Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mummiälestä kans se on parafiiniöljyä ja tarvittaessa leikkaus, mut ei mitään eutanasiaa tartte aatellakaan...
Onpa typerää tuo kunnallisen neuvonta.

Paranemista Mantalle!
On todella typerää ja muutenkin se nainen kuulosti aika ylimieliseltä...ei sanonut edes 'hei' kun puhelu lopetettiin vaan katkas puhelun mitään sanomatta....ei siellä tollasta ennen ollut:(
Pruutata nieluun?
Vaikka se homma vaatii 5 ihmistä pitämäään kiinni ja silti ihmiset on naarmuilla ja kissa sohvan alla...
Ei ton kanssa onneks vaadi muuta kuin sen, että kutsun kissan luokse ja annan hetken haistella ruiskua ja sitten toinen pitelee kiinni jne...homma on hoidettu:)
Ell tosin joutuu laittamaan kissan aina pyyhkeen sisään niin, että vain pää näkyy ulos, ennenkun käsittelee tuota!

Huh,olipa aika kökkö el kunnallisella. Eihä nyt karvqpallojumin takia kissaa lopeteta. Varusteet surkeat.
Toivottavasti auttaa parafiiniöljy ettei tarvia leikata. Halaus.
Niinpä:(
*haliutuu*
kraudassa on parafiiniöljy 15€ per litra...
Apteekista haettavan kanssa saa ruiskun mukaan:)

• Tykkää
Reactions: Echo ja Kais
vierailija
Noloa...

Ihastuin marketissa yhteen aivan ihanaan tunikannäköseen paitaan, oli edullinenki.
Sovitin omaa kokoani yleensä vastaavan kappaleen ja ihmettelin että wau, ompa tää väljä, eli mä oon laihtunu!! Pitääki katsoa paria numeroa pienempi versio.

Huomasin sit että se oli yöpaitaosastolta.
oisit ostanut yöpaidaksi?

• Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Noloa...

Ihastuin marketissa yhteen aivan ihanaan tunikannäköseen paitaan, oli edullinenki.
Sovitin omaa kokoani yleensä vastaavan kappaleen ja ihmettelin että wau, ompa tää väljä, eli mä oon laihtunu!! Pitääki katsoa paria numeroa pienempi versio.

Huomasin sit että se oli yöpaitaosastolta.
Njaa,mahtaisko porukka ees tajuta että päällä olisi yöpaita eikä tunikka,jos se olisi siis lyhyt paita/tunikkamallinen eikä ihan yömekko :unsure:

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Njaa,mahtaisko porukka ees tajuta että päällä olisi yöpaita eikä tunikka,jos se olisi siis lyhyt paita/tunikkamallinen eikä ihan yömekko :unsure:
Juu mut jos kaupungilla joku tunnistaa "tollahan on sama yöpaita ku mulla!"

Muistan aina ku 90-luvulla oli Onnenpyörä-ohjelmassa yhdellä mummokilpailijalla sama yöpaita-oloasu kuin mulla. :LOL: Mummo aatteli tehdä olonsa lokoisaksi studiossa.

• Haha
Reactions: Kais
r0s
Noloa...

Huomasin sit että se oli yöpaitaosastolta. :cautious:
Mä taas tiladin itselleni liian ison mustan perus t-paitamallisen yöpaidan kyläily-yöpaidaksi ja samassa tilauksessa miehelle jotain paitoja ja lopputulos se, ettl mies omi yöpaitani t-paidakseen tyytyväisenä ku o kerrankin tarpeeksi pitkä eikä nouse housunvyötärön alta veks.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Kais
r0s
Juu mut jos kaupungilla joku tunnistaa "tollahan on sama yöpaita ku mulla!"

Muistan aina ku 90-luvulla oli Onnenpyörä-ohjelmassa yhdellä mummokilpailijalla sama yöpaita-oloasu kuin mulla. :LOL: Mummo aatteli tehdä olonsa lokoisaksi studiossa.
Mäkin! Sellainen mis oli t-paita ja capritrikoot? Musta ja jotain violettia (?) Kuviota paidassa? Vai hopeista. Höm...

• Haha
Reactions: Echo
Mä taas tiladin itselleni liian ison mustan perus t-paitamallisen yöpaidan kyläily-yöpaidaksi ja samassa tilauksessa miehelle jotain paitoja ja lopputulos se, ettl mies omi yöpaitani t-paidakseen tyytyväisenä ku o kerrankin tarpeeksi pitkä eikä nouse housunvyötärön alta veks.
Siinä ei varmaan ole joku Tenavien Ressun kuva ja Sleep Well -teksti...:sneaky:

• Tykkää
Reactions: r0s
Ohoh. Joku saattoi ehkä pitää hieman pitkän kahvipaussin. Kohtahan on lounasaika!
Mä näin susta muuten unta...mun äiteellä oli siinä unessa ollut italialaismiesystävä ja kerroin sulle siitä siinä unessa.
Mainitsit asiasta äidilleni, mutta äitipä päätti tyypilliseen tapaansa valehella ettei ikinä ole sellasta ollut ja vaikka mä pystyin todistamaan valokuvien avulla, että muuten oli...niin sä uskoit mun äitiä ja suutuit mulle ja lähit meneen:(
No mää lähin siinä sitten sun perääs pelkissä alusvaatteissani (tpaita ja pikkarit) ja juoksin pitkin yhtä tuttua valtatietä kohti erästä golfkenttää....siellä oli sitten sellanen rähjänen maalaistalo ja vielä rähjäisempi ja suuri kivijalan päällä oleva navettarakennus, mistä hyökkäs tosi karskeja ja pelottavia ukkeleita kimppuun ja raahasivat mun sinne navettaan.
Siellä navetassa oli hirveesti naisia, nuoria ja vanhoja ja muutama vauvakin ja kaikkien piti palvoa sellasta hirveen näköstä ja julmaa miestä.

Niin, eli mikä tämän unen pointti oli?
Ei mitään hajua, mutta ihan mielelläni vaihtaisin ne sun seksiuniin ja sää suutuit mulle, vaikka puhuin totta :cautious:

• Vau!
Reactions: Echo

Yhteistyössä