Toiveissa vauva 2021

Onnittelut @Mans115 näkee ihan selkeästi. <3 Jaksamisia kaikille, kenelle huominen tuottaa pahaa mieltä, mä niin toivon, että viimeistään ensi vuonna on kaikilla ainakin matkassa mukana. <3

Sitten omaa napaa ja nyt on tämä nainen ihan sekaisin. Mullahan siis alkoi kuukautiset ke illalla seksin jälkeen. Tai kuvittelin alkaneen, koska vuosi jonkun verran sinä iltana. Sitten se loppui aika lailla seinään ja to- tämä aamu tullut välillä hieman ruskeaa pyyhiessä. Aattelin, että kai km vielä sekoittaa ja vuoto alkoi ajoissa, mutta kuitenkin outoa, ekat menkat oli km:n jälkeen normaalit. Yritin tutkailla mahdollista myöhempää ovista ja kiinnittymistä, mutta ei sekään nyt näyttänyt kovinkaan todennäköiseltä.
Noh mulla oli yksi one stepin puikko kaapissa ja tässä tulos. Oon niin ihmeissäni, eikö tuo nyt kuitenkin aika selvä haamu ole vai antaako noin pahasti viivan paikkaa ja väriä muuten?
https://aijaa.com/tU6RPV

Ja tuo on siis r testi, mutta siinä "korkissa" oli jotain vikaa eikä mennyt kiinni, niin vaihdoin mun ovistestistä.
Olisiko ollut kiinnittymistä kuitenkin? ❤Siellä meinaan tosi selkeä viiva, ei mikään haamu enää!
 
Onnittelut @Mans115 näkee ihan selkeästi. <3 Jaksamisia kaikille, kenelle huominen tuottaa pahaa mieltä, mä niin toivon, että viimeistään ensi vuonna on kaikilla ainakin matkassa mukana. <3

Sitten omaa napaa ja nyt on tämä nainen ihan sekaisin. Mullahan siis alkoi kuukautiset ke illalla seksin jälkeen. Tai kuvittelin alkaneen, koska vuosi jonkun verran sinä iltana. Sitten se loppui aika lailla seinään ja to- tämä aamu tullut välillä hieman ruskeaa pyyhiessä. Aattelin, että kai km vielä sekoittaa ja vuoto alkoi ajoissa, mutta kuitenkin outoa, ekat menkat oli km:n jälkeen normaalit. Yritin tutkailla mahdollista myöhempää ovista ja kiinnittymistä, mutta ei sekään nyt näyttänyt kovinkaan todennäköiseltä.
Noh mulla oli yksi one stepin puikko kaapissa ja tässä tulos. Oon niin ihmeissäni, eikö tuo nyt kuitenkin aika selvä haamu ole vai antaako noin pahasti viivan paikkaa ja väriä muuten?
https://aijaa.com/tU6RPV

Ja tuo on siis r testi, mutta siinä "korkissa" oli jotain vikaa eikä mennyt kiinni, niin vaihdoin mun ovistestistä.
No en sanoisi enää haamuksi, selkeä plussahan tuo on <3

Koska sulla keskenmeno olikaan, anteeksi en muista kaikkien taustoja?
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92 ja Eliana
Onnittelut @Mans115 näkee ihan selkeästi. <3 Jaksamisia kaikille, kenelle huominen tuottaa pahaa mieltä, mä niin toivon, että viimeistään ensi vuonna on kaikilla ainakin matkassa mukana. <3

Sitten omaa napaa ja nyt on tämä nainen ihan sekaisin. Mullahan siis alkoi kuukautiset ke illalla seksin jälkeen. Tai kuvittelin alkaneen, koska vuosi jonkun verran sinä iltana. Sitten se loppui aika lailla seinään ja to- tämä aamu tullut välillä hieman ruskeaa pyyhiessä. Aattelin, että kai km vielä sekoittaa ja vuoto alkoi ajoissa, mutta kuitenkin outoa, ekat menkat oli km:n jälkeen normaalit. Yritin tutkailla mahdollista myöhempää ovista ja kiinnittymistä, mutta ei sekään nyt näyttänyt kovinkaan todennäköiseltä.
Noh mulla oli yksi one stepin puikko kaapissa ja tässä tulos. Oon niin ihmeissäni, eikö tuo nyt kuitenkin aika selvä haamu ole vai antaako noin pahasti viivan paikkaa ja väriä muuten?
https://aijaa.com/tU6RPV

Ja tuo on siis r testi, mutta siinä "korkissa" oli jotain vikaa eikä mennyt kiinni, niin vaihdoin mun ovistestistä.
No siis eihän tuo nyt ole edes haamu, vaan aivan selvä plussa! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Eliana
No en sanoisi enää haamuksi, selkeä plussahan tuo on <3

Koska sulla keskenmeno olikaan, anteeksi en muista kaikkien taustoja?
Mulla oli maaliskuun alussa rv 8 spontaani km. Sen jälkeen ehti olla yhdet menkat välissä ja ne oli kyllä ihan normaalit.
Nyt vaan taas vähän mietityttää, kun tuli juotua muutama pari lasia viiniä eilen, että oispa pitänyt jättää sekin tekemättä. Mutta tosiaan ostin ison läjän testejä ja macat sun muut vitamiinit, niin en kyllä todellakaan uskonut, että näin voisi olla. Taidan hakea vielä digin tänään, niin katsotaan, mitä se näyttää. :)
 
Huomenta!

