Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

27.6.2020 - LAUANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Rimaleli.......................kp 79/30
Millimetrii...................kp 59/27-29
Eliana...............................kp 53/31-38
Haaveilija93....................kp 45/?
Hannaah................................kp 45/?
Futurmama..................kp 39/29-34
Puolu...............................kp 38/30-32
Napsunen.....................kp 38/30
bellaella22050909..........kp 37/23
Persikka123.....................kp 36/32-35
Wanti......................kp 34/34-48
Minouche...................... kp 31/23
Mirella92....................kp 30/28
Keisarinna85..............kp 30/24-27
Iinesankka82............kp 28/?
Melissa86.....................kp 28/30-36
Amadecasa...............kp 27/31-55
Zennuli..........................kp 26/25-28
Lovecoco.....................kp 26/30
Mimmi92..................kp 23/26-30
Tiukuna......................kp 23/29-31
Mysteerio......................kp 19/30
Töppönen_....................kp 19/26
Alinna86.........................kp 19/28
Sinisilmät.........................kp 19/27
LaTila...................................kp 18/27
Mamtobe............................kp 18/28
Eeva650.........................kp 17/28-42
Shibali..............................kp 14/24-30
Minttuni...........................kp 13/25
Taikinatonttu.............kp 13/?
Minouche……………….kp 10/22
lulube..............................kp 9/29
Lillanna.............................kp 8/28-42
Brunet82.......................kp 8/26-28
Kirjoh89....................kp 4/28
Helmikorvakoru.......kp 3/27-28
Hipposka.....................kp 2/29-32
3milia...............................kp 2/25-28
Jjenn...............................kp 2/29-33
Kasikuus......................kp 2/27-28
Nokare..........................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mirella92............................dpo 14-15
Iinesankka82..................dpo 13
Wanti.....................................dpo 12
Lovecoco............................dpo 12
amadecasa.......................dpo 10
Alinna86................................dpo 7
Sinisilmät.............................dpo 6
Melissa86……………………dpo 6
Latila……………………..dpo 6
Tiukuna…………………dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Saa taas tulla "nykii hihasta" jos en huomannut kaikkia mitä piti päivittää :)

Olipas outoa tulla takas listoille, mutta kyllä täältä varmaan taas noustaan, vaikka kauhistuttaakin taas aloittaa kaikki alusta :( En yhtään kaivannut menkkoja, en oviksen odotusta, saati piinapäiviä!
Vuoto alkoi eilen suht runsaana ja tänään tullut jo hyytymiä ja kauheita limoja :eek: Toivottavasti pääsen vuodon kanssa helpolla ja ovis ei veny, koska haluan päästä piakkoin yrittämään uudestaan.
Jännityksellä odotan/odotamme mitä tulevaisuus tuo tullessaan ❤ Elämä on toisinaan niin epäreilua.

@haaveilija24 Onnea plussasta :love:
 
@haaveilija24 Paljon onnea plussasta:giggle:

Onpa täällä taas moni joutunut uuteen kiertoon. Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille.(y)

Vähän jännittää, sillä ensi viikolla pitää mennä munatorvien aukiolotutkimukseen. Jos torvet auki, niin meille tehty kaikki tutkimukset ja kaikki pitäisi olla kunnossa. Ei silti ole tullut yhtään plussaa koko 1.5 vuoden aikana. Saa nähdä yritetäänkö vielä luomusti vai aloitetaanko hoidot.:oops:o_O
 
@haaveilija24 Paljon onnea plussasta:giggle:

Onpa täällä taas moni joutunut uuteen kiertoon. Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille.(y)

