Toiveissa vauva 2021

Iiik, jännittää kaikkien lauantaina testaavien puolesta niin että tuntuu mahanpohjassa! Itsekin aion testata vaikka menkat ei ala vielä kai viikkoon :D (mun raskauksissa plussat on näkyny todella aikaisin, todella vahvoina) enkä muutenkaan tästä kierron pituudesta tiedä yhtään, kun on eka pillereiden jälkeinen kierto.
Kaikki mun oireet - missä ne on? Rintojakaan ei arista, viimeksi raskaanaollessa aristi... Oon ollut niin työmoodissa etten oo koko päivänä fiilistellyt oloja. Välillä itsekseni todennut että tuskinpa sitä raskaana ollaan.

Ehkä ihan hyvä etten kohoa vielä kovin korkealle raskaustoivekuplaan, ettei sitten kuplan puhjetessa satu ja harmita liikaa...
 
Iiik, jännittää kaikkien lauantaina testaavien puolesta niin että tuntuu mahanpohjassa! Itsekin aion testata vaikka menkat ei ala vielä kai viikkoon (mun raskauksissa plussat on näkyny todella aikaisin, todella vahvoina) enkä muutenkaan tästä kierron pituudesta tiedä yhtään, kun on eka pillereiden jälkeinen kierto.
Kaikki mun oireet - missä ne on? Rintojakaan ei arista, viimeksi raskaanaollessa aristi... Oon ollut niin työmoodissa etten oo koko päivänä fiilistellyt oloja. Välillä itsekseni todennut että tuskinpa sitä raskaana ollaan.

Ehkä ihan hyvä etten kohoa vielä kovin korkealle raskaustoivekuplaan, ettei sitten kuplan puhjetessa satu ja harmita liikaa...

Pelkään kyllä itsekin että tiputaan korkeelta ja kovaa,mut toisaalta,tää on tavallansa ihanaa ku on perhosia vatsas jotta onko vai ei.
Nyt mulle tuli taas tällänen ihme lievä huonovointisuus aalto ja palelee. Ja väsy..
 
Ihanan paljon keskustelua ja tekis mieli vastata/kommentoida moneenkin kommenttiin, mutta en tiedä mistä aloittaa :D Olen tässä pari päivää mietiskelly sitä, kuinka usein teillä viikossa/kuukaudessa heiluu peitto? Heiluuko jollakin esim vain ovis ainana?

Mä en sen takia ehkä jaksa ovista tikuttaa, kun meillä peitto heiluu aikalailla jokatoinen päivä, niin luotan siihen että se riittää oli se ovis sitten koska tahansa.. Onko ihan tyhmä ajattelutapa vai tekeekö joku muu samalla tavalla? xD

Täällä pidetään kans sormet ristissä niille jotka lähipäivinä testailee, toivotaan et tärppäis!!<3
 
Ihanan paljon keskustelua ja tekis mieli vastata/kommentoida moneenkin kommenttiin, mutta en tiedä mistä aloittaa Olen tässä pari päivää mietiskelly sitä, kuinka usein teillä viikossa/kuukaudessa heiluu peitto? Heiluuko jollakin esim vain ovis ainana?

Mä en sen takia ehkä jaksa ovista tikuttaa, kun meillä peitto heiluu aikalailla jokatoinen päivä, niin luotan siihen että se riittää oli se ovis sitten koska tahansa.. Onko ihan tyhmä ajattelutapa vai tekeekö joku muu samalla tavalla? xD

Täällä pidetään kans sormet ristissä niille jotka lähipäivinä testailee, toivotaan et tärppäis!!<3
Täällä aika sama tahti, ja joskus lääkäri sanoi että 2-3pv välein pitäisi riittää kun siittiöt priimaa (ainakin oli 5v sitten)
Silti jotenkin haluan aina tietää tarkalleen missä vaiheessa kierto menee. Lisäksi kierto melko säännöllinen ja silti pakko tikuttaa. En kyllä varmaan näiden testien jälkeen lisää hetkeen tilaile, pitäisi kyllä riittää vielä useampaan kiertoon.
 
Täällä aika sama tahti, ja joskus lääkäri sanoi että 2-3pv välein pitäisi riittää kun siittiöt priimaa (ainakin oli 5v sitten)
Silti jotenkin haluan aina tietää tarkalleen missä vaiheessa kierto menee. Lisäksi kierto melko säännöllinen ja silti pakko tikuttaa. En kyllä varmaan näiden testien jälkeen lisää hetkeen tilaile, pitäisi kyllä riittää vielä useampaan kiertoon.
Siittiöiden laadusta täällä ei oo mitään tietoo, toivotaan että on priimaa kamaa! :D
 
Täällä aika sama tahti, ja joskus lääkäri sanoi että 2-3pv välein pitäisi riittää kun siittiöt priimaa (ainakin oli 5v sitten)
Silti jotenkin haluan aina tietää tarkalleen missä vaiheessa kierto menee. Lisäksi kierto melko säännöllinen ja silti pakko tikuttaa. En kyllä varmaan näiden testien jälkeen lisää hetkeen tilaile, pitäisi kyllä riittää vielä useampaan kiertoon.
Meille myös lääkäri sanonut, että 2-3 pv välein. Tässä yritysaikana vaihdellut, kuinka monena päivänä kierron aikana on seksiä. Viime kesäkuu ja heinäkuu oli melkein joka päivä, innostunutta porukkaa :D Mutta tässä kierrossa 7 kertaa, menkkojen loputtua joka toinen päivä. Ja niinä päivinä onkin sitten saatettu useamman kerran. Joissain kierroissa on ollut vain oletetun oviksen aikoihin seksiä. Kaikenlaista ehtinyt kokeilla, että miten tärppäisi.
 
Ihanan paljon keskustelua ja tekis mieli vastata/kommentoida moneenkin kommenttiin, mutta en tiedä mistä aloittaa Olen tässä pari päivää mietiskelly sitä, kuinka usein teillä viikossa/kuukaudessa heiluu peitto? Heiluuko jollakin esim vain ovis ainana?

Mä en sen takia ehkä jaksa ovista tikuttaa, kun meillä peitto heiluu aikalailla jokatoinen päivä, niin luotan siihen että se riittää oli se ovis sitten koska tahansa.. Onko ihan tyhmä ajattelutapa vai tekeekö joku muu samalla tavalla? xD

Täällä pidetään kans sormet ristissä niille jotka lähipäivinä testailee, toivotaan et tärppäis!!<3

No meillä heiluu peitto joka toinen päivä menkkojen loputtua siihen, että oletusta oviksesta on menny muutama päivä. Sit sen jälkeen harvemmin ennen seuraavia menkkoja. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Masunen ja minttuni
Meillä kans peitto heiluu aika tiuhaan. Nyt pohdin että pitäisikö yrittää ajoittaa yhdyntä samallalailla kuin inssissä. Eli se 4 pv pidättäytyä ennen ovista. Inssissä ollaan kuitenkin saatu raskaus alulle, mutta ei ole sit jatkunut. Siittiöt miehellä on kyllä priimaa, hoitajatkin aina kehuu. Ilmeisesti vikaa siis mussa, vaikka mitään ei sinäänsä ole löydetty..
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.4.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 1.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Loree.......................kp 38/23-28
Wanti......................kp 38/30-48
Matilda!.......................kp 36/?
Futurmama.....................kp 32/29-34
Uudarimama..................kp 30/29-30
Shibali................................kp 28/24-30
Vesinokkaeläin..............kp 28/29
Päärynä5...................kp 28/28
Mirella92....................kp 28/28
Brunet82....................kp 28/26-28
Ilona Eloisa....................kp 26/28
Minttuni......................kp 24/26
Kirjoh89.....................kp 23/28
Zennuli.....................kp 22/?
Millimetrii...................kp 22/27-29
Masunen....................kp 21/27-28
Piipaa93....................kp 19/26-28
3milia.....................kp 19/26-28
Mimmi92..................kp 18/26-30
Eeva650.....................kp 18/28-42
Enerisa3.....................kp 17/28-32
Bellaella2205090............kp 17/?
Lilje........................kp 17/37-40
Riama...........................kp 16/27-32
Eliana.........................kp 16/31-38
Keisarinna85..............kp 15/26-28
Mariija_.......................kp 14/32-43
Ananas90.....................kp 14/25-26
Haaveilija93....................kp 14/?
Elviira86......................kp 13/25
Rimaleli.......................kp 13/30
Helmiii......................kp 11/29-53
Minouche.......................kp 11/23
Mans115.......................kp 10/27
Masu90.......................kp 9/27-42
Töppönen_.........................kp 8/26
Alinna86.........................kp 7/28
Kasikuus........................kp 6/27-28
Vindy...................kp 5/29-33
Titi-Love....................kp 4/28-30
Puolu.......................kp 3/30-32
Persikka123.....................kp 3/32-35
Napsunen.....................kp 3/35-45
Hipposka......................kp 1/29-32
Minttuni

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Päärynä5..............................dpo 14
Uudarimama........................dpo 14
Brunet82................................dpo 12
Matilda!...................................dpo 11
Vesinokkaeläin......................dpo 10
Zennuli....................................dpo 9
Masunen................................dpo 8
Kirjoh89..................................dpo 8
Millimetrii...............................dpo 7
Keisarinna85.......................dp 5
3milia........................................dpo 5
Piipaa93.................................dpo 3
Bellaella2205090..............dpo 2
Mimmi92...................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
On tää kyllä mielenkiiintosta, vedän täällä aamupalaks broilerikeittoa ja salaattia. Teki niin paljon mieli salaattia että pesin ison satsin salaatinlehtiä lisukkeeks :D Ja ahmin salaattia niin kun se ois jotain herkullista suklaata, maistuu niin hyvältä, siis pelkkä salaatti :D Jos en oo raskaana, niin ainakin taas lisää outoja valeraskausoireita loputtomaan listaan... Huomenna sit seuraava testipäivä... :X3:
 
Joo,kyllä jännittää. Melkein teki mieli jo testata aamusta mutta nyt kohta työt jo alkaa ni ei onneks ehdi enää:D
Mut iha normisti menee kahvi ja jugurtti.
Mut ihan peruspessimistinä pikkuhousunsuoja housuissa kaiken varalta.
Vatsas ei oo nyt tuntemuksia,mut paleltaa taas. Ja kaks vuorokautta viel testaukseen...toivotaan että sinne asti päästään ettei huominen tuo ratkaisua itsekseen..
 
Meillä heilutellaan peittoja n. 3 päivän välein. Ei olla siis mitenkään suunniteltu vaan menty jaksamisen ja halujen mukaan.
välillä vaikka kuinka himottaisi molempia, niin toinen on jo ehtinyt nukahtaa ja toinen vasta saapuu iltamyöhään töistä.

nyt siis luo lisätwistiä tämä korona-arki, kun teemme ristikkäisiä työvuoroja ja vapaat meillä ei ole hetkeen ollut nyt samaan aikaan.
voi kunpa korona vain katoaisi ja päästäisiin taas normaaleihin arkivuoroihin ja viikonloppuvapaihin. ❤
 
Ihanan paljon keskustelua ja tekis mieli vastata/kommentoida moneenkin kommenttiin, mutta en tiedä mistä aloittaa Olen tässä pari päivää mietiskelly sitä, kuinka usein teillä viikossa/kuukaudessa heiluu peitto? Heiluuko jollakin esim vain ovis ainana?
Muuten 1-2krt/viikko, mutta kun kuvittelen otollisen ajan olevan lähellä, kinuan n. joka 3.pvä.

On: Ovistesti vieläkin nega, kp 18. Meinaa masentaa, jostain syystä olin menkkojen jälkeen niin varma, että tää on meidän kierto ja sitten en edes ovuloi. Limaoireita on ollut ihan satunnaisia kertoja. Tämä saa pelkäämään, että ovuloinko vain lyhyemmistä, alle 30pv:n kierroista. Niitä on heinäkuun jälkeen ollut kaksi.
 
Dpo 7 oli muutaman tunnin kipukohtaus oikealta, taisi olla munasarjan tietämillä. Ja pari päivää jo ollu voimistuvaa tissiarkuutta. Ja vähitellen nousevaa lämpöä. Tänään 36. 8'c.. Jotenkin sellainen fiilis et ois saattanu jopa tärpätä. Pariin otteeseen olmut kuvottavaa oloa, mikä melko nopeasti helpottanut. Menkkojen pitäisi alkaa ti 28.4. Tietysti toivon, ettei ne alkaisi. Ajattelin testata ehkä su, silloin olis dpo11.
 
Olen käynyt lukemassa juttujanne, mutta en ole jaksanut kirjautua sisään. Muutaman sivun tuossa jaksoin selata uudestaan läpi ja pistää peukkuja.
Tasapuolisesti siis kaikille piinailijoille tsemppiä, niin lupaavia oireita monella, että eiköhän täältä tule kasa tammikuisia ❤

Seksistä. Meillä aloitellaan, kun menkkavuoto suht ohi (minulla saattaa kestää jopa 7pvä, ni ei jaksa ootella) ja sellainen pienen pieni vuoto ei haittaa, joka tulee lähinnä paperiin pyyhittäessä (seksin jälkeen kyl sit vuotaa jonkin verran.) Tällä kertaa menkat loppui suht lyhyeen ja kesti vain 4pvä. Eilen siis aloiteltu jo haluja herättelemään :) Meillä mies voisi puuhailla vaikka joka pvä, mut mulla halut ajoittuu yleensä viikon ajalle ovulaatiota ennen ja oviksen aikaan. Oviksen jälkeen ei mene ku pvä, ni halut aivan hukassa ja sit ollaankin taas ilman sinne asti, että menkat ohi :( Läheisyyttä kyllä haluais muulloinkin, mut lapset rajoittaa tosi paljon, kun hommiin pääsee vasta niin myöhään ja minähän olisin valmis unille jo klo 9. Eli kaikki "voimat" menee siinä oviksen ympärillä, ku pakko valvoa iltaisin :D Miehen kanssa nyt kyl puhuttiin, että yritetään pitää yllä läheisyyttä myös oviksen jälkeen ja otetaan aikaa kaksin päivisinkin, vaikka sit "päiväsaunassa" :p Mutta siis, n. Joka toinen pvä seksiä ovulaation asti ja oviksen lähellä saattaa olla kolmena päivänä peräkkäin. Kaikkia keinoja yritetty, 1-2pvä välein, 2-3pvä, monta kertaa päivässä ym. mut ei tärppää ni ei tärppää :mad:

Oma olo tällä hetkellä parempi, ekat 4pvä oli kyl ihan kauheita ja ajatuksia meinannut saada kasaan. @minttuni valoi sitten uskoa minuun ja niitä sanoja mietin pari pvä, että jos löytyy siittiöitä edes vähän, niin mahdollisuudet vauvaan on hoidoilla ❤ Minä kun heitin kirveen kaivoon, et jos tulos huono, ni se siitä. Kunhan nyt ei vaan minusta löytyisi muita syitä lapsettomuudelle kuin alhainen ferritiini ja sektioarven syvyys. Ps. Aikaa yritämme saada toiselle paikkakunnalle simppatutkimuksia varten :) Tulipas taas pitkä o_O
 
Hei millaisia iho-oireita teille on tullu joko alkuraskauden tai/ja pillereiden lopettamisen jälkeen?
Mulla pillereiden lopettamisen jälkeen tuli kamalasti hormooni näppylöitä, erityisesti otsan alueelle. Tuntuu että nyt 6kk jälkeen alkaa hieman rauhoittumaan :( Huoh, kuvittelin että finnit olit jääny sinne teiniaikaan :D

Sitten seksistä: meillä on seksiä about kerran viikossa tai puolessa toista viikossa. Vähän stressaa miten yhdyntä osuu ovulaation kanssa yhteen.

Mä oon viimeisen parin vuoden aikana kaivannu enemmän hellyyttä, suudelmia ja seksiä entä mun mies. Kieltämättä turhauttaa miehen haluttomuus... Oon yrittäny puhuu asiasta ja kysyny, miks sen halut on vähentyny, mutta en oo saanu kunnon vastausta. Mua surettaa ihan kamalasti tää tilanne ja oon yrittäny iskostaa päähäni, et vika miehen haluttomuuteen ei oo minussa. Mutta turhauttavaa on kun omat halut eivät tyydyty täysin kumppanin kanssa. Mies ei pidä suutelusta, mutta ottaa kyllä kainaloon ja lähelle, mut seksiä kaipaan enemmän.
 
Hei apua mikä määrä tekstiä täällä! :D jotenkin ei itse oo tajunnut että tosiaan nythän niitä ekoja 2021-vauvoja jo tehdään!
Mä en oikein tiedä pitäiskö jättäytyä tästä ryhmästä pois vai ei. Toisaalta olis kiva täällä lueskella ja pohdiskella, mutta kun me ei olla mitenkään yrittämällä yrittämässä (ei tikutella oviksia eikä miettiä yhdyntäkertoja tai mitata aamulämpöjä saatika syödä tai juoda jotain ekstroja), niin onko mulla keskusteltavaa. :censored:En halua olla sit se, josta jossain tuolla 20 sivua sitten puhuttiin, joka sanoo vaan pari sanaa ha sit tulee vaan kertomaan plussauutiset.:oops::LOL:
Täällä myös vähän mieli vaihtelee. Esikoinen nyt puolivuotias ja välillä aattelen et yritys aloitetaan kun tää on vuoden, ja sit taas välillä et sais se ainakin 2v olla. :D ikinähän ei tietty tiedä koska se tulee, tätä esikoistakin odoteltiin 1,5 vuotta mukaanlukien pari km. Nyt on menkat ”myöhässä” jo viikon verran, mutta koska vielä imetän niin kierto on mitä sattuu. Meillä on ehkäisy käytössä eli periaatteessa ei pitäis olla raskaus mahdollinen, mutta ainahan siinä jokin pieni tn on.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Nyt on kaapin vika ovistesti käytetty, tumma viiva tuli taas, mutta ei plussa. Eilen kaupassa pohdin uusien testien ostoa, mut sit päätin, että jään vaan kiltisti odottamaan ovisoireita tai menkkoja :D greippimehua ostin lisää, se on aiemmin auttanut mua oviksen bongauksessa.

Seksin määrästä oli puhetta, meillä tällä hetkellä keskimäärin varmaan kaks kertaa viikossa, riippuen ihan miehen työvuoroista ja lasten nukahtamisesta. Joskus on useammin joskus harvemmin. Ekaa lasta yrittäessä meillä oli vähintään kerran päivässä tahti ja toinen lapsi tarttui mukaan yhdestä Pikku kakkosen aikaan vietetystä pikahetkestä kylppärissä kaikkien ovulaatio-oireiden jo mentyä aiemmin :LOL:
 
Minäkin jo selaillessa odottelin ensimmäisen plussan näkemistä, mutta vieläkin pitää jännätä. Jospa sillon lauantaina!:love:
Onneksi päivät kuluu nopeesti, nyt jo kp5! Viikon päästä se ovis jo kolkuttelee ovella.
Itse en pysty kamalasti lohduttautua sillä, että vaikka on kilpirauhasen vajista, niin voi raskautua, koska keskenmeno tulee sillon todennäköisemmin tai raskauden jatkuessa lapseen voi tulla kehityshäiriöitä :confused:
 

Yhteistyössä