Tuossa äsken vielä ennen sänkyyn tuloa kävin veskissä ja verta tuli pyyhkiessä joten huomenna oletettavasti kp1. Näin ollen myös kierto jäi 25 päivän pituiseksi, ovis tuli myös aikaisin, ehkä geleen ja macan ansiosta.. Luteaalivaihe tais jäädä 12 päivän pituseksi, eikös se oo kuitenkin ihan ok?
Oon ihan tyytyväinen että menkat alkoi nyt kun oli alkaakseen, koska ollaan miehen kans kahdestaan lähdössä reissuun loppuviikosta ja siellä tiedossa eräilyä, paljon liikkumista luonnossa, niin ei ainakaan pahimmat vuotopäivät osu sinne
ja tästä alkaakin sitten YK 3. Hyvillä mielin vaikka pettymys iskikin. Heti sitä kuitenkin loi uuden toivon uuteen kiertoon ja kirjotin heti kaupplistaan greippimehun ja Lifestä pitäis mennä hakemaan geleet kun ne on loppu.
Huomiselle (tiistaille) mulle saisi päivittää kp 1/25 (mennään nyt tolla kierrolla, kun kroppa ja kierto näköjään kierukan poiston jälkeen vielä hakenut omaa uraansa) ja saa poistaa piinalistalta.
Iso kiitos muutes teille jotka jaksatte päivitellä listaa