Olihan se, ennen viimeistä heittoa...No mut siis täähän ON näppärä!
Olihan se, ennen viimeistä heittoa...No mut siis täähän ON näppärä!
Erireilu kaveri sullaJep. Teki niin saakelin kipeää, kun kaveri heitti mua tylsällä keihäällä jalkaan.
Loistava idea! Mut aattele, tämmösien ansiosta sitä tajuaa omalle muksulle sitten sanoo jo etukäteen että ihan oikeasti niin EI kannata tehdäNiin tuo keihäshommeli siis liittyi myös tuohon menneisyyden loistavaan ideaan. Toinen seisoi toisella puolella kenttää ja toinen toisella puolella, niin ei tarvinnut hakea keihästä...
Ei tullut kummastakaan keihäänheittäjää vaikka koulujenväliset voitinkin teininäErireilu kaveri sulla
Oliko se Tero Pitkämäki
Kivikautiset turkulaisetJep. Teki niin saakelin kipeää, kun kaveri heitti mua tylsällä keihäällä jalkaan.
Selkästi veri vetänyt enempi jonnekkin luovemman ideoinnin piiriinEi tullut kummastakaan keihäänheittäjää vaikka koulujenväliset voitinkin teininä
Tennis vei, mutta ei tullut ammattilaista siinäkään lajissa. Olin hyvä kaikessa urheilussa, mutta en missään paras... Ehkä ei riittänyt kärsivällisyys treenata yhtä ja samaa lajia tarpeeksi kauanSelkästi veri vetänyt enempi jonnekkin luovemman ideoinnin piiriin
No urheilu ammattina onkin aika huono valinta, kaikissa niissä hajoittaa itsensä ja tienaaminenkin vähän niin ja näinTennis vei, mutta ei tullut ammattilaista siinäkään lajissa. Olin hyvä kaikessa urheilussa, mutta en missään paras... Ehkä ei riittänyt kärsivällisyys treenata yhtä ja samaa lajia tarpeeksi kauan
samixiiHuomenta!
Kahvia ja sämpylää
Ihan juhannustunnelmaHuomenta.
Lunta tulvillaan on raikas talvisää...
Onneks en ihan koko kukka-arsenaalia oo perustanu tuonne pihalle.Ihan juhannustunnelma
TäälläkinHuomenta.
Lunta tulvillaan on raikas talvisää...
Täällä sataa myös vettäPäivää tännekin.
Vettä tulee! Niin etrtä työpäivä jää kyllä vajaaksi. *selailee jääkaappipakastimia*
tänne tuli yöllä lunta mutta nyt alkaa poutaantumaanTäällä sataa myös vettä
Taitaa lumet sulaa samantien pois ?tänne tuli yöllä lunta mutta nyt alkaa poutaantumaan
juu, ei ole enää ku ihan pikkaqsen jäljelläTaitaa lumet sulaa samantien pois ?
Se on varmasti tarttuvaa, onkohan?Jaa'a nyt alkoi sitten täälläkin lumisade
etkö pessyt käsiä?Se on varmasti tarttuvaa, onkohan?
Totta kai on,lumisade leviää kaikkialleSe on varmasti tarttuvaa, onkohan?