Toiveissa vauva 2021

Kovin moni on saan plussia, hienoa! Te ketä noita ovis-testejä tehneet ni montako päivää suurinpiirtein on mennyt siihen "huippuun" siitä kun just ja just piirtyy viiva? Tein siin elämäni ekat tälläiset ja ne loppu ja vikassa näkyy just ja just viiva. Mietin et menikö tän kierron mahis tässä kun ollaan kotona vast samaa aikaa huomenna illasta.
 
Paljon onnea kaikille plussanneille.

En voinut antaa miehelle huomenlahjaksi positiivista testiä. Nega edelleen. Menkat kesti 2 1/2 vrk. Ennen menkojen alkua ja kp 3:na päivänä oli hyvin kuvottava olo ja päänsärky. Piti tehdä testi, ja pettymysnega se oli.

Tänään tuntui tosi voimakas tuntemus oikeasta munasarjasta, veikkaan, et ovis olis tällä kertaa kunnollinen ja tapahtuisi hedelmöittyminen, josta olisi toivottu lopputulos.

Tsemppiä kaikille toiveen toteutumiseen ❤
 
Täällä tänään kp 22/26 ja tyylipuhtaat negat testattu pc:llä ja one stepin herkällä. Että eiköhän tämä kierto ollu tässä. Muutama kierto menty tjot ja nyt tää oli eka kierto kun bongailin ovista. Mutta kai se on myönnettävä, että kun ikää jo 40+ , niin ei enää tärppää yhtä helposti (jos ollenkaan) kuin vielä muutamia vuosia sitten.
T: taustailija (suurperheen äiti)
älä kuitenkaan vielä luovuta. Hyvin voi vielä plussaksi muuttua. Terveisin toinen suurperheen äitee :) itsellä ikää pian 39 ja ensimmäisen keskenmenon juuri keväällä kokenut. Todennäköisesti viime kierrossa (heti keskemneno kierrossa) oli jo uutta yritystä, kun testit alkoi tummua uudelleen nega testin jälkeen, mutta sitten alkoi vuoto normaalisti. Paljon vaikeampaa tämä tuntuu olevan, kuin aiemmin.
 
Me on lomailtu ja täällä oli tekstiä paljon! Täytyy oikein perehtyä .

itsellä on edelleen vähän epäselvää oliko ovis jo aiemmin vai vasta viikonloppuna. Juhannusviikonloppuna jo oli ovulaatio oireita ja aivan kuin olisi alkanut uudelleen tuolla kp 15 jälkeen. Jos oli nyt vasta, niin tämä kierto menee harakoille. Mutta ei auta. Eteenpäin sanoi mummo hangessa.
 
Mulla loppu kivut kp2. Kp1 oli ne järkyttävät kivut, ihan kuin ois supistellut tosi voimakkaasti ja jalat ei meinannut kantaa. En ole tehnyt testiä, mut torstaina on hcg-mittaus ja pe soittavat naistenpolilta tuloksia.

Muoks, mä epäilen et tämä meni kesken jo 5+ koska kaikki oireet katos ku seinään, mut vuoto tosiaan alko vasta kunnolla 6+. Eli oisko sit ollut vaan kemiallinen. Mut näyttääkö kemiallinen digissä 2-3 :unsure:
Mulla näytti kemiallinen testeissä ihan ajallaan 2-3
 
Me aloitettiin varsinainen yritys syksyllä 18, jonka jälkeen km 5+ ja sen jälkeen tärppäsi tuo 13+ keskenmennyt. Se oli kesäkuuta -19 kun tuo tapahtui. Sen jälkeen pari kemiallista, mikä sai mut pohtimaan, että jossain on jotain häikkää. Epäilen jotain keltarauhasessa, koska hedelmöittyminen selkeästi onnistuu, mutta kiinnittyminen ei. Toivon todella, että pysyvä plussa saataisiin pian, alkaa olemaan mielenterveys koetuksella tuijotellessa negoja tai viivoja jotka ei vahvistu. Minulla siis lapset -16 ja -14, mahtui näidenkin yritykseen epäonnistumisia, mutta kohtuu helpolla nämä kuitenkin saivat alkunsa. Miehellä ei ennestään lapsia.
Ystävällä auttoi keltarauhashormonia tukeva lääkitys, alkoi ottamaan muistaakseni heti plussan jälkeen. Vuodessa useamman kerran raskaana, vuosia lapsettomuutta. Mutta lääke lopulta oli ratkaisu. Tsemppiä sinne, jospa löytyisi syy ja siihen hoito/apu.
 
