Koronaviruksen oireista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko jollain teistä ollut se jo? Millaisia oireita oli? Millä sairaus alkoi ja miten eteni?

Minulla on kolmatta päivää kurkku outo, käheä ja sellainen kuin karhea. Ulkona ollessa se ei vaivaa niin mutta sisällä ja varsinkin syödessä se vaivaa. Ei ole kuumetta ainakaan vielä eikä yskää. Luin netistä näitä oireita:

Tavallisimmat oireet:
kuume
kuiva yskä
väsymys

Harvinaisemmat oireet:
kipu ja särky
kurkkukipu
ripuli
sidekalvotulehdus
päänsärky
maku- ja hajuaistin häiriöt
ihottuma, sormien ja varpaiden värimuutokset

Vakavat oireet:
hengitysvaikeudet tai hengenahdistus
rintakipu tai paine rinnassa
puhe- tai liikuntakyvyn häiriöt

Eli minulla olisi tuo harvinaisempi oire eli kurkkukipu. Milloin alkaa ne muut oireet? Jos tämä on siis menoa.
Olrn käynyt vain kaupassa kerran viikossa ostamassa ruokaa, en töissä, en oikeastaan muualla. Asun yksin ja olen kyllä jutellut tuttujen kanssa kadulla mutta välimatkaa on ollut mielestäni se 1,5 metriä.
Kai se kaupan ilmastakin tarttuu jos on tarttuakseen?

Kysymys: milloinka ne pahat oireet sitten alkaa? Tänä yönäkö iskee kova kuume jne? Odottelen tässä että onko tämä nyt menoa vai ei.

Onko jollain teistä ollut se jo? Millaisia oireita oli? Millä sairaus alkoi ja miten eteni?

Minulla on kolmatta päivää kurkku outo, käheä ja sellainen kuin karhea. Ulkona ollessa se ei vaivaa niin mutta sisällä ja varsinkin syödessä se vaivaa. Ei ole kuumetta ainakaan vielä eikä yskää. Luin netistä näitä oireita:

Tavallisimmat oireet:
kuume
kuiva yskä
väsymys

Harvinaisemmat oireet:
kipu ja särky
kurkkukipu
ripuli
sidekalvotulehdus
päänsärky
maku- ja hajuaistin häiriöt
ihottuma, sormien ja varpaiden värimuutokset

Vakavat oireet:
hengitysvaikeudet tai hengenahdistus
rintakipu tai paine rinnassa
puhe- tai liikuntakyvyn häiriöt

Eli minulla olisi tuo harvinaisempi oire eli kurkkukipu. Milloin alkaa ne muut oireet? Jos tämä on siis menoa.
Olrn käynyt vain kaupassa kerran viikossa ostamassa ruokaa, en töissä, en oikeastaan muualla. Asun yksin ja olen kyllä jutellut tuttujen kanssa kadulla mutta välimatkaa on ollut mielestäni se 1,5 metriä.
Kai se kaupan ilmastakin tarttuu jos on tarttuakseen?

Kysymys: milloinka ne pahat oireet sitten alkaa? Tänä yönäkö iskee kova kuume jne? Odottelen tässä että onko tämä nyt menoa vai ei.

Onko sulla allergiaa? Tuskin on koronaa.

Yhteistyössä