Aamulla tehty jälleen negatesti ja tänään herkempi testi kuin eilen. Ehkä joku viivan paikka näkyy, mut kyllä se nega on. Menkkoja ei vaan näy... Omituista! Luteaalivaihe menee nyt tosi pitkäksi tai sitten se ovulaatio ei tapahtunutkaan silloin kun Ovitrelle piikitettiin. Onko täällä jollain pitkä luteaalivaihe? Yleensä kai pitäisi sit olla monimunarakkulahässäkkää tai jotain, mut mulle ei kyllä oo koskaan sanottu, että munasarjat näyttäisi siltä. Eiköhän se vuoto sieltä kohta ala. Aika alamaissa mentiin eilinen. On tää vaan yllättävän rankkaa.
 
Huomenta!

Aamulla tehty jälleen negatesti ja tänään herkempi testi kuin eilen. Ehkä joku viivan paikka näkyy, mut kyllä se nega on. Menkkoja ei vaan näy... Omituista! Luteaalivaihe menee nyt tosi pitkäksi tai sitten se ovulaatio ei tapahtunutkaan silloin kun Ovitrelle piikitettiin. Onko täällä jollain pitkä luteaalivaihe? Yleensä kai pitäisi sit olla monimunarakkulahässäkkää tai jotain, mut mulle ei kyllä oo koskaan sanottu, että munasarjat näyttäisi siltä. Eiköhän se vuoto sieltä kohta ala. Aika alamaissa mentiin eilinen. On tää vaan yllättävän rankkaa.
Pahoittelun negasta :( onhan se surkeeta, kun ei onnistu ja surettaa, jos ei ovis tule apukeinoista huolimatta :( millainen luteaalivaihe sinulla yleensä on? Minulla ei ole pitkistä kokemusta, 10 vrk on minulla ollut jos ovis tullut vuorokausi plussan jälkeen.
 
Tämä on kyllä jännä kierronvaihe mielialan suhteen, kun ovis on oletettavasti mennyt mutta vielä ei kierto ole päättymässä. Kävin laskurilla katsomassa lasketun ajan, jos tästä kierrosta tärppää, 26.1. :D ❤ myös äitiyspakkauksen kävin katsomassa ja se on aivan ihana.. yleensä olen kyllä aina ollut tätä mieltä, mutta nyt oli selkeästi monta sellaista vaatetta, jonka muutenkin voisin ulkonäön perusteella hankkia. Voi kumpa onnistuisi.. ❤
 
Omaa napaa...Lämpö nous takas yli asteella:unsure:
[url=https://aijaa.com/mcf8ng][/URL]
Kyl nyt käy taas kroppa kierroksilla:X3:
Mä en usko taas tänään raskauteen ollenkaan vaikka sitä toivonkin ja näin yöllä unta plussa testistä :D
Mies taas on viime päivinä kiinnittänyt huomiota mun käytökseen ja pari kertaa eilenkin ootkohan raskaana kun mainitsin mm et se haisee hielle ja yökin kissanruoalle, illalla saunassa sen uus suihkusaippua hais joulupiparitaikinalle, okei täytyy myöntää et oli aika hämmentävä havainto myös itseltä. Ja kukaan muuhan ei näitä haista :ROFLMAO:
Hajuherkkyys oli viime raskauden merkki mut silti jotenkin jalat maassa fiilis.
No huomen sit se testi(y)
@Mysteerio Pahoittelut negasta:cry:
Mulla kait on pitkä luteaalivaihe mut ei oo mitään häikkää ainakaan todettu ja useasti oon ollut raskaanakin, enemmänkin kuullut että jos on lyhyt niin voi olla ongelmia kiinnittymisessä:unsure:
Toivottavasti se plussa vielä yllättäisi teidät kun ei menkkojakaan kuulu:giggle:
 
Jännä olo. Ihan kuin ovis olis lähestymässä, vaikka se 100 varmasti oli jo. Alapäätä kihelmöi samalla tavalla, lisäksi koko ajan märkä olo. Alamahalla tuikkivaa tunnetta molemmin puolin. Nyt siis dpo 4. Eli pitäs olla aika oireetonta.
Toivottavasti ei nyt oo joku sekokierto..
Mul oli täs kierros noil samoin päivil tota samaa, hämmentävää!
 
