Hui. Pysy rauhallisena!!Nyt illuminaatiot tulille @Echo !!
Luin täältä tänään kuinka sun tekee mieli britakakkua tai niin ainakin muistelen sun kirjoittaneen?
Käytän tätä palstaa pääosin siis pöytäkoneelta, menin äsken facebookkiin ja arvaas minkä kakun mainos sieltä tuli esiin ja kävin facessa siis kännykän kautta
Tee niin. Mä puolestani kävelen extrapitkän lenkin.Itseasiassa, jos vähän vähentäisi kerman määrää ja laittaisi osaan sokerista steviana ja tuplamansikat niin ei toi niin paha olisi.
Ihana pöytä!Hui. Pysy rauhallisena!!
No hyi mikä väri. Joku pikkutyttö on samaan aikaan oksentanu, sulattanu mylittleponynsa ja ripuloinu pöydälle.Ihana pöytä!
Hmm, mun kiukkunen vastaus m1ehelle on poistettu?
Yhdeksänteen kysymykseen pääsin...Ihan koht on Primetimeaika!
Sama.Yhdeksänteen kysymykseen pääsin...
m1es loukkaantuiHmm, mun kiukkunen vastaus m1ehelle on poistettu?
Mä kutoseen.Sama.
Mä kutoseen.
m1es loukkaantui
Jaaaa siitäkö se oli. Ei siitä nyt millään saa semmosta kuvaa että kaikki kiinalaiset ois huoria.Oikeasti hei.
Ei kukaan saa húoritella täällä. Ja jos niin tekee vain ihonväriin/kansalaisuuteen perustuen on se samalla rasistista.
Jaaaa siitäkö se oli.
Mulla on joskus ollu. Ihan kätevä, kun muistaa jättää vaatteiden ja kerrosten väliin ilmatilaa.Onko kenelläkään teistä sellaista kerrospyykkitelinettä? onko se kätevä? täytyisi saada lisää kuivaustilaa mutta sitten lattiatilaa ei niin ole missä mahtuisi olemaan teline levällään, sellainen kerroshässäkkä menisi vähän pienempään tilaan ehkä?
Hmm, mun kiukkunen vastaus m1ehelle on poistettu?
Nimittelit niitä söpöjä tummia pienehköjä naisia epäsopivasti, veikkaan.
m1es loukkaantui
Oikeasti hei.
Ei kukaan saa húoritella täällä. Ja jos niin tekee vain ihonväriin/kansalaisuuteen perustuen on se samalla rasistista.
No jäi tuo Echon kommentti näkemättä, mahtoiko olla ihan oikea mode kysymyksessä?Jaaaa siitäkö se oli. Ei siitä nyt millään saa semmosta kuvaa että kaikki kiinalaiset ois huoria.
M1ehen kuvakollaasit on vaan astetta anteliaampien naisten kuvia, niiltä voi odottaa muutakin. Joskus on tosin ollu joku näyttelijän kuva.
Harvoin se laittaa kuvaa vaikka tavaölisesta thai- tai kiinalaista naisesta vaikka riisipellolla tai tehtaassa...
Olen nähnyt jalan, johon hauki iski. Rajun näköistä jälkeä, tikkejä tarvittiin."Hauella on AIKA tervät hampaat".
Toi tyyppi ei oo haukea nähnytkään! Mikään ei oo niin terävä kuin hauen hammasrivistö! Ja kunnon haava? monta pientä haavaa vieriviereen. Ne sais mun puolesta syödä kaikki! Ikävä otus!
(Mut uneksi otan mieluummin vaikka uusintana edellisöisen)