Toiveissa vauva 2021

Hämmentävää eilen illalla jomottelu tosi kovasti oikealle puolelle munikseen ja olin aivan varma että tänään tulee ovis. Oon nyt syyskuusta asti tuntenut mun oviksen joka kuukausi selkeänä kramppina mutta nyt sitä ei sitten kuulu? Kaikki muut oireet kyl täsmää joskin ovista enteilevät kananmuna limat jäi bongaamatta mutta luulen et johtuu siitä että en osannut niitä vielä etsiä näin alussa kiertoa. Selkeesti vähemmän limoja nyt ilman greippi mehua muutenkin. Nyt on talleteltu ahkerasti 3päivää putkeen et ei nyt tarttis kauaa enään odotuttaa...
 
Tosiaan kuten listasta huomaa, mennään kp 33/37-40. Toivon niin, että viime kuun imetyksen lopettaminen olisi lyhentänyt kiertoa lähemmäs tavanomaista (ennen raskautta kierto oli 31-33 päivää), mutta ainakaan vielä ei kuulu mitään.... Tietty toivoisin että viikon päästä plussataan, mutta olo ei ole yhtään sellainen. Olen aika varma, että uuteen kiertoon lähdetään.

Toisaalta olisi hauska, jos plussa tulisikin seuraavasta kierrosta, niin lapsilla olisi syntymäpäivät lähekkäin. :)
 
@Mysteerio voi ei, tsemppiä uuteen kiertoon ❤

@Hipposka mulla kans one step ei anna mitenkään selkeää plussaa, mutta cb:n digi on jo. Otan aina sen ovisplussapäivän, että se on dpo-1, toki voi vaihdella ihmisillä kuinka nopeaa ovis tulee.

@Zennuli jospa se ovis olis kuitenkin tulossa, toivotaan niin! :) Minä olen vasta viime kuukausina alkanut tuntemaan tai opinnut ehkä ennemminkin tunnistamaan. Toki syksyllä ollut ovuloimattomuutta, niin ei silloin ole varmaan mitään tuntunutkaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
Mul oli myös tämäkin ja ihmettelin ku aikasta olis
Rupesin vertaa oireita mun viime plussa kiertoon lokakuussa, nii sillon on ollu dpo 3 ja 4 pahoinvointia, heikotusta(päässä vähän pyörii, äsken oli jääkaappia täyttäessä samaa), ihme juilintaa alamahalla, väsyä ja vilua. Hitto ku toiveet alka herää, vaikka tietää ettei millään näin aikaisin voi olla oireita alkavasta raskaudesta, mutta minkä sille piinailulle voi :D
 
Omasta tilanteesta: Tänään dpo 13 ja kp 28, flo ennusti menkkoja eilisestä kp 27 alkavaksi. Menkkajomoa oli viimeksi kp 26 torstaina.. Muita merkkejä pms ei ole ollut oikein, paitsi että mielialan vaihteluita on ollut: ke kp 25 olin aivan hermona ja kp 26 taas energinen ja iloinen.. Vv on ollu jonkin verran. No aamulla mietin että en tee testiä vielä kun kävin 8 maissa vessassa. Miehen kans puhuin että pelottaa tehä testi huomenna johon mies sitten sanoi että tehdäänkö nyt testi yhdessä.. Mulla oli jöäny kaappiin avaamaton Apteqin testipaketti, jossa testejä 2 kpl ja katoin ohjeesta että testin vois tehä mihin vuorokaudeen aikaan vain ja miehen kanssa päätettiin tehdä testi. No, sain tiristettyä sen verran että sain testin tehtyä ja yhdessä sitä jännittyksellä seurattiin.. Ei viivaa tullu näkyviin, kumpiki tihrusti että joku viivanpaikka siinä ehkä näky, en tiiä.. Laitan tähän vielä kuvaa, mitä te ootte mieltä?

Mies lohdutti että kyllä me vielä kulta onnistutaan ♥
 

Yritin nyt eka kertaa tänne lisätä kuvaa, onnistukohan se? En tiiä sainko nyt oikeen kuvaan tuota viivanpaikkaa mutta ainaki siis tuossa alhaalla näkyy punertavaa viivanpaikkaa.. Onko kellää kokemusta näistä Apteqin testeistä? Nyt tein ite tällä ekaa kertaa ja mietin että jos ei menkat ala nii teen vielä sen toisen ja ehkä pregchekin testin käyn vielä lisäksi ostaa..

Muoks: niin ja tuo lyhyt piätys tuossa kans mietitytti, että siksikin uus testi vois olla hyvä tehä.. Mutta kyllä se mieli silti meni maahan kun muuten menny kaikki nii hyvin tässä kierrossa ja lämmötki ollu vielä koholla..
 
Viimeksi muokattu:
@Hope91 Kyllä siinä mun mielestä viivan paikka ainakin näkyy, itsellä ei tosin ole kokemusta noista testeistä. Toivottavasti lähtee vahvistumaan. <3
Kiitos onnitteluista, mä onnistuin jotenkin mokaamaan digin eikä tullut mitään eli eikun uutta ostamaan. Vuotokin kyllä alkoi hieman verisempänä, että odotukset ei oo kauheen korkeella. Toki se lohduttaa, että ainakin selvästi on yritetty kiinnittyä. Onko teille kemiallisessa tullut kuinka selkeitä viivoja?
 
