Nainen! Paranisiko elämänlaatusi jos sulla ois 5000 euron merkkilaukku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 919
19 189
113
Tai jaloissasi 200-500 euron korkkarit/avokkaat.

Mä en vaan tajua mitä hienoa on merkkiveskoissa. Okei kestäviä, mut on tuo mun 50€-veskakin ollu ihan kestävä.

Elikäs!
Kuvittele että sulla on jonain päivänä aito Cucci/Gucci -voielämämitensekirjotetaan? -laukku ja päräytät se käsipuolessa ensin töihin, sit Prismaan.

-muuttuuko muiden asenne sua kohtaan sen myötä kunnioittavaksi?
-alkaako pomo antaa ylennyksiä?
-onko ystäväpiirisi mykistyneen ihailevia ja kiilaat hetkessä kaveripiirisi boss ladyksi?
-puolituttusi alkavat pyytää fb-kaveriksi ja kaikki pyytävät sua kemuihinsa?

Viimeksi muokattu:
Mä en edes osais pitää mitään käsilaukkua! Ja jos mun jaloissa olis korkkarit muutoin kuin jossain juhlissa, niin kaverit mittais multa kuumeen ja luultavasti kärräisivät varmuuden vuoksi lääkäriin.:D

Eli noi kaks "elämänlaadun parantajaa" tois tullessaan vaan kurjuutta.

• Tykkää
Reactions: Echo
Merkkilaukut kannattaa jättää niille, joilla on niihin varaa. Sama juttu kuin kalliiden autojen kanssa. Sellaiseen voi investoida vasta sitten kun sillä ei ole mitään väliä, että se on kallis ja arvo laskee tonnilla kuukaudessa.

• Tykkää
Mä en edes tunnistais jos jollain ois jotkut Manolo Blahnikit tai Luputiinit jaloissa.

Ja mistä ihmiset tunnistaa, onko kyseessä aito vai kopio? Käykö työkaverit salaa ruokatunnilla katsomassa kenkätelineet ja kopeloimassa kenkiä "joo-o, Pirjolla on aidot!"

Kenkiä ei edes usein huomaa, jollei nyt oo jotkut kainaloihi ulottuvat kalastussaappaat....

Merkkilaukut kannattaa jättää niille, joilla on niihin varaa. Sama juttu kuin kalliiden autojen kanssa. Sellaiseen voi investoida vasta sitten kun sillä ei ole mitään väliä, että se on kallis ja arvo laskee tonnilla kuukaudessa.
Niin...ja tuntuu että rikkaat on se ihmisryhmä jossa merkkituotteet huomataan, tunnistetaan ja niitä osataan edellyttää muilta.
Toisaalta ahdistavaa elämää. Laita 5000 laukkuun kun hyvän ja kestävän saisit satasella.

Tai sit jotkut yläastetytöt/bloggaajat saattaa olla niiden perään.

Näin korona aikana en sitä tarvis kun työ tapahtuu etänä. Kauppaan olen ottanu pelkän puhelimen mukaan. Töissä ei ole naisia joten en usko et miehistä kukaan ymmärtäis vaik oliski. Kannan omalle budjetille sopivaa laukkua joka on 300-500. Jos tuloni olis x5 niin varmasti sitten ostelisin myös kalliimpia laukkujakin. Niin kauan kun maksan asuntolainaa, niin 5000 on iso raha.

En ole koskaan ollut tuollaisten perään. Ei mulla olisi kyllä rahaakaan, mutta vaikka oliskin niin laittaisin ne ihan eri juttuihin kuin laukkuihin ja korkkareihin.

Niin...ja tuntuu että rikkaat on se ihmisryhmä jossa merkkituotteet huomataan, tunnistetaan ja niitä osataan edellyttää muilta.
Toisaalta ahdistavaa elämää. Laita 5000 laukkuun kun hyvän ja kestävän saisit satasella.

Tai sit jotkut yläastetytöt/bloggaajat saattaa olla niiden perään.
Mä vähän luulen, että rikkaita ei kiinnosta kenenkään muun merkkituotteet. Rikkaalle se 5000 euron laukku ei ole kallis tai muuten arvokas. Kyyläätkö itse kahvilassa ottaako kaverisi kalliimman erikoiskahvin vai pannukahvia? Eihän sillä ole mitään väliä.

Bloggaajat ja yläastetytöt ovat se ongelma kun niille se merkki on itseisarvo eikä niillä ole siihen varaa.

• Tykkää
Mä en edes tunnistais jos jollain ois jotkut Manolo Blahnikit tai Luputiinit jaloissa.

Ja mistä ihmiset tunnistaa, onko kyseessä aito vai kopio? Käykö työkaverit salaa ruokatunnilla katsomassa kenkätelineet ja kopeloimassa kenkiä "joo-o, Pirjolla on aidot!"

Kenkiä ei edes usein huomaa, jollei nyt oo jotkut kainaloihi ulottuvat kalastussaappaat....

Aloitus ja varsinkin tämä kommentti paljastaa, että kyllä nuo merkit sinulle Echo merkitsevät. Miten muuten osaisit edes nuo kenkämerkit mainita - minä en moisista ole koskaan edes kuullut. Naiset pukeutuvat merkkivaatteisiin ja -asusteisiin toisiaan varten - näytetään asemaa sosiaalisessa ja taloudellisessa rankingissä.

Sinä tietenkin suosit Echoa. Esim. tämä trimmeri sopii tuuheankin pehkon trimmaamiseen:

DSRM-300_R.jpg

Myisin moisen veskan oitis ja ostaisin tilalle kunnon rinkan, pirun kalliit (merkki) vaelluskengät ja muita retkeilytarvikkeita. Just katselin retkipatjoja jotka maksoivat jopa kahdeksansataa euroa ja päättelin, että niiden on pakko olla hyviä.

• Tykkää
Reactions: m1es ja Echo
Myisin moisen veskan oitis ja ostaisin tilalle kunnon rinkan, pirun kalliit (merkki) vaelluskengät ja muita retkeilytarvikkeita. Just katselin retkipatjoja jotka maksoivat jopa kahdeksansataa euroa ja päättelin, että niiden on pakko olla hyviä.
Millainen on 800 euron retkipatja? :) Miten paksu semmoinen on?

Niin siis, vastaukseni voisi ehkä muotoilla toisellakin tapaa.

En käytä käsilaukkuja.

Mutta tavallaan olen merkkitietoinen. Mulla on alla Volvo jota en halua muuhun merkkiin vaihtaa, pesukoneeksi valitsin AEGeen vaikka samanlaisia whitewasheja ois saanut samalla rahalla pari ja ripsivärin on oltava just se Sensai mikä ennenkin.

• Tykkää
Niin siis, vastaukseni voisi ehkä muotoilla toisellakin tapaa.

En käytä käsilaukkuja.

Mutta tavallaan olen merkkitietoinen. Mulla on alla Volvo jota en halua muuhun merkkiin vaihtaa, pesukoneeksi valitsin AEGeen vaikka samanlaisia whitewasheja ois saanut samalla rahalla pari ja ripsivärin on oltava just se Sensai mikä ennenkin.
Volvo on käytännöllinen valinta; onhan se monilla taksikuskeilla, ja heidän autonsa täytyy olla kestävä.

Mutta 5000 euron merkkiveskassa maksaa vain siitä merkistä n.2800-2900 euron verran. Hyvintehty laukku maksanee ehkä max 100-200 euroa.

Lisäksi mä heilun tuolla kylillä siihen malliin että joku Pradan kassi ois äkkiä riekaleina, oli se miten tarkkaan tikattu tahansa. :D

Yhteistyössä