Tääkään ei oo natsi, eihän?

  • Viestiketjun aloittaja Jepujeejee
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aina ne rasset valittaa, kun suvakit sanoo, että kyllä meillä suomessakin, kun ne hehkuttaa vihakiimassaan....
Ja sitten sama perässä. Matkija-ankkoja koko porukka.
 
vierailija

typerää tietysti varastaa mitään mut ehkä se lippu oli loppuelämän arvoinen.
Vähän luulen, että asia on lain mukaan ok. Tuskin olisi ampunut, jos ei olisi tiennyt olevansa oikeassa. Eli ei ole mitään loppuelämää, jos se viittaa elinkautiseen vankeuteen, vaan kaveri päässee vapaaksi ja asian todetaan olevan sillä taputeltu. Yksityiselle maalle tunkeutunut lippuvaras oli väärässä. Innolla odotan olenko oikeassa, mutta jotenkin taas haiskahtaa siltä. Valvontokamerat yms. Mies tuntee oikeutensa.
 
vierailija
Vähän luulen, että asia on lain mukaan ok. Tuskin olisi ampunut, jos ei olisi tiennyt olevansa oikeassa. Eli ei ole mitään loppuelämää, jos se viittaa elinkautiseen vankeuteen, vaan kaveri päässee vapaaksi ja asian todetaan olevan sillä taputeltu. Yksityiselle maalle tunkeutunut lippuvaras oli väärässä. Innolla odotan olenko oikeassa, mutta jotenkin taas haiskahtaa siltä. Valvontokamerat yms. Mies tuntee oikeutensa.
Jutussa luki et varottamatta ampui selkään, tuskin se jenkeiskään on sallittua. Toivottavasti.
 
vierailija
Vähän luulen, että asia on lain mukaan ok. Tuskin olisi ampunut, jos ei olisi tiennyt olevansa oikeassa. Eli ei ole mitään loppuelämää, jos se viittaa elinkautiseen vankeuteen, vaan kaveri päässee vapaaksi ja asian todetaan olevan sillä taputeltu. Yksityiselle maalle tunkeutunut lippuvaras oli väärässä. Innolla odotan olenko oikeassa, mutta jotenkin taas haiskahtaa siltä. Valvontokamerat yms. Mies tuntee oikeutensa.
Lainkin mukaan sen olisi pitänyt varottaa ennen ampumista, mitä se ei tehnyt. Eli tappo.
 
vierailija
Vähän luulen, että on. "Trespassers will be shot" jne. Vielä kun kyseessä oli varas. Jenkeissä oikeus itsepuolustukseen on monin paikoin aika vahva ja itsepuolustusta on muukin kuin oman välittömän ruumiillisen uhan torjunta.
– On huomioitava, että nainen ei näyttänyt millään tavalla olevan uhka Feasterille, koska nainen oli juoksemassa karkuun, kertoo seriffi Helm.

Feaster on saanut syytteet ”ampumisesta tarkoituksenaan tappaa”. Tapausta käsitellään oikeudessa 9. heinäkuuta.
 
vierailija
Tosi hyvää debattia sulta hakea uutisista kerrankin joku oikea natsi ja sitten selitellä. Kuinkahan paljon ylipäänsä suomessa on näitä oikeita pesunkestäviä natseja?! Vai aivan oikeastiko siitä olit huolissaan?
 

Yhteistyössä