Yritin nyt eka kertaa tänne lisätä kuvaa, onnistukohan se? En tiiä sainko nyt oikeen kuvaan tuota viivanpaikkaa mutta ainaki siis tuossa alhaalla näkyy punertavaa viivanpaikkaa.. Onko kellää kokemusta näistä Apteqin testeistä? Nyt tein ite tällä ekaa kertaa ja mietin että jos ei menkat ala nii teen vielä sen toisen ja ehkä pregchekin testin käyn vielä lisäksi ostaa..

Muoks: niin ja tuo lyhyt piätys tuossa kans mietitytti, että siksikin uus testi vois olla hyvä tehä.. Mutra kyllä se mieli silti meni maahan kun muuten menny kaikki nii hyvin tässä kierrossa ja lämmötki ollu vielä koholla..
Sanoisin että saattais olla haamulainen kun on noin hyvin väriä, toki jännä että tuolla alareunassa tolleensa...
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
Niin noista lämmöistä vielä, että kun niitä en oo oikeen seurannu tarkkaan mutta, mitä nyt ite ihmettelen, että jos raskaus ois alkanu nii voiko lämmöt nousta korkeammalle vasta päiviäkin ovulaation jälkeen? Kun katoin flosta että limat ja verinen vuoto yhesti oli kp 16 jollon ajattelin ovulaation olleen ja sitte kp 23 oli vielä aika matala aamulämpö, 35,36 ja sitte kp 25 alkaen nousi 36,02 ja on pysyny nyt siellä. Hitsi kun en mitannu ollenkaan aamulla lämpöä ovista ennen ja heti jälkeen mutta aiemmista kierroista katoin että mulla on ollu tosi matala lämpö, jotain 35,00-35,5 välillä aiemmin. Aivan sekasi noista lämmöistäkin nyt että missä mennään.. o_O
 
@Hope91 Kyllä siinä mun mielestä viivan paikka ainakin näkyy, itsellä ei tosin ole kokemusta noista testeistä. Toivottavasti lähtee vahvistumaan. <3
Kiitos onnitteluista, mä onnistuin jotenkin mokaamaan digin eikä tullut mitään eli eikun uutta ostamaan. Vuotokin kyllä alkoi hieman verisempänä, että odotukset ei oo kauheen korkeella. Toki se lohduttaa, että ainakin selvästi on yritetty kiinnittyä. Onko teille kemiallisessa tullut kuinka selkeitä viivoja?
Sitä itsekin mietin että lohduttais edes se että on joku siellä yrittänyt tarrata matkaan, kun ei olla saatu edes viivanpaikkaa ollenkaan testeihin aiemmin.. Ja sillon ku eka kerran plussasin just pregchekin testillä nii se oli räikeä viiva josta ei voinu erehtyä! Tosin kp olikin sillon jo 42 kun jotenki ei ollu mitään oireita, menkat vaan viikon jo myöhässä oli. Valitettavasti se siis olikin 3/19 nt-ultrassa keskeytynyt keskenmeno.

Toivotaan että oiski pienet kuitenkin tarttuneet matkaan ♥
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92 ja Eliana
Sanoisin että saattais olla haamulainen kun on noin hyvin väriä, toki jännä että tuolla alareunassa tolleensa...
Itekin tuota mietin että onko testi menny pieleen vai miksi tuolla alhaalla tuota väriä vaan.. No uuen testin tekoon myöhemmin vaan mutta kyllä pitää yrittää ajatella jo että ei nytkään ole tärpännyt ja positiivinen yllätys on sitten jos onkin kyytiläinen mukana. :)
 
@Hope91 kyllä siinä selvästi alareunassa näkyy punertavaa viivanpaikkaa. Ite oon testannut oikeestaan vaan noilla apteekin ja ikinä ei oo tullut MITÄÄN väriä, ihan valkoiseksi jääny. Kannattaa tehdä uusiks kyllä pidemmällä pidätyksellä Peukut pystyssä, että siitä lähtis tummuun

Lupaavia oireita on kyllä monella!!
Niin näkyy alhaalla, sehän tässä vähän toiveita antaakin ja mukava kuulla kokemuksia tuosta testistä, kun kaikki testit kuitenkin nii erilaisia että onko muilla antanut herkästi viivanpaikkoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Yritin nyt eka kertaa tänne lisätä kuvaa, onnistukohan se? En tiiä sainko nyt oikeen kuvaan tuota viivanpaikkaa mutta ainaki siis tuossa alhaalla näkyy punertavaa viivanpaikkaa.. Onko kellää kokemusta näistä Apteqin testeistä? Nyt tein ite tällä ekaa kertaa ja mietin että jos ei menkat ala nii teen vielä sen toisen ja ehkä pregchekin testin käyn vielä lisäksi ostaa..

