"Turvapaikkahakijoiden määrä romahti koronan vuoksi – ei yhtään hakemusta rajoilla 19.3. jälkeen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä osasin katsoa uutisista kuvaa, jos ne kävelijät sun mielestä näytti pikkulapsilta tai naisilta niin kehoitan kääntymään silmälääkäriin
Uutisissa ei myöskään väitetty niin, joku ehkä sanoi et ensisijaisesti pitää auttaa naisia ja lapsia niin rassereppanat taas unohti muun kuulemansa.
Ihan samoin kävi nyt koronan kanssa, ihme nillitys joukkosuojasta, mitä ei ole missään vaiheessa ilman rokotteen suojaa oltu hankkimassa.
Tuosta tulikin mieleen tää kuva:
EKHRPKjXUAU2FH2.jpg

Väitä mitä väität, mutta vuonna 2015 suomalaisille vakuutettiin, että kaikkien tulijoiden taustat tiedetään ja ettei tänne oteta kuin pääasiassa jesidinaisia ja lapsia ja perheitä.
Etsi itse ne uutiset, uskon että löydät kyllä...eivät olleet mitään salaisuuksia.

Tuosta tulikin mieleen tää kuva:

Väitä mitä väität, mutta vuonna 2015 suomalaisille vakuutettiin, että kaikkien tulijoiden taustat tiedetään ja ettei tänne oteta kuin pääasiassa jesidinaisia ja lapsia ja perheitä.
Etsi itse ne uutiset, uskon että löydät kyllä...eivät olleet mitään salaisuuksia.

noinko tossa sanotaan?
Voit toki todistaa oman kantasi linkillä uutiseen
jään odottamaan
En pidätä hengitystä

noinko tossa sanotaan?
Voit toki todistaa oman kantasi linkillä uutiseen
jään odottamaan
En pidätä hengitystä
Pidätä vaan:)
Väität ettei Päivi Nerg väittänyt televisiossa, että Suomessa tiedetään kaikkien tänne tulevien taustat?
Väität varmaan myös, ettei Juha Sipilä luvannut turvapaikanhakijoille kotiaan ja saanut aikaan sitä, että turvapaikanhakijoita alkoi tulemaan maahamme ovista ja ikkunoista, ilmaisten talojen toivossa?
Oli muistaakseni vielä Sipilä itse joka sanoi, että Suomeen otetaan pääasiassa Jesidejä.
Mene itse etsimään ne uutiset, minä en sinun palvelijasi ole.

Pidätä vaan
Väität ettei Päivi Nerg väittänyt televisiossa, että Suomessa tiedetään kaikkien tänne tulevien taustat?
Väität varmaan myös, ettei Juha Sipilä luvannut turvapaikanhakijoille kotiaan ja saanut aikaan sitä, että turvapaikanhakijoita alkoi tulemaan maahamme ovista ja ikkunoista, ilmaisten talojen toivossa?
Oli muistaakseni vielä Sipilä itse joka sanoi, että Suomeen otetaan pääasiassa Jesidejä.
Mene itse etsimään ne uutiset, minä en sinun palvelijasi ole.

sä lisäät väitteitä vaikket edellisiäkäön näytä toteen,
Missä sanottiin et ovat pääsääntöisesti naisia ja lapsia ketkä talsivat euroopan halki suomeen?
Siihen väitteeseen mä otin kantaa, en muihin.

• Vau!
Reactions: Elena777
sä lisäät väitteitä vaikket edellisiäkäön näytä toteen,
Missä sanottiin et ovat pääsääntöisesti naisia ja lapsia ketkä talsivat euroopan halki suomeen?
Siihen väitteeseen mä otin kantaa, en muihin.

Mene sinäkin Specsaversiin tänään ostoksille, ja katso sen jälkeen Ellun viesti #26 ;):LOL:

• Tykkää
Reactions: Elena777
On jo päätetty, että turvapaikanhakijoita lennätetään Suomeen, kun muuten ei tule tarpeeksi. PS oli vaikuttamassa siihen, että turvapaikan kriteereitä ja prosessia kiristettiin huomattavasti, jolloin hakijamäärät laskivat voimakkaasti.
Puhutaan asioista oikeilla nimillä.

Toimeentulotuen hakijoita lennätetään Suomeen, kun muuten hakijoita ei ole riittävästi.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Turvapaikkahakijoiden määrä romahti koronan vuoksi – ei yhtään hakemusta rajoilla 19.3. jälkeen
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/47acbc4f-0332-412f-9185-0ceff35f88eb
"Maahanmuuttoviraston johtajan mukaan jo ennen koronavirustilannetta uusien hakemusten määrät ovat olleet laskussa.

Vuonna 2015 Suomeen saapui ennätysmäärä turvapaikanhakijoita (Tarkennus: Sipilän, Orpon, Soinin PersKeKo-porvarihallitus). Tänä vuonna hakijamäärät ovat olleet alhaisia

– Uusien turvapaikanhakijoiden määrä on ollut jo pidemmän aikaa ollut laskussa, mutta 19.3. määrän pudotus oli todella merkittävä, kertoo Migrin turvapaikkayksikön johtaja Antti Lehtinen."

Rinteen demarijohtoisen punamultahallituksen ja sen suoran jatkeen Marinin hallituksen maahanmuutto-ohjelman tiukennukset ovat toimineet jopa oletettua paremmin. Koko SDP-johtoisen hallituskauden aikana turvapaikkahakijamäärät ovat olleet 2000-luvun matalimmilla tasoilla, ja koronaviruspandemia pysäytti ne kokonaan.

Tolkun ihmiset kiittävät TODELLAKIN Marinin demarijohtoista punamultahallitusta hyvin tehdystä työstä. :)

Näkökulma: Vihreiden kansanedustaja Emma Kari, miksi te valehtelette?

01.10.2018 klo 12:56
Vihreissä sattuu ja tapahtuu, kirjoittaa Iltalehden Mika Koskinen.

”Vihreistä on lyhyessä ajassa syntynyt kuva puolueena, joka ajelehtii kohusta toiseen ilman, että kukaan johtaa toimintaa ja ottaa vastuuta.

Puheenjohtaja kohelsi tukholmalaisella homoklubilla, sai aikaan kohun, masentui ja joutui pitkälle sairauslomalle.

Vihreiden kansanedustaja paljastui taksiajamisen suurkuluttajaksi ja jäi lisäksi kiinni suhmuroinnista eduskunnan taksikortilla.

Eräs vihreiden kansanedustaja valitti julkisesti, kun seuraavana aamuna piti taas lähteä eduskunnan valiokuntaan vääntämään sotesta.

Tuoreessa muistissa on sekin, kun Helsingin vihreiden valtuutettu arvioi, että ”ainut syy muuttaa metsään on insesti” ja että syrjäseuduilla on ”tosi masentavaa ja tylsää.”

Ja nyt siis tapaus Emma Kari.

Kari ei vastannut maanantaina Iltalehden soittopyyntöihin.”

Näkökulma: Vihreiden kansanedustaja Emma Kari, miksi te valehtelette?

01.10.2018 klo 12:56
Vihreissä sattuu ja tapahtuu, kirjoittaa Iltalehden Mika Koskinen.

”Vihreistä on lyhyessä ajassa syntynyt kuva puolueena, joka ajelehtii kohusta toiseen ilman, että kukaan johtaa toimintaa ja ottaa vastuuta.

Puheenjohtaja kohelsi tukholmalaisella homoklubilla, sai aikaan kohun, masentui ja joutui pitkälle sairauslomalle.

Vihreiden kansanedustaja paljastui taksiajamisen suurkuluttajaksi ja jäi lisäksi kiinni suhmuroinnista eduskunnan taksikortilla.

Eräs vihreiden kansanedustaja valitti julkisesti, kun seuraavana aamuna piti taas lähteä eduskunnan valiokuntaan vääntämään sotesta.

Tuoreessa muistissa on sekin, kun Helsingin vihreiden valtuutettu arvioi, että ”ainut syy muuttaa metsään on insesti” ja että syrjäseuduilla on ”tosi masentavaa ja tylsää.”

Ja nyt siis tapaus Emma Kari.

Kari ei vastannut maanantaina Iltalehden soittopyyntöihin.”
Miten tämä nyt liittyy taas asiaan?

Samaan aikaan Suomi ottaa yli 10 miljardia velkaa, suunnittelee opiskelijoille lukukausimaksuja, duunareille veronkorotuksia ja niin edelleen. Samoin moni opiskelija on menettänyt ensi luukuvuoden toimeentulon, koska yritykset ovat peruneet kesätyöpaikkoja coronan takia.

Maatalouden kausitöihin eivät kelvanneet suomalaiset työttömät, joita on coronan takia irtisanottu ja lomautettu satoja tuhansia entisten työttömien lisäksi. Yli 30 000 suomalaista haki alle kuukaudessa maatalouden kausitöitä, mutta eivät kelvanneet koska 8€/tunti palkasta olisi MTK:n mukaan pitänyt sosialisoida 50% palkkatuella veronmaksajille ja lisäksi 8 kohdan kausityöläistukiohjelmassa oli 20€ majoituskorvaus.

Sen sijaan että suomalaisille olisi coronakriisissä annettu työtä, kepu halusi avata ilmasillan ukrainaan, jolla halpatyöläisiä tuotetaan maahan Finnairin koneilla veronmaksajien laskuun ja yhteiskunta maksaa vielä 2 viikon karanteeniylläpidon. Selvisi että suurin osa näistä "välttämättömistä" istutusasiantuntijoista ei ole aiemmin edes Suomessa käynyt.

Samalla myös EU:n ulkopuolelta tuotettujen maatalouskausityöläisten määrää nostettiin 3 000 hengellä, aiemmasta 1 500 hengestä 4 500 henkeen, eli heidän lisäämisellään dumpattiin myös suomalaisia työttömiä, joita yli 30 000 oli hakenut maataloustöihin.

Kaiken lisäksi myös kaikki Suomessa turvapaikkapäätöstä tai karkotusta odottavat saivat luvan mennä maatalouskausitöihin, joihin suomalaiset yli 30 000 hakijaa eivät kelpaa.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä