Siis voi kyllä, tulisi niin tarpeeseen äippäloma töistä. Mun pomo on niin hankala ja onkin saanut mut todella monesti romahtamaan ja burn outin tullessa viime vuoden lopulla olin saikulla 3vko ja näytin sille, että sehän ei mua enää pompota. Sairaslomiakaan en ihan noin vaan saanut nimittäin pidellä, koska hänen mielestään pystyin töitä aina tekemään. Kukaan ei tykkää siitä, ku se on yks #%$¥@#$%₩€
Meillä ei tupakoida, alkoholia käytämme hyvin vähän. Silloin tällöin saunaolut tai jos olemme kaksin vkl, ni 1 tai 2 olutta max. otamme, mutta vain jos ei ole ovulaatio mennyt, sen jälkeen kumpikaan meistä ei ota mitään AINUT mitä jään kaipaamaan raskauden aikana, on aurajuusto Se on mulle sellanen, et sitä vetelee suoraan paketista
On: Eilen sai mies taas hieroa illalla selkää, kun oli ihan tulessa. Mahalteen olin sohvalla ja sit alko tuntuu ikävää pistelyä vasemmalle puolelle. Tein sit illalla vielä ovistestin, vaikka päivän 2 testiä oli ihan tyhjiä. Puolentoista tunnin pidätyksellä testi oli alkanut tummumaan, joten taas odotan jännityksellä, että mitä testi tänään näyttää. Talletteluja on ollut jo tälle kiertoa 4, viimeisimmät eilen ja toissapäivänä. Kunpa nyt ei vaan tulis liikaa tallettelu kertoja, et vaikuttaa simppojen laatuun, niistä kun ei sitä tietoa vielä ole. Haluaisin et tallettelu osuis -2 päivälle, kun viime vuoden ryhmästä kävi ilmi, et se ois se paras pvä mutta hankalaa se tuntuu olevan, ellei joka pvä touhua
Muoks. Se polttelu on vasemmalla puolella myös ja tää on eka kerta, kun tunnen vasemmalla puolella oviksen oireita. Senkös takia mua poltteleekin, jos puolet käyttäytyy erilailla Ei oo meinaa ennen poltellut ennen ovista