Toiveissa vauva 2021

Tämä on kyllä ihan totta, eilen laskeskelin että jos on satoja miljoonia, niin niistä 5% on edelleen paljon! Ja yhden pitäisi perille päästä!
No tämä (y) Jospa nyt osais lopettaa ressaamisen :) Eilen muuten päädyin siihen tulokseen, että noilla tuloksilla saa pelkkiä tyttöjä, koska nopeat siittiöt oli 0% ja pojat on nopeita ja tytöt hitaita (muistaakseni) :ROFLMAO::LOL:

@Kasikuus Niinpä, ja varsinkin, kun lääkäri sanonut tulosten olevan normaalit :) Jos olisi poikkeava löydös ollut, niin uusintanäyte otettaisiin.

@Titi-Love harmi, kun ei ole vahvistunut :( Toivotaan kuitenkin vielä, että lähtisi vahvistumaan <3

Argh, on pitkiä nämä kierron viimeiset päivät. Eilenkin jo puolenpäivän maissa tuntui, että viikko kulunut, olisin halunnut jo mennä nukkumaan seuraavaan päivään asti. Yöllä ei sitten tullut unta, kun nipisteli/pisteli vatsan alueella ja toinen jalkakin puutui. Katsoin puhelimelta lapsi tuntemattoman kanssa ja vielä klo 1 olin hereillä. Ja herännyt olen sitten klo 4. Luulen, että johtuu ihan vaan siitä, että jännittää niin paljon, miten tässä käy.. Toisaalta jos tekisi testin, niin saisi tiedon, mutta jos on nega niin uskooko sitä negaksi kuitenkaan, enenn kuin menkat alkaa. Olen aiemmin testaillut, aina harmitti negatesti ja sitten uusi harmitus, kun vuoto alkoi. Toisaalta tässä kierrossa huomaan, että nämä viime päivät ovat olleet todellista piinaa. Toivoa herättää se, että vaaleanpunertavaa vuotoa ei ole näkynyt, mitä yleensä dpo10 on. Nyt siis dpo11, mutta eihän sitä tiedä kuinka nopeaa ovist tulee plussatestin jälkeen, tai tuleeko ollenkaan. Jos ovis tuli samana päivänä (oireiden perusteella voisi ollakin), niin olisi jo dpo12, mutta jos tulikin myöhemmin, niin saattaa olla dpo10. Jos sitäkään.

Laitoin mustavalkoisena kun on tosiaan vaaleanpunainen haamu. Ihan selkee, tälläsestä hyppisin ilosta dpo 10 tai 11 mut näin dpo 14 mulla on AINA, eli 3sti ollut jo leffaviivat. Lisäksi lämmöt tullu alle 37 eikä oo enää noussu. Tosin ei vielö laskenutkaan sinne 36.3 tai 35.8 mut eiköhä neki kohta romahda.

@Kasikuus niinpä ja jos miehellä on tulos ok, niin sitten jatketaan naiseen liittyviä tutkimuksia. Toivotaan, että ei olisi mitään isompaa. Joko niin, että huono tuuri vain ollut tähän asti, tai niin että jokin helposti hoidettava syy. Toisaalta olemme täällä Suomessa kuitenkin onnekkaita, kun on erilaisia keinoja lapsettomuuden hoitoon. Minulla on luotto siihen, että keinoja meidänkin kohdalla on paljon, joskus vielä tärppää. Ja toivon teille, kuin kaikille muillekin, onnistumista <3 Mahtavaa olisi, jos luomuna onnistuisi, mutta onnea on onnistua myös hoitojen avulla :) <3

Mutkin vois laittaa listalle.
Taustalla ex miehen kanssa yrirystä joskus 3 vuotta sitten 6 kiertoa, joista 4 letroilla.
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi

Mulla nyt kp 17. Mun ois mahdollista varata yksityiselle aika kp20 tai kp26. Onkohan näissä kummassakaan mitään järkeä. Itse ehkä kallistuisin tuon myöhemmän puolelle. Kysyisin siis toimintasuunnitelmaa kun vasta syksylle olen julkiselle puolelle naistentautien polille jonossa. Eli terolut reseptiä ainakin ja itse olen miettinyt myös metformiini lääkitystä. Letrojahan nyt en luonnollisestikaan varmasti ominpäin voi käyttää. Ultralla näkisi varmasti myös että onko limakalvot missä kunnossa ja miltä rakkulat näyttää. Mulla siis todettu PCOS.

• Tykkää
Reactions: Vindy ja minttuni
Musta myös tuntuu, että mies stressaa helposti, jos tuon liikaa tätä yritystä esille, joten pidän matalaa profiilia oireiden selvittämisistä tai ovispongailuista. Toki asiasta puhutaan, kun tutkimuksiinkin ollaan menossa. Mutta muuten yritän välttää yrittämistä niin sanotusti, jottei tulisi liikaa stressiä. Hän varmaan soittaisi mulle lähetteen psykiatriselle, jos tietäisi paljon pyörin täällä palstoilla ja muualla milloin mitäkin oiretta tarkistamassa.. :LOL:

Ja oireitahan riittää. Yritystä takana nyt reippaasti yli vuosi ja melkein jokaikisessä kierrossa tuntuu, että olis jotain oiretta. Nyt sentään olen päättänyt, että en enää testaa ennen kun menkat on myöhässä. Saa nähdä onnistunko tuossakaan päätöksessä. :) no

Jännitän täällä hullusti aina myös teidän puolesta ja onnistumiset tuo luottoa, että ehkä täälläkin joskus tärppää.. Nyt erityisesti jännittää miten @minttuni lle käy! :love:

Mutkin vois laittaa listalle.
Taustalla ex miehen kanssa yrirystä joskus 3 vuotta sitten 6 kiertoa, joista 4 letroilla.
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi

Mulla nyt kp 17. Mun ois mahdollista varata yksityiselle aika kp20 tai kp26. Onkohan näissä kummassakaan mitään järkeä. Itse ehkä kallistuisin tuon myöhemmän puolelle. Kysyisin siis toimintasuunnitelmaa kun vasta syksylle olen julkiselle puolelle naistentautien polille jonossa. Eli terolut reseptiä ainakin ja itse olen miettinyt myös metformiini lääkitystä. Letrojahan nyt en luonnollisestikaan varmasti ominpäin voi käyttää. Ultralla näkisi varmasti myös että onko limakalvot missä kunnossa ja miltä rakkulat näyttää. Mulla siis todettu PCOS.
Voisiko sieltä kysyä, kumpi parempi vaihtoehto? Millaiset sinulla on kierrot, kuinka pitkiä?

Musta myös tuntuu, että mies stressaa helposti, jos tuon liikaa tätä yritystä esille, joten pidän matalaa profiilia oireiden selvittämisistä tai ovispongailuista. Toki asiasta puhutaan, kun tutkimuksiinkin ollaan menossa. Mutta muuten yritän välttää yrittämistä niin sanotusti, jottei tulisi liikaa stressiä. Hän varmaan soittaisi mulle lähetteen psykiatriselle, jos tietäisi paljon pyörin täällä palstoilla ja muualla milloin mitäkin oiretta tarkistamassa..

Ja oireitahan riittää. Yritystä takana nyt reippaasti yli vuosi ja melkein jokaikisessä kierrossa tuntuu, että olis jotain oiretta. Nyt sentään olen päättänyt, että en enää testaa ennen kun menkat on myöhässä. Saa nähdä onnistunko tuossakaan päätöksessä. no

Jännitän täällä hullusti aina myös teidän puolesta ja onnistumiset tuo luottoa, että ehkä täälläkin joskus tärppää.. Nyt erityisesti jännittää miten @minttuni lle käy!
Kyllä täällä on miehellä kestämistä esimerkiksi minun ovulaatiotestilaboratoriossa.. Kun saatan tehdä samasta pissasta liuskan ja digin, jos hän sattuu menemään vahingossa vessaan siinä välissä kun ensimmäinen ovistikku tekeytymässä, näkee purkissa pissan.. Huikkaan yleensä etukäteen, että nyt ei saa mennä, kun tutkimus käynnissä :D Ja muutenkin lähettämässä mua vähän väliä lepäämään johonkin, niin tässä yritysaikana on tullut monta syytä lisää. Ja minä olen tosiaan nyt onnistunut pysymään tuossa, että testaan sitten, kun menkat on myöhässä. Viimeksi ollut myöhässä syyskuussa. Helmikuussa testasin menkkojen oletettuna alkamispäivänä, koska olin lähdössä viikonlopuksi juhliin, joissa alkoholia tarjolla. En negasta ja menkoista huolimatta kuitenkaan juonut kuin pari lasillista.

Meillä myös mies stressaantuu, jos huomaa yhtään mitään hössötystä yrittämisen suhteen. En ikinä ees kerro oviksen aikataulua, vaikka sitä on ehkä hankala olla huomaamatta kun oon joka ilta vailla rakkautta :D

Vitsit miten tää aika taas matelee! Vasta kp5 menossa! Huomenna ajattelin alkaa ovistestejä uittelee kun ovis mitä luultavimmin kp10-14 välillä. Oon semmonen pissaliisa päivisin, että ajattelin testata vaan aamun ekasta pissasta vaikkei ehkä plussaa sillä saisikaan kiinni. Ehkä viivojen tummumisesta ja haalenemisesta voi silti päätellä ovulaation ajankohdan, kun lämpöjen+muiden oireiden seuraamisella oon saanut sen tähänkin asti hyvin kiinni.

Meillä taas mies kyselee niin paljon milloin on ovulaatio ja millon voi tehdä raskaustestiä yms. niin kerron yleensä aina jos on ovisplussa. Kysyin tässä kierrossa haluaako tietää sitten kun positiivinen niin halusi. Raskaustestit (negat) yleensä pidän omana tietona ellei ole kysynyt testauksesta mitään. Ilmotan vaan yleensä ettei onnistunut, menkat alkoi.

Voisiko sieltä kysyä, kumpi parempi vaihtoehto? Millaiset sinulla on kierrot, kuinka pitkiä?
24 päivää - puoli vuotta
Tuo 24 päivää oli eka letrokierto 3v sitten. Yleensä aina joutunut teroluteilla katkaisemaan kierron. Nyt kyllä oli jönniä tuntemuksia kp 10-15 että saa nähdä olisiko munasarjoissa jotain elämää näin ekana kiertona pillereiden jälkeen

Siis mitä hittoa. Tein varmana negasta enkä sit heti edes katsonut mutta alle toki tuon 30min ja siinä näkyy joku haamujen esiäiti. Livenä selkeämpi mutta en mä ikinä ole saanut kuvaan noita viivanpaikkoja. Jos nyt kukaan muu tossa näkee mitään Epäilen kyllä itselläni vahvoja viivalaseja.
https://aijaa.com/1LmJeT
Mä saan noilla liuskoilla aina toisen viivan valitettavasti.
Toivotaan että sulla tarkoittas kuitenkin ihan plussaa ja pysyvää sellaista ❤

En oo ehtiny täällä taas kirjottelee mitään kun kuopus sairastellut. Paljon onnea plussanneille ❤

semmosta lähdin kyselemään että onko teillä kenelläkään kestäny ovulaatiokivut monta päivää? 3 päivää ovistesti oli selvä plussa sen jälkeen pysyny edelleen tummana mut ei plussa. Oikealta munasarjojen kohtaa sattu todenteolla noi 3 päivää kun testi oli kunnolla plussa. Vahvimmasta laskin dpo eli nyt ois dpo 5. Kivut helpotti mutta edelleen välillä jomottaa. Menin aloittamaan terot (en uskonu oviksen tulevan) dpo -2. Muistaakseni jostain keskusteluista luin että terolutit vois estää ovulaation? Tänään tuli toooosi kipee repäisykipu ja ne aina herättää mun toiveet plussasta:censored:

• Tykkää
Reactions: Vindy
En oo ehtiny täällä taas kirjottelee mitään kun kuopus sairastellut. Paljon onnea plussanneille

semmosta lähdin kyselemään että onko teillä kenelläkään kestäny ovulaatiokivut monta päivää? 3 päivää ovistesti oli selvä plussa sen jälkeen pysyny edelleen tummana mut ei plussa. Oikealta munasarjojen kohtaa sattu todenteolla noi 3 päivää kun testi oli kunnolla plussa. Vahvimmasta laskin dpo eli nyt ois dpo 5. Kivut helpotti mutta edelleen välillä jomottaa. Menin aloittamaan terot (en uskonu oviksen tulevan) dpo -2. Muistaakseni jostain keskusteluista luin että terolutit vois estää ovulaation? Tänään tuli toooosi kipee repäisykipu ja ne aina herättää mun toiveet plussasta
Mulla ainakin on tuntunut ovisnippailuja (ei kauheen kipeitä) nyt parissa vikassa kierrossa pidempään. Nytkin alkoi viime keskiviikkona sillon tällöin tuntumaan munasarjoissa, sit ovis oli kai lauantaina, koko viikonlopun tuntui. Ja nyt eilen edelleen jotain tuikkimista. Samanlailla meni viime kierrossa. Oon nyt todennut, että varmaan on munasolun kasvukipuja, sit oviskipuja ja sit keltarauhasen toimintaa? :unsure:

Mä en myöskään oo uskaltanut paljastaa miehelle kuinka paljon vietän aikaa täällä tai muuten neyin syövereissä lukemassa milloin kenenkin bloggaajan raskauskertomuksia jne Saisin hullun leiman otsaani haha

Eilen olin jo ihan möläyttämässä kaikista ”oireista” saatetekstillä musta tuntuu et oon raskaana. Onneks en möläyttäny, koska äsken oli pakko tehä testi ja negaahan se näytti
Ois vaan pitäny malttaa oottaa menkkojen alkua ni ois tarvinnu pettyä vaan kerran

Edit. Ääähhh miksen saa laitettua hymiöitä! Se ei anna painaa tosta emojinapista.

Yhteistyössä