Kovin moni on saan plussia, hienoa! Te ketä noita ovis-testejä tehneet ni montako päivää suurinpiirtein on mennyt siihen "huippuun" siitä kun just ja just piirtyy viiva? Tein siin elämäni ekat tälläiset ja ne loppu ja vikassa näkyy just ja just viiva. Mietin et menikö tän kierron mahis tässä kun ollaan kotona vast samaa aikaa huomenna illasta.
Minulla muistaakseni antaa onestep liuska koko ajan jotain viivaa. En ole nyt vähään aikaan tehnyt tosin. Sitten kun alkaa tummenemaan, niin siinä menee muutama päivä, ennenkuin on plussa.
 
Kovin moni on saan plussia, hienoa! Te ketä noita ovis-testejä tehneet ni montako päivää suurinpiirtein on mennyt siihen "huippuun" siitä kun just ja just piirtyy viiva? Tein siin elämäni ekat tälläiset ja ne loppu ja vikassa näkyy just ja just viiva. Mietin et menikö tän kierron mahis tässä kun ollaan kotona vast samaa aikaa huomenna illasta.
Sanoisin et sen lisäksi että ihmisissä on eroja, niin on testeissäkin. Mä en nimittäin noihin one steppeihin saanut kun lähes valkosta viivaa ja sit tummeni ykskaks kahessa päivässä lähes plussaksi. Ilman digiä ois menny ohi. Apteekin testeillä taas saanu aikanaan melko tummaa viivaa läpi kierron, kunnes plussa niissä oli selkeä kontrollia vahvempi. Sekin muistaakseni tummu ihan yhessä päivässä. Seuraavaks taidan mennä kaupan halpiksilla plus digillä :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
MIRELLA92 lle onnea tuhannesti, ihana uutinen!

Tervetuloa myös uusille. Kiva kun tulee uusia samaan tahtiin kun plussiakin, niin pysyy keskustelu aktiivisena :).

Mä en nyt ymmärrä tätä kroppaani yhtään, kun tänään olikohan kp 41/31 ja musta tuntuu että ovis jomotukset on läsnä. Että mitähän. Oisko multa vaan jääny yks kierto sit ikään ku välistä. No selvinee, mutta kirjotan tän tänne nyt muistiin, niin voin seurata että miten etenee. Zempit muille kummien kiertojen kanssa kamppaileville :D
 
Kiitos kaikille tuesta ja tsempeistä! Nyt varmaan aika siirtyä plussanneisiin ja alkaa lukea maaliskuisten keskusteluja. Vaikka ei tähän meinaa uskoa, tosi oireeton olo kammottavaa päänsärkyä lukuunottamatta. Ja sitä että itkeä tihrustaa lähes mistä vaan, joka on edellisistä raskauksista tuttu oire.... Viivat kuitenkin vahvistuvat ja digiin tänään 4+2 tuli raskaana 2-3. Ehkä nyt vaan varovasti täytyy luottaa. Vaikka tämä nyt päättyisikin huonosti, olen ainakin yrittänyt nauttia raskaudesta ja uskoa pienen mahdollisuuksiin.

Kaikille valtavasti tsemppiä ja voimia, sekä jaksamista yritykseen! Kiitos vertaistuesta ja toivon kaikille niin kovasti plussia ja omia vauvoja syliin asti! ❤

voi siirtää plussanneisiin!
 
MIRELLA92 lle onnea tuhannesti, ihana uutinen!

Tervetuloa myös uusille. Kiva kun tulee uusia samaan tahtiin kun plussiakin, niin pysyy keskustelu aktiivisena :).

Mä en nyt ymmärrä tätä kroppaani yhtään, kun tänään olikohan kp 41/31 ja musta tuntuu että ovis jomotukset on läsnä. Että mitähän. Oisko multa vaan jääny yks kierto sit ikään ku välistä. No selvinee, mutta kirjotan tän tänne nyt muistiin, niin voin seurata että miten etenee. Zempit muille kummien kiertojen kanssa kamppaileville :D
Minulla on käynyt niin, että menkat jäi pois ja tuli seuraavat vasta. Mistä lie johtui. Sinne kans tsemppiä! :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Puolu
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

01.07.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


+Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 49/?
Futurmama..................kp 43/29-34
Puolu...............................kp 42/30-32
bellaella22050909..........kp 41/23
Wanti......................kp 38/34-48
Minouche...................... kp 35/23
Keisarinna85..............kp 34/24-27
Melissa86.....................kp 32/30-36
Lovecoco.....................kp 30/30
Mimmi92..................kp 27/26-30
Tiukuna......................kp 27/29-31
Töppönen_....................kp 23/26
Alinna86.........................kp 23/28
Sinisilmät.........................kp 23/27
LaTila...................................kp 22/27
Mamtobe............................kp 22/28
Eeva650.........................kp 21/28-42
Shibali..............................kp 18/24-30
Minttuni...........................kp 17/25
Taikinatonttu.............kp 17/?
Kikkakolmas..............kp 17/28
Goodway.......................kp 16/23
Wbä...................................kp 15/26-28
Minouche……………….kp 14/22
lulube..............................kp 13/29
Lillanna.............................kp 12/28-42
Brunet82.......................kp 12/26-28
Kirjoh89....................kp 8/28
Helmikorvakoru.......kp 7/27-28
Hipposka.....................kp 6/29-32
3milia...............................kp 6/25-28
Jjenn...............................kp 6/29-33
Kasikuus......................kp 6/27-28
Nokare..........................kp 5/29
Napsunen....................kp 5/35-37
Rimaleli..........................kp 5/30
Mäyh.................................kp 4/26-28
Iinesankka....................kp 3/?
Mysteerio.......................kp 2/30
Zennuli..........................kp 1/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Wanti.....................................dpo 16
Lovecoco............................dpo 16
Alinna86................................dpo 11
Sinisilmät.............................dpo 10
Latila……………………..dpo 10
Tiukuna…………………dpo 8
Mimmi92...................dpo 6
Eeva650....................dpo 2
Shibali...........................dpo 2
Kikkakolmas..........dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
On: tänään tuli pyyhkiessä vaaleenpunasta valkovuotoo, dop 7, kolmas päivä menkkakipu tyyppistä juilintaa menossa, tänään vähän voimakkaampana kun eilen, alkaa jännittää vaikka oon ihan varma ollu että tästä kierrosta ei voi tärpätä ja tossa vapailla valkoviinikin maistu :rolleyes::oops:

Onnittelut vielä multakin kaikille plussanneille, toivottavasti kaikki menee hyvin <3
 
Me aloitettiin varsinainen yritys syksyllä 18, jonka jälkeen km 5+ ja sen jälkeen tärppäsi tuo 13+ keskenmennyt. Se oli kesäkuuta -19 kun tuo tapahtui. Sen jälkeen pari kemiallista, mikä sai mut pohtimaan, että jossain on jotain häikkää. Epäilen jotain keltarauhasessa, koska hedelmöittyminen selkeästi onnistuu, mutta kiinnittyminen ei. Toivon todella, että pysyvä plussa saataisiin pian, alkaa olemaan mielenterveys koetuksella tuijotellessa negoja tai viivoja jotka ei vahvistu. Minulla siis lapset -16 ja -14, mahtui näidenkin yritykseen epäonnistumisia, mutta kohtuu helpolla nämä kuitenkin saivat alkunsa. Miehellä ei ennestään lapsia.
Mulla mitattii kaikenlaisia arvoja nyt Felicitaksessa ennen hoitojen alkua. Mulla oli keltarauhashormoni viitearvoissa, mutta aika alarajoilla. Aloitettiinkin heti ekassa inssissä muutama päivä ovulaation jälkeen lugesteron, jota käytän 10 päivää. Jos testi näyttää plussaa, jatkan käyttämistä 12. viikolle asti. Luget sain just lisäämään tota keltarauhashormonia, ja estämään sen "vähyydestä" johtuvat keskenmenot. Lugesteronia voi käyttää myös plussan jälkeen ekan kolmanneksen loppuun.

Kävin mittauttamassa keltarauhashormonin SynLabissa, jossa se makso noin 25 euroa. Verikoe piti ottaa LH-huippu + 7 päivää -ajankohtana. Oisko sun mahdollista käydä vaikka seuraavan oviksen jälkeen ottamassa se progesteron? Jos on alhainen, niin vois varmaan hakeutua lääkäriin ja näyttää tulokset siellä.. Toki voi olla, että julkisella ei onnistu tosta noin vaan, mutta yksityisellä saattais onnistuakin..