Vähän jännittää, sillä ensi viikolla pitää mennä munatorvien aukiolotutkimukseen. Jos torvet auki, niin meille tehty kaikki tutkimukset ja kaikki pitäisi olla kunnossa. Ei silti ole tullut yhtään plussaa koko 1.5 vuoden aikana. Saa nähdä yritetäänkö vielä luomusti vai aloitetaanko hoidot.:oops:o_O
Tsemppiä tutkimukseen! Itsellä oli hyvin vaivaton ja kivuton. Ja täällä myös pohditaan, missä kuussa aloitettaisiin hoidot. Mulla just yks ystävä aloitti hoidot, kaksi vuotta ilman plussaa, ei ole löytynyt syytä lapsettomuudelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Jjenn
Saa taas tulla "nykii hihasta" jos en huomannut kaikkia mitä piti päivittää :)

Olipas outoa tulla takas listoille, mutta kyllä täältä varmaan taas noustaan, vaikka kauhistuttaakin taas aloittaa kaikki alusta :( En yhtään kaivannut menkkoja, en oviksen odotusta, saati piinapäiviä!
Vuoto alkoi eilen suht runsaana ja tänään tullut jo hyytymiä ja kauheita limoja :eek: Toivottavasti pääsen vuodon kanssa helpolla ja ovis ei veny, koska haluan päästä piakkoin yrittämään uudestaan.
Jännityksellä odotan/odotamme mitä tulevaisuus tuo tullessaan ❤ Elämä on toisinaan niin epäreilua.

@haaveilija24 Onnea plussasta :love:
Tsemppiä paljon ja toivotaan nopeaa onnistumista ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Meillä on tänään miehen kans treffit ekaa kertaa sitten maaliskuun! Ihanaa :love: Aion kyllä nauttia viiniä lasin jos toisenkin ja lounaaksi napsin jo sushia. Jos ovis oli juhannuksen humputuksissa, niin voisko kiinnittyminen tapahtua nyt treffilasillisilla :D
Noniin, sieltä nyt kiinnittymisviiniä vauhdittamaan x) ❤

Tämä uusi kierto ärsytti niin paljon, että vieläkin jotenkin vtuttaa. Vaikka jo kp 13 menossa. Yleensä harmitus poistuu parissa päivässä. No tässäkään kierrossa en tikuttele ja kuumemittari piilotettu kaappiin. Yhden kerran kokeilin, millaista vuoto on, eiköhän se ovis ole tuloillaan. Viime kierrossa otettiin kokeiluun vähän pidemmät välit, 3vrk. Nyt sitten vaikka joka päivä, kun tuskin mitään väliä xD tällä hetkellä ei tosin olla samassa paikassa, niin ei ihan joka päivälle tule. Jospa osuis silti kohdilleen. Ehkä vielä seuraava kierto ja sitten lääkäriin yhteys hoitojen aloittamiseksi. Tautitestit pitäis vielä käydä ottamassa, kuinkahan tuoreet tulokset pitää olla hoitoja ajatellen. Kannattaako käydä nyt lomalla, jos hoitokierto vasta esimerkiksi syyskuussa? Huomasin myös, että minulla ei ole tehty kuukautiskierron kartoitusta, verikokeilla ovista varmistettu. Osaako joku sanoa, tehdäänkö tätä kaikille? Pitää toki lääkäriltä kysyä. Voisin seuraavan kierron aikana/jälkeen soittaa. Veikkaan, että jo kierron aikana, olen malttamaton :D
 
Voi @Kasikuus onneksi pääsit lopulta tutkittavaksi! Toivottavasti jälkihoito on helppo.

Mää tartteisin jotain järjen ääntä nyt. Tekis mieli kaivaa testi vessaan valmiiksi aamua varten... Mutta kun olin jo päättänyt että maanantaina vasta! Help!
Noniin, sieltä nyt kiinnittymisviiniä vauhdittamaan x)

Tämä uusi kierto ärsytti niin paljon, että vieläkin jotenkin vtuttaa. Vaikka jo kp 13 menossa. Yleensä harmitus poistuu parissa päivässä. No tässäkään kierrossa en tikuttele ja kuumemittari piilotettu kaappiin. Yhden kerran kokeilin, millaista vuoto on, eiköhän se ovis ole tuloillaan. Viime kierrossa otettiin kokeiluun vähän pidemmät välit, 3vrk. Nyt sitten vaikka joka päivä, kun tuskin mitään väliä xD tällä hetkellä ei tosin olla samassa paikassa, niin ei ihan joka päivälle tule. Jospa osuis silti kohdilleen. Ehkä vielä seuraava kierto ja sitten lääkäriin yhteys hoitojen aloittamiseksi. Tautitestit pitäis vielä käydä ottamassa, kuinkahan tuoreet tulokset pitää olla hoitoja ajatellen. Kannattaako käydä nyt lomalla, jos hoitokierto vasta esimerkiksi syyskuussa? Huomasin myös, että minulla ei ole tehty kuukautiskierron kartoitusta, verikokeilla ovista varmistettu. Osaako joku sanoa, tehdäänkö tätä kaikille? Pitää toki lääkäriltä kysyä. Voisin seuraavan kierron aikana/jälkeen soittaa. Veikkaan, että jo kierron aikana, olen malttamaton

Tauti testit pitää ottaa muistaakseni Max 3kk ennen hoidon aloitusta ja sit ne on oliko vuoden voimassa (kunhan aloitus on tehty oikeaan aikaan). Mulla ainakin siis ei tehty muita verikokeita kun just tuo progesteroni joka varmistaa et onko ovulaatio tapahtunut ja onko Keltarauhashormoonin määrä riittävä. Se otettiin viikko ovulaation jälkeen. Jos tehdään muita kiertoa selvittävä kokeita nii ne on yleensä heti alkukierrossa mut en osaa niistä sanoa tarkemmin ku mulle niitä ei tehty. Kannattaa olla silleen hyvissä ajoin et tarvittavat kokeet kerkeää ottaa ennen aloitusta! Mut jos menette syyskuussa nii hyvin on viel aikaa :)

Edit. En tiedä miksi täs on kaksi lainausta @minttuni a piti lainata
 
Viimeksi muokattu:
Tauti testit pitää ottaa muistaakseni Max 3kk ennen hoidon aloitusta ja sit ne on oliko vuoden voimassa (kunhan aloitus on tehty oikeaan aikaan). Mulla ainakin siis ei tehty muita verikokeita kun just tuo progesteroni joka varmistaa et onko ovulaatio tapahtunut ja onko Keltarauhashormoonin määrä riittävä. Se otettiin viikko ovulaation jälkeen. Jos tehdään muita kiertoa selvittävä kokeita nii ne on yleensä heti alkukierrossa mut en osaa niistä sanoa tarkemmin ku mulle niitä ei tehty. Kannattaa olla silleen hyvissä ajoin et tarvittavat kokeet kerkeää ottaa ennen aloitusta! Mut jos menette syyskuussa nii hyvin on viel aikaa :)

Edit. En tiedä miksi täs on kaksi lainausta @minttuni a piti lainata
Ok, kiitos tiedosta. Ovat puhuneet enää vain niistä tautitesteistä. Huomasin, kun googlasin asiaa. Pitää soittaa vaikka sitten ensi kierrosta (y)
 
@Töppönen_ Itsekin meinaan ottaa kiinnittymisviinit tänään :D
Ihanaa iltaa teille,nauttikaa:love:
Vaikkakin tää on jo yk14 niin huomaan taas olevani googlessa, ja lukemassa päänsärystä kiinnitymisen aikaan, tänään on ollut huono olo ja päänsärkyä mikä ei panadolilla lähde.. ja ihan jäätävä turvotus mut se nyt on kyl joka kierto :X3::ROFLMAO:
@minttuni välillä vituttaa enempi, se on sallittua, toivotaan et huomen ois jo parempi fiilis❤
 
@Töppönen_ Itsekin meinaan ottaa kiinnittymisviinit tänään
Ihanaa iltaa teille,nauttikaa
Vaikkakin tää on jo yk14 niin huomaan taas olevani googlessa, ja lukemassa päänsärystä kiinnitymisen aikaan, tänään on ollut huono olo ja päänsärkyä mikä ei panadolilla lähde.. ja ihan jäätävä turvotus mut se nyt on kyl joka kierto
@minttuni välillä vituttaa enempi, se on sallittua, toivotaan et huomen ois jo parempi fiilis
Mun täytyy kyl tähän päänsärkyyn kiinnittymisen aikaa kommentoida :D kävinkin täällä juhannus perjantaina päivittämässä dpo 6-7 että pari veri tippaa tuli ja päänsärky oli aika kova. Mulla oli sinä päivänä niin huono olo ettei mikään krapulakaan oo koskaan sellanen ollu :D sitä päänsärkyä en voi ees sanoin kuvailla ja jouduinki ottaa sit Buranaa. Hetken mietin meniköhän se kierto taas siinä. Olin tosi väsyny ja se olo oli jotain epätavallista. Vaikutti siltä että sinä päivänä se sit kiinnitty :) dpo 10 alkaen päänsärky on jatkunu ja tuntuu ku olis krapulassa koko aja :D
 
Tänään päätin sit luovuttaa kokonaan tän kierron suhteen. Ei näy illan testissä viivapaikka kummosempaa ja tänään dpo11. Hyvällä omallatunnolla keittelin vadelmanlehtiteetä ja nyt sit toivon et alkais menkat mahd. Nopee et pääsee uuteen kiertoon☺ ärsyttävästi nyt Flo ennusta elokuun kierron ovista semmoisella vklp jolloin ei tallettelut tuu onnistuu joten toivon tosiaan että ei mee nää kierrot ihan flon ennustusten mukaan... Ens kierrossa aattelin jättää kokonaan pois geleet ja ton siveydenpuu ja mennä ihan vaan foolihapolla ja perus vitskuilla jos ois vaikka tasaus kierrosta hyötyä ☺
 
No niin arvon naiset, mielipiteitä kaivataan. Teenkö huomenna Digin vai jatkanko vain joka toinen päivä rfsu:n liuskoilla niinkuin tähänkin asti. Pelottaa se digi tehdä, keskiviikkona tosiaan verikokeisiin ja torstaina tulokset.

Ps. Miksi sitä ei vain voi lopettaa testausta kun plussa on kerran tullut, vaan täytyy ressata viivan vahvistumista :rolleyes:
 
Tänään päätin sit luovuttaa kokonaan tän kierron suhteen. Ei näy illan testissä viivapaikka kummosempaa ja tänään dpo11. Hyvällä omallatunnolla keittelin vadelmanlehtiteetä ja nyt sit toivon et alkais menkat mahd. Nopee et pääsee uuteen kiertoon ärsyttävästi nyt Flo ennusta elokuun kierron ovista semmoisella vklp jolloin ei tallettelut tuu onnistuu joten toivon tosiaan että ei mee nää kierrot ihan flon ennustusten mukaan... Ens kierrossa aattelin jättää kokonaan pois geleet ja ton siveydenpuu ja mennä ihan vaan foolihapolla ja perus vitskuilla jos ois vaikka tasaus kierrosta hyötyä
Ei välttämättä kannata luovuttaa vielä, ei mullakaan näkynyt kuin tosi tosi haamujen esiaste dpo11. Jos ovulaatio tai kiinnittyminen ollut myöhään.
 
No niin arvon naiset, mielipiteitä kaivataan. Teenkö huomenna Digin vai jatkanko vain joka toinen päivä rfsu:n liuskoilla niinkuin tähänkin asti. Pelottaa se digi tehdä, keskiviikkona tosiaan verikokeisiin ja torstaina tulokset.

Ps. Miksi sitä ei vain voi lopettaa testausta kun plussa on kerran tullut, vaan täytyy rassata viivan vahvistumista
Mulla ne testien viivat aiheutti harmia, kun vahvistu hitaasti ja digi näytti liian vähän aina niille päiville kuin tein, ni aiheutti lisää huolta. Ja no, ne huolet oli tosia. Seuraavassa mahdollisessa raskaudessa tuskin uskallan testejä tehdä :(
Kaikilla näin ei ole ja testit ei yksinkertaisesti vain vahvistu, vaikka kaikki ois ok. Mä luotan tästä lähin siihen omaan vaistoon, koska se on tähän asti joka viidessa raskaudessa osunut oikeaan. En halua pelotella, mutta jos haluat selvitä helpolla, niin älä ainakaan kiusaa itseäsi. Testit on kyllä sinulla vahvistunut ❤
 
@Kasikuus täällö pitäs olla sellanen haba-hymiö, mutta koska ei oo niin pitää tulla sanallisesti kertomaan, että hyvä asenne ja vahva mimmi! Teillä tuntuu olevan sen verran hyvä ja vahva parisuhde, että selviätte tästä kyllä yhdessä läpi ja maaliin asti
Täällä pitäis olla monta muutakin hymiöö. Kiitos ❤ Tämä koettelemus vahvisti meidän parisuhdetta entisestään ja tuntuu enemmän ja enemmän oikealta.
 
Mun täytyy kyl tähän päänsärkyyn kiinnittymisen aikaa kommentoida kävinkin täällä juhannus perjantaina päivittämässä dpo 6-7 että pari veri tippaa tuli ja päänsärky oli aika kova. Mulla oli sinä päivänä niin huono olo ettei mikään krapulakaan oo koskaan sellanen ollu sitä päänsärkyä en voi ees sanoin kuvailla ja jouduinki ottaa sit Buranaa. Hetken mietin meniköhän se kierto taas siinä. Olin tosi väsyny ja se olo oli jotain epätavallista. Vaikutti siltä että sinä päivänä se sit kiinnitty dpo 10 alkaen päänsärky on jatkunu ja tuntuu ku olis krapulassa koko aja
Eikä:oops::oops:
Just semmoin krapula vellova olo ja hedari mikä ei oo vieläkään poissa ja joudun varmaan ottaa Buranaa et tää lähtee:rolleyes:
 
@Alinna86 oi kunpa ois nyt ihana syy sun pääsärylle ja krapulaiselle ololle ❤

Täällä semmoset ovislimat ja testikin oli vahvistunut eilisestä ja toissapäivästä selvästi ja oli jo hyvin lähellä plussaa, että luulen ja toivon että ovis huomenna/ylihuomenna. Mikä ois kyl mahtavaa kun nyt kp14 niin ois ehkä tulos viimein normikierto kahden oudon ja pitkän jälkeen jos nyt menee niin kun vaikuttais ❤ Tää on ollu siitä erilainen kierto et hirvee kiire töissä, oon juonu useemman energiajuoman (oon siis ollu juomatta niitä tän raskaushaaveen takia koko alkuvuoden) ja oli just työhaastattelu jonka tulosta jännitän nyt hirmuisesti kun haluisin niin sen paikan. Mietin et onko tää nyt auttanu kiertoo normalisoituun kun en oo ehtiny juuri miettiin tätä raskaus”projektia”. :unsure:
 
Raskaustestien viivat ei mulle kertoneet mitään viimeisimmästä keskenmenosta. Upeet leffaviivat ja digi antoi säännöllisesti lisää viikkoja oikeaan aikaan.
En tiedä millaiseen dataan sitä seuraavassa raskaudessa turvaisi, vai antaako olla vaan :D

Edit ja anteeksi oikeasti että osaan olla tällainen ilonpilaaja! Tietenkin toivon täällä että kaikilla seuraavat tai käynnissä olevat raskaudet onnelliset ja terveet kaikin puolin. Ihanaa jos meillä kaikilla ens kesänä pienet kääröt sylissä. <3 Täällä jännittää niin moni asia tähän projektiin liittyen - nyt jännitän koska seuraava plussa tulee, vai tuleeko, ja sit jos ja kun se tulee, niin mistä tiedän jatkuuko raskaus... yyh! Miten te pystytte asennoitumaan tähän järkevästi? Mun täytyy nyt rauhoittua ja tehdä muita juttuja välillä :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä