Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Päivää!

Matto tuulettuu ulkona, kaikki 25 neliötä lakaistu, vaatehylly järjestelty, kaikki (kolme)tasoa pyyhitty ja kämppä alkaa olla siisti. Lattioita ei kannattane edes harkita pesevänsä koska paljasvarvaskausi alkoi just ja se siis on turhaa.

Ny kahvia, sit teen lounaan, jossain välissä piipahdan suihkussa, samalla puuhin hieman kasvihuoneessa ja... Ni, ku mies tulee lounaalle, vien sen työmaalle ja huristan plantageniin ja bauhausiin ja prisman kesäpuutarhankin vois tsekata ja, ja....

*puutarhakärpäsenpistämä*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää!

Matto tuulettuu ulkona, kaikki 25 neliötä lakaistu, vaatehylly järjestelty, kaikki (kolme)tasoa pyyhitty ja kämppä alkaa olla siisti. Lattioita ei kannattane edes harkita pesevänsä koska paljasvarvaskausi alkoi just ja se siis on turhaa.

Ny kahvia, sit teen lounaan, jossain välissä piipahdan suihkussa, samalla puuhin hieman kasvihuoneessa ja... Ni, ku mies tulee lounaalle, vien sen työmaalle ja huristan plantageniin ja bauhausiin ja prisman kesäpuutarhankin vois tsekata ja, ja....

*puutarhakärpäsenpistämä*
laiska työnsä laskee
 
Kaunista päivää sinne.
Lämmin ja aurinkoinen päivä.
Aamu tosin oli aika hirveä.

Mulla oli labra puoli 9 ja ei saanut syödä. Bussissa tuli järkky huono olo, kuuma ja hiki,kädet tärisi,sormia pisteli ja heikko olo. Pelkäsin että taju lähtee ja pari hörppyä pirtelöä oli pakko juua vaikka ei olis saanu. Bussista ku pääsin ja kävelin tk: n niin oli vaikea kävellä ja sitten äkkiä vessaan. Labrassa huono olo jatkui ja oksensin lavuaariin 2 krt toooosi kivaa
Hoitaja kysyi oonko kunnossa
Verensokeri oli varmaan laskenut niin alas että teki pahat oireet.
Noin pahoja oireita on harvoin ja yleensä on sokrut ollu alle 4.

Noh,labrassa sitten ei meinannu saaha verta kunnolla,tökkivät käsivarresta toiseen ja ranteen suonesta ja välillä taas toisesta käsivarresta ja ei meinaa saada ja välillä vähän kerrassaan tippuu. Näytteenotto välineitäkin piti vaihtaa ja viimein sai riittävästi kämmenselästä otettua.
 
  • Surullinen
Reactions: Echo ja m.e.k.
Lääkärin aika oli klo 9 ei ollu aikaa ottaa enää sydänfilmiä joten sovittiin hoitsun kanssa että tuun lääkörin jälkeen sydänfilmiin.

Lääkärissä otettiin ultra eka ja sieltähän sisältä löytyi myooma joka saattaa olla vuotojen ja kipujen taustalla ja papa sekä endometrioosi koe otettiin, helvetti miten kovasti tuo koe sattui,ihan kauhea. No gynelle lähtee lähete joka tarkemmin tutkii myooman + saa noiden kokeiden tulokset.
 
Lääkärin aika oli klo 9 ei ollu aikaa ottaa enää sydänfilmiä joten sovittiin hoitsun kanssa että tuun lääkörin jälkeen sydänfilmiin.

Lääkärissä otettiin ultra eka ja sieltähän sisältä löytyi myooma joka saattaa olla vuotojen ja kipujen taustalla ja papa sekä endometrioosi koe otettiin, helvetti miten kovasti tuo koe sattui,ihan kauhea. No gynelle lähtee lähete joka tarkemmin tutkii myooman + saa noiden kokeiden tulokset.
No toivottavasti kivut helpottaisi, jotta olo helpottaa
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kysymys!
Kun olin nuorempi ja aloin olemaan kiinnostunut naisista ja seksistä niin usein vastaus seksipyyntööni oli, että ei. Nyt vanhempana saan moitteita siitä, että en jaksa antaa seksiä riittävästi.
Kuka on muuttunut minä vai naiset?
 
En kyl haluais olla ruutiksen oikee käsi...
en minäkään


Kysymys!
Kun olin nuorempi ja aloin olemaan kiinnostunut naisista ja seksistä niin usein vastaus seksipyyntööni oli, että ei. Nyt vanhempana saan moitteita siitä, että en jaksa antaa seksiä riittävästi.
Kuka on muuttunut minä vai naiset?
molemmat ovat muuttuneet mutta eri suuntiin
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Perunoiden ja porkkanoitten pilkkomisen lomastavälistä moikat vaan ja raato ilmottautuu:D(en kyllä tiijä miks..)

Aivan upea aurinkoinen päivä:)! Ja mikä lintujen liverryskonsertti! Käsivarsissa ja poskipäissä kirraa eli tiijän jo kattomattakin että kärvähtäny oon... Kroppa huutaa hoosiannaa mutta ei kyllä töitten jälkeen tartte käydä lenkillä ollenkaan, kun on saanu kyykätä jabpunnertaa ja juostalaukata pitkin päivää...ja huomenna uusiks(y)! Tosin toi ylösnousemus hirvittää, tuskin on tarjolla sulavaliikkeistä sängystä pomppaamista:D

Kielenkantojakin oon tänään herkistelly ja kiitokset saanu asiakaspalvelutaidoistani, sais tuo körömölliesimies olla kuulemassa kanz...

Kaks kolmesta inessiivissä eli paikalla. Raatoilemassa hekin " ku o nii guuma!!" No, keittiössä kohta kuumempaa:D, tarjolla kalakeittoa kun en nyt muuta jaksa. Onneksi noi tykkää. Kalakeitosta.

Muksaa päivänjatkumoa sulle:)!

Ja tähän jos vois laittaa ni laittaisin A. Soleron Sofia- viisun koska kesättää kikkurat kohdilleen:D
 

Yhteistyössä