Oon mies ja en ikinä tule samaan "täysijärkistä" naista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minussa on niin paljon negatiivisia asioita, että ne peitävät positiiviset.
Mm.
- mulla on todettu sekä aspergerin oireyhtymä, että adh ja vielä ahdistuneisuushäiriö siihen päälle.
- olen lyhyt 168cm ja mulla on tosi paksut hiukset ja matlahiusraja jotenka näytän tosi pieni naamaiselta edestä päin.. Pituudekseni veikataan yleensä max 165cm.
- olen tosi pieni ja kapea luinen muutenkin. Massa kertyy lähinnä vatsaan ja kädet todella ohuet ja luisevat.
Ääneni on mieheksi korkea ja epätasaisen vaihteleva. Erityisesti jännittäessä menee ihan piipittäväksi.
- olen vartaloltani tosi vähä karvainen jotenkin minusta tuntuu, että fyysinen kehityksesni on ainkoinaan jäänyt jotenkin kesken.
- halua seksiä hyvin harvoin ehkä noin 1-2 kertaa kuussa.
- en ole käynyt armeijaa sain c paperit.
- olen pienipalkkaisessa ammattissa ja tällä hetkellä työtön.
- en ole taitava oikeaastaan ns. Missään miesten hommissa .
Kärsin lapsuuteni yökastelusta eikä vielä aikuisenakaan tämäkään asia pelitä kunnolla joskus herään laskeneeni alle mutta huolehdin kyllä peseytymisestä.
Tämä oli pakko lisätä aika kiusallinen juttu..
Kukaan ei väittää, että yksikään normaali nainen haluaisi lisääntyä tällaisen kanssa tai olla suhteessa :0. Toki varmasti löytyy naisia joilla on ongelmia mutta koen itse olevani normaali lähes tulkoon. .
 
vierailija
Kakista hulluinta tässä on vielä se, että saan päivittäin hymyileviä katseita superhyvännäköisiltä nuorilta naisilta ja jopa alotteitakin tulee. Mutta sehän johtuu vain siitä, että he eivät tiedä millainen olen. T.ap
 
vierailija
Voi hurja, ei oo helppoa sulla! En sano ettetkö kelpaisi kellekään, mutta kyllähän noista muutamat ehkä vähän haittaa (ulkonäkö ei, sen oon huomannut, että luonne ja käyttäytyminen voittaa mennen tullen ulkonäköseikat).

Sun asia iski mun tajuntaani siksi, että mun pojalla myös on as ja adhd, on nyt 11v ja vasta 2 vuotta ollut yökuiva. Paksut hiukset, ohuet raajat kun ei ole lihaksia eikä ruokahalua. Onkohan hänellä samanlainen tulevaisuus?

Ootko sä jossain erityisen hyvä? Mun poika ei ole, vaikka usein assit on jossain. Adhd tekee opiskelun hankalaksi, kun ei saa tehtäviä tehtyä, ja tarvitsee paljon tukea.

Kaikkea hyvää sulle, toivotaan että se oma kulta vielä löytyy! Nauti kesästä joka tapauksessa!
 
- olen lyhyt 168cm ja mulla on tosi paksut hiukset ja matlahiusraja jotenka näytän tosi pieni naamaiselta edestä päin.. Pituudekseni veikataan yleensä max 165cm.
- olen tosi pieni ja kapea luinen muutenkin. Massa kertyy lähinnä vatsaan ja kädet todella ohuet ja luisevat.
Ääneni on mieheksi korkea ja epätasaisen vaihteleva. Erityisesti jännittäessä menee ihan piipittäväksi.
- olen vartaloltani tosi vähä karvainen jotenkin minusta tuntuu, että fyysinen kehityksesni on ainkoinaan jäänyt jotenkin kesken.
- halua seksiä hyvin harvoin ehkä noin 1-2 kertaa kuussa.
Onko testosteronitasojasi koskaan tarkistettu? Haiskahtaa vahvasti hormoniongelmalta tuo fyysinen puolesi.
 
vierailija
Naiset, joilla on ongelmia saattavat itseasiassa olla aika täysjärkisiä, ainakin realisteja. Ihmiset, joilla ei ole ns. ongelmia, niissä sitä vikaa vasta onkin...

Mieheni on assi, isokokoinen, matalaääninen kylläkin eikä kastele sänkyä, mutta armeijaa ei ole käynyt, työpaikkaa ollut vaikea pitää/saada, työtön nytkin jo puoli vuotta. Ei mielestäni myöskään kovin hyvä ns. miesten hommissa paitsi että voimaa riittää. Ei ole mikään äijämäinen, mikä minusta vain plussaa. Mielenterveydellisestikin aika hajalla, mutta entäs sitten. Olemme olleet yhdessä jo lähes 10v.

Meitä on moneen junaan enkä itsekään olisi kuvitellut löytäväni ketään. Meidän kohdallamme juurikin tuo asperger yhdisti, sillä veljelläni on se myös (hänkin parisuhteessa).
Tietysti kaikki assit ovat erilaisia. Miehessäni ihailen historian tietämystä ja englanninkielen taitoa, lisäksi hän on luotettava ja hyväsydäminen. Välillä on kestämistä kun hän roikkuu koneella kaikki päivät, mutta olen ymmärtänyt sen olevan turvaverkko. Itselläni on huono itsetunto, vaikeaa masennusta takana jne.

Ehkä tarkoitan sanoa ettei niitä kympin pimatsuja kannata katsella. Heille on ne omat tietyntyyppiset samasta laarista noukitut urheilijapojat. Haluttomuus seksiin saattaa myös oikean naisen kohdalla olla vain plussaa ja lisääntyminen on aika turhaa nykyisessä maailman tilanteessa, vain minun mielipiteeni.
 
  • Tykkää
Reactions: Kikka24
vierailija
Kakista hulluinta tässä on vielä se, että saan päivittäin hymyileviä katseita superhyvännäköisiltä nuorilta naisilta ja jopa alotteitakin tulee. Mutta sehän johtuu vain siitä, että he eivät tiedä millainen olen. T.ap
Eli olet poikkeuksellisen puoleensavetävä. Normaalille miehelle tulee aloite naiselta ehkä kerran vuosikymmenessä keskimäärin.
 
r0s
Hassua.

Mulle tuli mieleen eräs julkisuuden henkilö jonka suurta suosiota (siis ulkonäön vuoksi) en ole oikein milloinkaan teinineitien keskuudessa ymmärtänyt.

Siis ei tyypissä mitään vikaa ole mutta pyörtyilyhysteria on hiukka liikaa.
 
vierailija
Minussa on niin paljon negatiivisia asioita, että ne peitävät positiiviset.
Mm.
- mulla on todettu sekä aspergerin oireyhtymä, että adh ja vielä ahdistuneisuushäiriö siihen päälle.
- olen lyhyt 168cm ja mulla on tosi paksut hiukset ja matlahiusraja jotenka näytän tosi pieni naamaiselta edestä päin.. Pituudekseni veikataan yleensä max 165cm.
- olen tosi pieni ja kapea luinen muutenkin. Massa kertyy lähinnä vatsaan ja kädet todella ohuet ja luisevat.
Ääneni on mieheksi korkea ja epätasaisen vaihteleva. Erityisesti jännittäessä menee ihan piipittäväksi.
- olen vartaloltani tosi vähä karvainen jotenkin minusta tuntuu, että fyysinen kehityksesni on ainkoinaan jäänyt jotenkin kesken.
- halua seksiä hyvin harvoin ehkä noin 1-2 kertaa kuussa.
- en ole käynyt armeijaa sain c paperit.
- olen pienipalkkaisessa ammattissa ja tällä hetkellä työtön.
- en ole taitava oikeaastaan ns. Missään miesten hommissa .
Kärsin lapsuuteni yökastelusta eikä vielä aikuisenakaan tämäkään asia pelitä kunnolla joskus herään laskeneeni alle mutta huolehdin kyllä peseytymisestä.
Tämä oli pakko lisätä aika kiusallinen juttu..
Kukaan ei väittää, että yksikään normaali nainen haluaisi lisääntyä tällaisen kanssa tai olla suhteessa :0. Toki varmasti löytyy naisia joilla on ongelmia mutta koen itse olevani normaali lähes tulkoon. .
Samanlaisia naisiakin on olemassa. Sieltä se pari löytyy jos sellaista kaipaa.
 
vierailija
Tuli eräs palstalainen mieleen.

Juu, ja mikä se oli se 140 tapausta naisystävän kanssa. Silloinkin kävi palsta mielessä.
 

Yhteistyössä