Olen raskaana, lapsen isä ei tue, pitää lapsellisesti mykkäkoulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen alkuraskaudessa ja väsymys yllätti täysin. Miesystävää näkyy kerran viikossa. Nyt on 4vrk pitänyt mykkäkoulua.

Koska hänen mielestään ratkaisu on että minun alaikäinen poika tekee kaikille ruuan jos minä olen raskauden takia liian väsynyt.

Jotta miesystävä voi tehdä kaikkea turhaa kuten kasvimaata päivätolkulla. Olen yksin henkisesti ja fyysisesti miehen kuuluisi olla joka päivä tekemässä osansa, en ole tullut raskaaksi yksin. Hän ilmeisesti ajattelee että ei hänen tarvitse tehdä yhtään mitään enempää silloin kun minä olen raskaana.

Minulla on myös innokas nuori Labbis , josta sanoin että hirvittää sitten talvi ja liukkaat että se ei kaada nurin. Miesystävän mielipide oli että myy koira! No en myy! Onko nyt niin vaikeaa pari kk ulkoiluttaa koiraa? Vanhin koira on ollut kohta mulla 6vuotta ja niin kauan olen ulkoiluttanut koiria. Liukasta on ehkä 2-4kk. Raskaus kestää vielä alle 8kk , onpa todella pitkå aika ajatella muuta kuin itseään! Meinaako hän että kykenee ottamaan vastuun 18vuodeksi.. jos muutama kk on niin vaikeaa?

En voi käsittää

lisäksi vähätteli mun väsymystä, eihän sitä kuulemma ole kuin RV 26 lähtien vasta. joo no mutta kuitenkin on, nukuin tänään 4tuntia päiväunia silti väsyttänyt koko päivän taas

Jaa minulla on 5 lasta hoidettavana ja monta (miehen)koiraa ja olen 41 viikolla raskaana eikä minuakaan kukaan auta. .olen valvonut monta viikkoa putkeen...Lisäksi mies ei ole etes töissä ja hän vaan istuu omissa oloissa tupakalla sekä puhelimessa soittelemalla monta tuntia päivässä ja portailla selaillen jotain paskaa facebuukkia, apua ei kotitöihin heru eikä ruokaa tee, joskus ennen kyllä auttoi ehkä 2 vuotta sitten.Olen nykyään pelkkä pokaali hyllyllä ja kodinhoitaja ilman omaa aikaa...Meillä alkaa olla ero lähellä kohta aijon hankkia itselleni uuden elämän pian ja tulee tämän jälkeen miehellekkin töitä olemaan joka toiseksi viikoksi,kun meillä sattuu olemaan yhteishuoltajuuskin.

Jaa minulla on 5 lasta hoidettavana ja monta (miehen)koiraa ja olen 41 viikolla raskaana eikä minuakaan kukaan auta. .olen valvonut monta viikkoa putkeen...Lisäksi mies ei ole etes töissä ja hän vaan istuu omissa oloissa tupakalla sekä puhelimessa soittelemalla monta tuntia päivässä ja portailla selaillen jotain paskaa facebuukkia, apua ei kotitöihin heru eikä ruokaa tee, joskus ennen kyllä auttoi ehkä 2 vuotta sitten.Olen nykyään pelkkä pokaali hyllyllä ja kodinhoitaja ilman omaa aikaa...Meillä alkaa olla ero lähellä kohta aijon hankkia itselleni uuden elämän pian ja tulee tämän jälkeen miehellekkin töitä olemaan joka toiseksi viikoksi,kun meillä sattuu olemaan yhteishuoltajuuskin.

Ikävä kuulla en ymmärrä miehiä. Ansaitset parempaa

Olen alkuraskaudessa ja väsymys yllätti täysin. Miesystävää näkyy kerran viikossa. Nyt on 4vrk pitänyt mykkäkoulua.

Koska hänen mielestään ratkaisu on että minun alaikäinen poika tekee kaikille ruuan jos minä olen raskauden takia liian väsynyt.

Jotta miesystävä voi tehdä kaikkea turhaa kuten kasvimaata päivätolkulla. Olen yksin henkisesti ja fyysisesti miehen kuuluisi olla joka päivä tekemässä osansa, en ole tullut raskaaksi yksin. Hän ilmeisesti ajattelee että ei hänen tarvitse tehdä yhtään mitään enempää silloin kun minä olen raskaana.