Nonni...mulla nyt siis kp1 ja voi ottaa pois piinailijoista. Alkoi oikein syöksynä vuoto. Varmaan tuo Ovitrelle sit pidensi hiukan kiertoa. Sitä pistin neljänä päivänä luteaalivaiheen tueksi. Yleensä luteaalivaihe on ollut ehkä 14-15 päivää. Kiitos tsemppauksista! Kovaa koskee tohon alavatsaan vasemmalle mihin tuikki aiemmin. Luulin jo, että vihlaisut olis ollut merkki kiinnittymisestä. Saattoihan tuo olla kemiallinenkin. Täytyy lääkärin kanssa keskustella, että mikä hänen näkemys on.

Tästä taas tsempataan uuteen kiertoon!
 
Oioioi, ihanaa mitä testejä täällä onkaan tehty!! :love: :love: Onnea hirmuisesti ja toivottavasti viivat vahvistuu ja pienillä on voimakkaat tarrasukat.

Aamun kellistämisyritys meni pieleen. :( Pettymys oli varsin suuri, koska oltiin jo tositoimissa, mutta mies ei pystynytkään jatkamaan. No onneksi tänään on saunapäivä eli illalla uusi yritys. ;) En perhana nyt luovuta, kun on ollut vauvapaprikat ja kaverin enneunet ja kaikki! :D
 
@Zennuli Kuulostaapa jännältä tuo vitamiini, oon kans miettiny että otan kyllä mitä vaan että sais pms oireet pois!!! Siis kunhan sais tämän tokan lapsen alulle.. Mistä keksit alkaa syömään tuota?!

@Töppönen_ no nyt kuulostaa lupaavalta!! Oliko sulla viime kierto sakin sitä kiinnittymisvuotoa??

Ja Äitienpäivä on varmasti rankka päivä monelle Samaa mieltä että kyllä pitäis pitkään yrittäneille jo se plussa tulla<3
Nyt tuli semmonen kananmunalima myös kuin viimekierrossa kiinnittymisen aikaan! En kestä! Kyllä nyt putoan korkealta, jos ei tulekaan plussaa!
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

9.5.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 52/?
Lilje........................kp 33/37-40
Riama...........................kp 32/27-32
Mandariinilohko..... kp31/30-38
Mariija_.......................kp 30/32-43
Haaveilija93....................kp 30/?
Rimaleli.......................kp 28/30
Hope91.......................kp28/28-33
Helmiii......................kp 27/29-53
Mans115.......................kp 26/27
Toiveikas89....................kp 26/29
Masu90.......................kp 25/27-42
Lilmi89.............................kp 25/30
Töppönen_.........................kp 24/26
Sinisilmät.........................kp 24/29
Alinna86.........................kp 23/28
Pampula3.......................kp 23/22-26
Kasikuus........................kp 22/27-28
Vindy...................kp 21/29-33
Titi-Love....................kp 20/28-30
Puolu.......................kp 19/30-32
Persikka123.....................kp 19/32-35
Napsunen.....................kp 19/35-45
Wanti......................kp 18/34-48
Tiukuliina89....................kp 18/32
Hipposka......................kp 17/29-32
minttuni...........................kp 16/26
Päärynä5.......................kp 16/28
Brunet82....................kp 16/26-28
Futurmama.....................kp 16/29-34
Jjenn...............................kp 16/29-33
Ananas90.....................kp 15/25-26
Ilona Eloisa....................kp 13/28
Shibali................................kp 11/24-30
Kirjoh89.....................kp 11/28
Zennuli.....................kp 11/?
Jusperi......................kp11/30-33
Bellaella2205090............kp 10/?
Mirella92....................kp 10/28
Millimetrii...................kp 10/27-29
Piipaa93....................kp 8/26-28
3milia.....................kp 7/26-28
Keisarinna85..............kp 5/24-27
Minouche...................... kp4/23
Mimmi92..................kp 4/26-30
Eliana.........................kp 3/31-38
Enerisa3.....................kp 3/28-32
Eeva650.....................kp 2/28-42
Mysteerio...................kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Rimaleli.................................dpo 15
Riama..................................dpo 14
Mans115..............................dpo 13
Hope91.............................dpo 13
Sinisilmät.........................dpo 11
Alinna86.........................dpo 10
Pampula3....................dpo 10
Mandariinilohko.......dpo 10
Kasikuus.........................dpo 8
Lilmi89..............................dpo 7
Töppönen_...............dpo 7
pioni89.........................dpo 6
Helmiii...........................dpo 6
Titi-Love......................dpo 4
Vindy.............................. dpo 4
Päärynä5...................dpo 3
minttuni.......................dpo 1
Zennuli........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä