Jaa häh. Emmää vaa oo huamannuSitä paitti ruutis kutsuu kaikkia pervoiks
Jaa häh. Emmää vaa oo huamannuSitä paitti ruutis kutsuu kaikkia pervoiks
No et kai kun oot ruutiksen ns oikee käsi, eli sihteeri.....neiti sihteeri*viheltelee*Jaa häh. Emmää vaa oo huamannu
Onko sinulla Elena oma tähtäin jo hankittuna? Kehitys kehittyy!No tavallaan joo ei....onhan ne omalla laillaan ihania
Mutta sitten taas pitäähän ne välillä pestäkin, kun toivottavasti tuo kerkee vielä maalailemaan vaikkast kuin paljon taidettaan
enkä, pervottelen vain pervoja kuten sinäSitä paitti ruutis kutsuu kaikkia pervoiks
laiska työnsä laskeePäivää!
Matto tuulettuu ulkona, kaikki 25 neliötä lakaistu, vaatehylly järjestelty, kaikki (kolme)tasoa pyyhitty ja kämppä alkaa olla siisti. Lattioita ei kannattane edes harkita pesevänsä koska paljasvarvaskausi alkoi just ja se siis on turhaa.
Ny kahvia, sit teen lounaan, jossain välissä piipahdan suihkussa, samalla puuhin hieman kasvihuoneessa ja... Ni, ku mies tulee lounaalle, vien sen työmaalle ja huristan plantageniin ja bauhausiin ja prisman kesäpuutarhankin vois tsekata ja, ja....
*puutarhakärpäsenpistämä*
laiska työnsä laskee
En kyl haluais olla ruutiksen oikee käsi...No et kai kun oot ruutiksen ns oikee käsi, eli sihteeri.....neiti sihteeri*viheltelee*
No toivottavasti kivut helpottaisi, jotta olo helpottaaLääkärin aika oli klo 9 ei ollu aikaa ottaa enää sydänfilmiä joten sovittiin hoitsun kanssa että tuun lääkörin jälkeen sydänfilmiin.
Lääkärissä otettiin ultra eka ja sieltähän sisältä löytyi myooma joka saattaa olla vuotojen ja kipujen taustalla ja papa sekä endometrioosi koe otettiin, helvetti miten kovasti tuo koe sattui,ihan kauhea. No gynelle lähtee lähete joka tarkemmin tutkii myooman + saa noiden kokeiden tulokset.
Kiitti,juu, toivottavasti. Onneksi noita kipuja on yleensä vain oviksen ja menkkojen aikana,mutta eipä ne silloinkaan kivoja ole. Gyne on kk päästä,niin saa nähdä tuleeko mitäön toimenpiteitä.No toivottavasti kivut helpottaisi, jotta olo helpottaa
Jos ei riittävästi niin halut ei kohtaa?Kysymys!
Kun olin nuorempi ja aloin olemaan kiinnostunut naisista ja seksistä niin usein vastaus seksipyyntööni oli, että ei. Nyt vanhempana saan moitteita siitä, että en jaksa antaa seksiä riittävästi.
Kuka on muuttunut minä vai naiset?
Kiitos muru nam mansikoitaVoi Kais parka. Ota mansikoita. *ojentaa rasiaa*
en minäkäänEn kyl haluais olla ruutiksen oikee käsi...
molemmat ovat muuttuneet mutta eri suuntiinKysymys!
Kun olin nuorempi ja aloin olemaan kiinnostunut naisista ja seksistä niin usein vastaus seksipyyntööni oli, että ei. Nyt vanhempana saan moitteita siitä, että en jaksa antaa seksiä riittävästi.
Kuka on muuttunut minä vai naiset?