Tsemppiä todella paljon <3
 
Minulla on käynyt niin, että menkat jäi pois ja tuli seuraavat vasta. Mistä lie johtui. Sinne kans tsemppiä! :)
No oispa jännää, että tässä eleliskin nyt sitten jo kohta taas piinapäiviä hehe. Jos eilen illalla on ollut oletettu ovis ja haen tänään ovistestin, niin näyttääkö se välttämättä enää mitään? Ois kyllä niin paljon kivempi vaihtoehto, että yhet menkat olis vaan jääneet välistä, eikä venyny melkee kahta viikkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei te joilla kierto jossain 26-32 välillä, niin milloin aloitatte tikuttamaan ovista? Ja onko ollut paljon vaihteluita kiertojen välillä milloin se ovisplussa on tullut?
Mä aloitan tikuttamaan kp 10 ja ovulaatioplussan saan aikalailla tarkkaan kp13. Kierto säännöllinen 28 päivää :) Ja jos alkaa viiva olemaan lähellä posia niin tikutan myös illalla,aloitan siis pelkillä aamutikutuksilla!
 
Tässä tyhjennysvuotoa odottelen kuin kuuta nousevaa. Eilen oli jo vähäisesti ruskehtavaa vuotoa, mutta sitä ei ilmeisesti lasketa vielä ensimmäiseksi kiertopäiväksi? Olin lukevinani jossain vaiheessa, että vasta kunnollinen vuoto lasketaan
Tätä pohdin itsekin nyt uuteen kiertoon joutuessa. Olen lukenut että vuoto lasketaan siitä kun sitä tulee niin, että tarvitsee kk-suojan ja jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen niin virallinen kp1 on seuraava päivä.

Tässä kierrossa mulla kävi niin, että menkat alkoi klo17 sotkien pikkarit ja paperiin tuli reippaasti rusehtavaa. Laitoin suojan mutta seuraavat vuodot tuli vasta illalla myöhään.. Toisaalta ei kai se niin päivän päälle ole, mutta toisaalta haluaisi merkata Flo:hon tarkan päivän :D

Tässä olen mietiskellyt listautumista kun täällä taas pyörin ahkeraan lukemassa ja välillä kirjoitankin. No, pitää vielä miettiä :D
 
@Loree Mulla kierto vähän heitellyt nyt 25-29 noiden keskenmenojen takia ja varmaan viel hormoonikierukkakin sotkee kiertoja, mutta ovis mulla ollut pääosin kp14-15 yhden kerran kp11 joten oon tikittelut vaihtelevasti about kp10 eteenpäin. Mä tunnistan oviksen aika hyvin muutenkin oireista joten sain ton kp11 oviksenkin kii tikulla kun osasin odottaa et on etuajassa tulossa.

ON: tänään alkoi sit vihdoin menkat ja tään kertainen km kierto ois sit siinä ☺ Saa päivittää KP1 ( edelleenkään en saa punaista toimiin) Jotenkin huojentunut olo että kroppa nyt toimii eikä tästä tullut ku päivän pidempi kierto kun normaalisti ☺☺ Nyt sit uudella innolla kohti tätä kiertoa vaikka vähän taikauskoisesti aattelin että se plussa kierto ois vasta elokuussa kun meillä on nyt nää 2 km täpännyt aina 3. Yritys kierrosta. Muutenkin vahva usko että tää kolmas kerta toos vauvan syliin asti ♥ Mietin tossa myös yön tunteina et syys/ lokakuussa tulee vuosku nappasin kierukan pois niin päästäänköhän me julkisille tutkimuksiin vaikka onkin ollut kaks varhaista km. Naistenpolille meinaan sanoivat että näin varhaisia ei välttämättä vielä heillä lasketa jos haluu päästä tutkimuksiin kolmannen keskenmenon jälkeen....
 
Kiitos kaikille tsempeistä ja lämpimästä vastaanotosta.
Käynti ohi. Munasarjat ultrattiin, vasemmasta munasarjasta löytyi tapahtunut ovulaatio, ja keltarauhanen. Munasarjat kauniit, samoin kohtu ja limakalvot. Ei siis siellä puolella mitään vikaa, olo huojentunut. Lääkäri uskoi raskautumisen mahdollisuuteen, kirjoitti Terolutit keltarauhasta tukemaan.
Miehen siemenneste viedään analysoitavaksi mikäli tästä kierrosta ei nyt tärppi käy. Painotti myös oman hyvinvoinnin tärkeyttä, painoindeksi vain 17, joten lisäkilot ei olisi nyt pahitteeksi. Jotenkin sai taas voimia jatkaa tätä suota eteenpäin. Lupaan nyt itselleni pitää huolta omasta hyvinvoinnista, ja koetan pitää mielen positiivisena. Jos ei ala plussaa kuulua, niin sit vasta-aineet ja aukiolotutkimukset seuraava steppi. Piinapäivät siis menossa, voi päivittää DPO 0, huomenna eka terolut.
 

Yhteistyössä