Minulla on myös innokas nuori Labbis , josta sanoin että hirvittää sitten talvi ja liukkaat että se ei kaada nurin. Miesystävän mielipide oli että myy koira! No en myy! Onko nyt niin vaikeaa pari kk ulkoiluttaa koiraa? Vanhin koira on ollut kohta mulla 6vuotta ja niin kauan olen ulkoiluttanut koiria. Liukasta on ehkä 2-4kk. Raskaus kestää vielä alle 8kk , onpa todella pitkå aika ajatella muuta kuin itseään! Meinaako hän että kykenee ottamaan vastuun 18vuodeksi.. jos muutama kk on niin vaikeaa?

En voi käsittää

osta icebug-nastakengät ja lopeta tyhjä kitinä

problem solved

Kaupasta saa valmisruokaa, minun vanhemmat lapset ei ole tottunut valmisruokiin. Eikä niitä syö.

Esikoisella on lisäksi suun alueella aistiyliherkkyyksiä jotka vaikuttaa ruokatottumuksiin. Miesystävä asuu 20min automatkan päässä ja hänellä on kerran viikossa päivä aikaa parisuhteelleen vaikka ei käy tällä hetkellä töissä. Eli isä joka ei käy töissä ei mielestänne jouda laittaa ruokaa jos naisystävä on niin väsynyt että ei meinaa jaksaa pysyy tolpillaan 20min että saa pastaruuan tehtyä ? Millä oikeudella isä on tekemättä mitään? en ole kuitenkaan yksin tullut raskaaksi.

osta icebug-nastakengät ja lopeta tyhjä kitinä

problem solved

No joko isä auttaa tai sitten lähden suhteesta, se on miehen tehtävä huolehtia perheestään. Hänen ei kuitenkaan tarvitse kestää kaikkia oireita raskaudesta. Esim viime raskaudessa oksentelin koko 9kk ja voin pahoin. ja kyllä jouduin olla saikulla. Ja voi voi ku miehellä on pikkuflunssa niin hän ei mitään pysty tekemään.

Mä en ota mitään riskiä että sikiölle käy jotain ja jokaisen raskaana olevan naisen toivoisi saavan tukea kumppanilta, siten myös parisuhde voi hyvin.

Oisko kannattako miettiä, millasen miehen kanssa lisääntyy.

Olisi, yritinkin kyllä. hänen käytös muuttui viikkoa ennen kuin plussasin ja paheni vaan. Ja klassinen kyllä se siitä viimeistään kun olen raskaana.

Hän oli pitkään välittävä ja epäitsekäs avulias, nyt täysin itsekäs ja välinpitämätön. En tiedä mitä tapahtui? muutama iso riita on toki ollut koska yllättäen raskauden myötä hänen asenne tuntuu olevan että kaikkien muiden tarvitsee tehdä asioita mutta ei hänen.

Ap vaikuttaa todella rasittavalta tyypiltä, jonka kanssa eläminen on kuin raahaisi perässään kivirekeä. Ei käy kateeksi miestä, toivottavasti miesparka ymmärtää häipyä noin toksisesta suhteesta eikä pilaa omaa elämäänsä.

mä vaihdan mieluummin miestä!
Vähän vois opetella empatiaa! Koira on mun lapsille ja mulle tärkeä ja mies ei oo mies jos ei pysty muutamaa kk tekemään jotain. Perhe on yhteinen yritys, tai pitäisi olla. Tätä menoa tosin tulen jättämään "miehen"
Jos koira on sinun, ja sen ottaminen on aikanaan ollut sinun päätöksesi, niin SINÄ kannat siitä yksin vastuun. Jos mies haluaa auttaa, niin se on eri asia mutta minkäänlaista velvollisuutta hänellä ei siihen ole. Jos et kykene huolehtimaan eläimestä myös muuttuvissa elämäntilanteissa, niin sinulla ei tulisi olla lemmikkiä lainkaan.

• Tykkää
Reactions: m1es
Olisi, yritinkin kyllä. hänen käytös muuttui viikkoa ennen kuin plussasin ja paheni vaan. Ja klassinen kyllä se siitä viimeistään kun olen raskaana.

Hän oli pitkään välittävä ja epäitsekäs avulias, nyt täysin itsekäs ja välinpitämätön. En tiedä mitä tapahtui? muutama iso riita on toki ollut koska yllättäen raskauden myötä hänen asenne tuntuu olevan että kaikkien muiden tarvitsee tehdä asioita mutta ei hänen.
Miehen käytös muuttui viikkoa ennen plussausta!? No miksi ihmeessä jatkoit raskautta? Tiesithän jo silloin, ettei tuo tuosta ainakaan parane.

Voi jeesus mitä kyynelehtimistä taas. Miessitä miestätö minä olen uhri miessitä miestätä minä olen uhri antakaa sympatiaa antakaa sympatiaa miesvihaa miesvihaa minä olen uhri.

Yhteistyössä