Maaliskuiset 2021

  • Viestiketjun aloittaja Dohelo
  • Ensimmäinen viesti
Dohelo
Onnee teille plussista ja kovin onnee matkaan❤ onko minkälaisia oireita ilmenny jo?

Minulla "ongelmana", että kaikki tehdyt testit näyttää vaan haaleita plussia tekipä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, viikkoja omien laskujen mukaan 4+5. Pelottaa, että onkin tuulimuna tms turvotus aivan valtava ja etova olo ajoittain, nippailua ja kkmaisia kipuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Santso ja Mirella92
Onnee teille plussista ja kovin onnee matkaan onko minkälaisia oireita ilmenny jo?

Minulla "ongelmana", että kaikki tehdyt testit näyttää vaan haaleita plussia tekipä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, viikkoja omien laskujen mukaan 4+5. Pelottaa, että onkin tuulimuna tms turvotus aivan valtava ja etova olo ajoittain, nippailua ja kkmaisia kipuja.
Onko sulla aiempia raskauksia takana, voihan olla että sulla raskaushormoni nousee hitaasti? :)

Mulla on oireena vilunväristyksiä, väsymystä, rinnat arat ja heikotus iskee jos ruokavälit venyy. Menkkamaisia kipuja ollut myös, mut melko lievät oireet ainakin tähän asti. Mulla on takana yksi keskenmeno onnistuneen raskauden lisäksi, joten ymmärrän hyvin sun huolen ja pelon. Mäkin jo yhtenä lähes oireettomana päivänä mietin, et mitäs jos kaikki ei ookaan hyvin. Ei vaan sais sitäkään liikaa alkaa miettimään.. Ei auta kun odotella ja toivoa parasta!
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Onko sulla aiempia raskauksia takana, voihan olla että sulla raskaushormoni nousee hitaasti?

Mulla on oireena vilunväristyksiä, väsymystä, rinnat arat ja heikotus iskee jos ruokavälit venyy. Menkkamaisia kipuja ollut myös, mut melko lievät oireet ainakin tähän asti. Mulla on takana yksi keskenmeno onnistuneen raskauden lisäksi, joten ymmärrän hyvin sun huolen ja pelon. Mäkin jo yhtenä lähes oireettomana päivänä mietin, et mitäs jos kaikki ei ookaan hyvin. Ei vaan sais sitäkään liikaa alkaa miettimään.. Ei auta kun odotella ja toivoa parasta!

Kuulostaa nuo vilunväreet hauskalle ku helteitä ollu joko neuvolaan aika varattu?

Tämä on minulla 5raskaus mutta aiemmista raskauksista yksi selvinnyt.
 
Kuulostaa nuo vilunväreet hauskalle ku helteitä ollu joko neuvolaan aika varattu?

Tämä on minulla 5raskaus mutta aiemmista raskauksista yksi selvinnyt.
Joo kieltämättä vähän outo fiilis oli nyt helteillä auringossa istuessa, kun koko kehossa menee kylmiä väreitä .

Miten sun aiemmissa raskauksissa testiviiva vahvistui?

Huomenna pitäs soitella neuvolaan
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Onnee teille plussista ja kovin onnee matkaan onko minkälaisia oireita ilmenny jo?

Minulla "ongelmana", että kaikki tehdyt testit näyttää vaan haaleita plussia tekipä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, viikkoja omien laskujen mukaan 4+5. Pelottaa, että onkin tuulimuna tms turvotus aivan valtava ja etova olo ajoittain, nippailua ja kkmaisia kipuja.
Kiitos samoin teille! <3 toivotaan että viivasi vahvistuu tai kaikesta huolimatta olisi normiraskaus kyseessä :)

Mul on ihan jatkuva/koko päivän kestävä krapulainen olo :D väsyttää siis tosi paljon, päätä särkee ja unettomuutta on kans. Sit välillä tulee menkkamaisia kramppeja ja vihlasuja alavatsaan. Välillä vähän palelee ja välillä syömisen jälkeen tulee huono olo :D
 
  • Tykkää
Reactions: Dohelo
Kiitos samoin teille! <3 toivotaan että viivasi vahvistuu tai kaikesta huolimatta olisi normiraskaus kyseessä

Mul on ihan jatkuva/koko päivän kestävä krapulainen olo väsyttää siis tosi paljon, päätä särkee ja unettomuutta on kans. Sit välillä tulee menkkamaisia kramppeja ja vihlasuja alavatsaan. Välillä vähän palelee ja välillä syömisen jälkeen tulee huono olo

Kiitos❤ neuvolaan aika varattu ja aika onkin kuun lopussa, ahdistavaa odotella sinne asti mutta pakko kun aiemminkaan ei juuri mitään näkyisikään.

Toivottavasti saat kuitenki nukuttua vaikka unettomuutta
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
Moikka!
Lähtisin myös mukaan, tänään aamulla digi 2-3 ja toivottavasti tämä tästä sujuu hyvin eteenpäin! Rv 4+2 ja la 8.3.2021. :love:

Tosi oireetonta on edelleen, ei oikein mitään. Päätä särkee ja itkettää herkästi, mutta ei muuta. Mutta en siitä vielä huolissaan..

Mieluiten juttelisin enemmän sitten fb:ssä suljetussa/yksityisessä ryhmässä, toivottavasti täällä riittää sinne kiinnostuneita!
 
Onnee teille plussista ja kovin onnee matkaan onko minkälaisia oireita ilmenny jo?

Minulla "ongelmana", että kaikki tehdyt testit näyttää vaan haaleita plussia tekipä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, viikkoja omien laskujen mukaan 4+5. Pelottaa, että onkin tuulimuna tms turvotus aivan valtava ja etova olo ajoittain, nippailua ja kkmaisia kipuja.
Minkälainen on haalea plussa? Eihän se varmaan vielä ihan yhtä vahvat olekkaan! Jos onkin vielä vaan vähemmän viikkoja kun ajattelet? Myös virtsan vahvuus voi vaikuttaa ja kaikki on niin yksilöllistä tässä asiassa. Mikä testi sulla on?
 
Minkälainen on haalea plussa? Eihän se varmaan vielä ihan yhtä vahvat olekkaan! Jos onkin vielä vaan vähemmän viikkoja kun ajattelet? Myös virtsan vahvuus voi vaikuttaa ja kaikki on niin yksilöllistä tässä asiassa. Mikä testi sulla on?

Testejähän on
Pregcheckiä, rfsu ja apteekkia.. Luithan myös, että tehny testit eri vuorokauden aikoina, aamulla, päivällä/illalla.. Kivittää saa.
 
Moi kaikki!

Onnea kaikille plussanneille❤

Liityn varovaisesti mukaan, nyt 4+4. Kuukautisten perusteella la olis 6.3.


Olen 35-v ja odotan ensimmäistä.Olemme vuosia olleet ilman ehkäisyä, mutta emme ole varsinaisesti yrittäneet ennen viime vuotta. Hakeuduimme julkisille hoitoihin oman ovuloimattomuuteni ja PCO:n vuoksi, nyt ensimmäisestä ovulaatiosta tärppi, ja onnesta sekaisin!

Oon tehnyt 6 raskaustestiä, kun en oo uskonu Digissä on viikot vaihtunut 2-3

Vähän etovaa oloa, nännit herkät ja ajoittain paineen tunnetta/nippailua alavatsalla/nivusessa. Aika hyvä olo on

Varhaisultra olis varattu 7+5 viikoille, jännittää kovasti, että pieni pysyis matkassa❤
 
Viimeksi muokattu:
Mä hyppään myös mukaan tänne maaliskuisiin, kiva kun oli jo ryhmä perustettu. :giggle::giggle:

Täällä menossa 4+5 ja laskettu aika olisi 5.3.2021. Toissa vuonnakin olin mukana maaliskuisissa, mutta keskenmenon myötä jouduin sieltä poistumaan, toivottavasti nyt menisi paremmalla onnella. Kaikkinensa 6. raskaus tämä ja kaksi lasta ennestään löytyy.

Oireena mulla on vilunväristyksiä, väsymystä, ajoittaisia menkkakipuja ja repäisykipuja, närästystä, jäätävä turvotus ja eilen alkoi vähän tissejä aristaa. Imetin vielä meidän kuopusta plussatessa, mutta nyt plussan jälkeen maidon tulo on mennyt olemattomiin ja imetyskin sitä myöten on aika loppumaisillaan. Jotenkin vielä kovin normaali olo eikä juuri raskaana olevalta tunnu, kuopuksen raskaudessa alkoi oksentelu rv 6 joten vielähän tässä ehtii oireita tulla, jos on tullakseen.

Mä varasin jo neuvolan ja täälläpäin on ensin th:n soittoaika joka onkin mulla jo ens viikon maanantaina. Kuulemma pitäisi viikkojentarkistus ultraan päästä neuvolan kautta, koska mulla on pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Jospa ei montaa viikkoa menisi et pääsis kurkkaamaan onko tuolla mahassa joku pieni pötkylä :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Dohelo ja Mirella92
vierailija
Täältä kans yksi huutelee, että ehdottomasti verikokeisiin @Mans115 .. Itselläni kävi niin, että viivat ei vahvistunut kunnolla ja kesken meni 6+4 :( Toivottavasti sinulla olisi toisin ja hcg nousee vain hitaasti. Paljon tsemppiä ❤
 
Luin juu, mutta voihan juomiset ja muut vaikuttaa joillain myös. Tsemppiä kuitenkin, ikävää todellakin jos epätietoisuutta ja jää vaivaamaan. Voisikohan päästä verikokeeseen?

Tänkke sempeistä
Pitää yrittää vielä neuvolaan saada yhteys, eilen yritin selittää tilannetta mutta länttäs vaan ajan kuun loppuun ja sano heipat
Yrittäny nyt vaan olla ressaamatta
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Mä hyppään myös mukaan tänne maaliskuisiin, kiva kun oli jo ryhmä perustettu.

Täällä menossa 4+5 ja laskettu aika olisi 5.3.2021. Toissa vuonnakin olin mukana maaliskuisissa, mutta keskenmenon myötä jouduin sieltä poistumaan, toivottavasti nyt menisi paremmalla onnella. Kaikkinensa 6. raskaus tämä ja kaksi lasta ennestään löytyy.

Oireena mulla on vilunväristyksiä, väsymystä, ajoittaisia menkkakipuja ja repäisykipuja, närästystä, jäätävä turvotus ja eilen alkoi vähän tissejä aristaa. Imetin vielä meidän kuopusta plussatessa, mutta nyt plussan jälkeen maidon tulo on mennyt olemattomiin ja imetyskin sitä myöten on aika loppumaisillaan. Jotenkin vielä kovin normaali olo eikä juuri raskaana olevalta tunnu, kuopuksen raskaudessa alkoi oksentelu rv 6 joten vielähän tässä ehtii oireita tulla, jos on tullakseen.

Mä varasin jo neuvolan ja täälläpäin on ensin th:n soittoaika joka onkin mulla jo ens viikon maanantaina. Kuulemma pitäisi viikkojentarkistus ultraan päästä neuvolan kautta, koska mulla on pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Jospa ei montaa viikkoa menisi et pääsis kurkkaamaan onko tuolla mahassa joku pieni pötkylä

Toivottavasti pääset ultraan ilman, että joutuisi odottamaan montaa viikkoa
Ja hirveesti onnee lussasta ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Hannaah
Moi kaikki!

Onnea kaikille plussanneille

Liityn varovaisesti mukaan, nyt 4+4. Kuukautisten perusteella la olis 6.3.


Olen 35-v ja odotan ensimmäistä.Olemme vuosia olleet ilman ehkäisyä, mutta emme ole varsinaisesti yrittäneet ennen viime vuotta. Hakeuduimme julkisille hoitoihin oman ovuloimattomuuteni ja PCO:n vuoksi, nyt ensimmäisestä ovulaatiosta tärppi, ja onnesta sekaisin!

Oon tehnyt 6 raskaustestiä, kun en oo uskonu Digissä on viikot vaihtunut 2-3

Vähän etovaa oloa, nännit herkät ja ajoittain paineen tunnetta/nippailua alavatsalla/nivusessa. Aika hyvä olo on

Varhaisultra olis varattu 7+5 viikoille, jännittää kovasti, että pieni pysyis matkassa

Onnee plussasta ja toivotaan, että mukana pysyisi ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: papuleijona

Yhteistyössä