Muoks: niin ja tuo lyhyt piätys tuossa kans mietitytti, että siksikin uus testi vois olla hyvä tehä.. Mutta kyllä se mieli silti meni maahan kun muuten menny kaikki nii hyvin tässä kierrossa ja lämmötki ollu vielä koholla..
Minä näen tässä kyllä ihan selkeän haamun, jossa alhaalta väriä ylös asti. Alhaalla sitä näkyy enemmän. Klikkasin kuvaa ja kauempana katsottuna sen näkee hyvinkin selkeänä, ainakin omaan silmään. Toivottavasti lähtee vahvistumaan, suosittelen tekemään uuden kun olet malttanut pidätellä lirua pidempään;), tsemppionnittelut! (y):giggle:
 
Kuinka te muuten mittaatte lämmöt? Tai jos on esim. Minuutin digikuumemittari, nii pidättekö sen vaan siihen piippaukseen asti?
Oon nimittäin joskus lukenut et digimittariakin pitäs pitää ainakin sen 5min, että saa todellisen lämmön. Mä pidän aina, ja piippauksen jälkeen se vielä nousee jopa 0.5 asteella :D ja meillä on 3 eri digimittaria, kaikissa sama. Ja perus ravistettava kuumemittari antaa saman tuloksen 10min. Vaikka meillä on siinäki ohjeessa muistaakseni 3 tai 5min :D
 
@Hope91 Kyllä siinä mun mielestä viivan paikka ainakin näkyy, itsellä ei tosin ole kokemusta noista testeistä. Toivottavasti lähtee vahvistumaan. <3
Kiitos onnitteluista, mä onnistuin jotenkin mokaamaan digin eikä tullut mitään eli eikun uutta ostamaan. Vuotokin kyllä alkoi hieman verisempänä, että odotukset ei oo kauheen korkeella. Toki se lohduttaa, että ainakin selvästi on yritetty kiinnittyä. Onko teille kemiallisessa tullut kuinka selkeitä viivoja?
Voi ei, toivotaan et vuoto ois harmitonta :(
Mulla on näkyn kemialliset selkeinä viivoina mutta myös sellaisina et ne ei lähe vahvistuu, ollut siis useampi kemiallinen vuoden sisään ja digi antanut raskaana 1-2 viikkoa, inhaa kun ainahan niistä viivoista vähän innostuu ja luulin et vähintään digiin vois luottaa mut ei mikään oo varmaa:cry:
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89 ja Eliana
@Eliana mulla tuli menkkojen jälkeisenä päivänä vahvempi haamuplussa entä esikoisesta ja viikon päästä alko vuoto :( mutta jostain syystä ei ollu yhtään olo että tästä vauvaa tulee, vaikka oli raskausoireet... ne vaan sit loppu :/ miten se vuoto nyt sulla? Ja sulla onneksi vahvistuu viivva vuodosta huolimatta!
 
Viimeksi muokattu:
@Eliana mulla tuli menkkojen jälkeisenä päivänä vahvempi haamuplussa entä esikoisesta ja viikon päästä alko vuoto mutta jostain syystä ei ollu yhtään olo että tästä vauvaa tulee, vaikka oli raskausoireet... ne vaan sit loppu :/ miten se vuoto nyt sulla?
Nyt ei taas vuoda, lähinnä pyyhkiessä tulee paperiin, mutta kyllä alavatsassa on aika menkkaolo... Yritän olla realisti, ettei kauheen hyvältä vaikuta, mutta toki pientä ihmettä toivon. :) Seurailen nyt tässä viikonlopun, miten vuoto menee ja kysellä sitten neuvolasta, jos vaikka pääsis verikokeisiin, jos näyttää, ettei testi ala pahemmin haalenemaan. Digitesti oli 1-2 viikkoa.
 
Mitäs @pioni89 piinapäivät sujuu? Onko oireet muuttunu?

Mulla järkyttävä aamuhikoilu ja iltaisin paleltaa. Tänää nipistelyä alavatsalla. Tissit erittäin kipeät. Huonoa unta koko viikko.

Kaikki voi olla pms oireita, menkkoihin aikaa reilu viikko. Tai sitten toiveikkaana ajattelen että voisi olla jotain muutakin. Kumpa!

Mites muut piinailijat?
Just tänää mietin, et vieläkö viikko pitäisi oikeesti piinailla!
Mulla on taas kokoajan lämmin, oon normaalisti kesät talvet villasukat ja villapaita päällä ja nyt hillun ilman villiksiä t-paita ja leggarit jalassa ja yölläkin oon heränny siihen, että nukun ilman peittoa. Oon nähny myös toisen raskausunen, siinä olin synnyttämässä...kaksosia. Runsasta valkkaria ja nippailuja. Mä normaalisti nukun aina mahallani, siis ihan aina ja eilen ku kävin nukkuu ni tuntu, et patjan alla ois herne alavatsan kohdalla ja se ei lähteny pois vaikka kuinka vaihtelin asentoa.

oispa jo ens viikon perjantai...
 

Yhteistyössä