Katoin ihan samaa mutten uskaltanut mainita "ääneen"@Alinna86 Sieltä on selkeästi tulossa kolmoset
On kyllä todella mielenkiintoinen käyrä sulla Mulla ollut eilisestä asti järkyttävästi ilmaa mahassa Eilen pysyi poissa alaselän polttelut (tai ainakin ne oli niin hennot, et ei enää kiinnittänyt huomiota) ja nyt taas polttaa niin, et säteilee pakaroihin asti
Mainitsin sun puolesta Taas saa jännätä sun puolesta ja vielä triplastiKatoin ihan samaa mutten uskaltanut mainita "ääneen"
Vielähän tässä on päivää aikaa saada uusia oireita, mulla kans selkä kronaa ihan huolella,on jotenkin äärimmäisen kipee eikä kunnol pysty taivuttaa
Mut toisaalta jos 3 alkioo kiinnittyy niin eipä toi ihme et on vähä selkäki kipeenä,heh, niin varmaan
Voihan se olla! Tosin oon lukenut, että luteaalin puolenvälin tienoilla myös estrogeni tekee pienen nousun ennen kuin lähtee laskuun ja myös tämä voi aiheuttaa lämmöissä dipin. No tämän päivän jälkeen voi ehkä olla viisaampi, jos alkaa tulla jotain oireitaMutta jos siellä on ollut kuitenkin kiinnittymisyritys niinäkin kertoina, mutta ei ole jaksanut kauaa pitää kiinni? Tyhmäähän tää on, jos kroppa huijaa niin pahasti lämmöilläkin
Ahaa, mielenkiintoista mutta mitähän mun estrogenit sitten sekoileeVoihan se olla! Tosin oon lukenut, että luteaalin puolenvälin tienoilla myös estrogeni tekee pienen nousun ennen kuin lähtee laskuun ja myös tämä voi aiheuttaa lämmöissä dipin. No tämän päivän jälkeen voi ehkä olla viisaampi, jos alkaa tulla jotain oireita
Eilen kuvittelin useampaan kertaan, että mahassa nippaili ja onnellisena ajattelin, että nyt hän siellä hakee paikkaa kiinnittymiselle Ei oikeestaan muita oireita. Ehkä tän päivän jälkeen vois sitten alkaa jotain tulla, jos siellä kiinnitytään@Kasikuus selkeästi ainakin ovuloit!!
@Alinna86 Ompas erilainen lämpökäyrä tällä kertaa, jospa nyt tulis tärppi!!
@Töppönen_ onko vielä kiinnittymis tms oireita?!
Mulla puuttuu tosiaan ne jomot mitä viime kierrossa, yöllä suu oli taas rutikuiva kyllä tuntu että kieli jää kurkkuun kiinni, kuten oli myös viime kierrossa. Esikoinen vaan valvottaa, pöljä menin kokeileen maitoa maitoallergiselle kun neuvolassa neuvovat välillä kokeilemaan ja oireilee refluksilla, raasu, onneksi saan haettua lääkettä apteekista tänään
Mä oon lukenut että se notkahdus voi olla keltarauhasen toimintaan liittyvä nega kierroissa. Tulee NS uusi nousu aalto( ensin romuttaa ne alas ja seuraavana päivänä nousee enemmän) ennen surkastumista. Mulla meinaan tulee myös usein dpo4-6 toi ja ei kyl mitään haanulaistakaan oo niissä kierroissa ollut.Mutta jos siellä on ollut kuitenkin kiinnittymisyritys niinäkin kertoina, mutta ei ole jaksanut kauaa pitää kiinni? Tyhmäähän tää on, jos kroppa huijaa niin pahasti lämmöilläkin