Pusu on hyvä, mutta eikö sais suukkoa?Mä en tiedä sun tuttuja. Mutta jos olisit täällä niin saattaisit saada pusun.
Pusu on hyvä, mutta eikö sais suukkoa?Mä en tiedä sun tuttuja. Mutta jos olisit täällä niin saattaisit saada pusun.
Voit saada.Pusu on hyvä, mutta eikö sais suukkoa?
En mie sitä tarkoita että sun mieli muuttuu, muruseni. Mä katsoisin muuten vaan. Oikeastaan mä katson sen nyt uteliaisuuttani huvin vuoksi.
Minä enMinäkin katson muistin virkistämiseksi
Ei mullakaan niin vain käänny. Mulla ja rättiksellä sattuu olemaan muutama sama mieltymys.Elenalla on oma pää, eikä käänny helposti muiden pyynnöstä.
Justalaik mii.
Kääntyiskö, jos Ak n huulet olisivat törröllään vasemman poskesi vieressä?Ei mullakaan niin vain käänny. Mulla ja rättiksellä sattuu olemaan muutama sama mieltymys.
NouuKääntyiskö, jos Ak n huulet olisivat törröllään vasemman poskesi vieressä?
Tulikohan tuo viimeinen sana kirjoitettua ihan oikein?*mussuttaa kakkua*
Banaanikakkua, senkin ilkimys.Tulikohan tuo viimeinen sana kirjoitettua ihan oikein?
Ooohh, sitäkö se olikin.Banaanikakkua, senkin ilkimys.
Mä laitoin nyt mitä sattui olemaan kaapissa. Kardemummaa ja kanelia.Banaanikakku on kyl nerokas. Ja siitä saa vaikka minkä makuisen.
Mun suosikkeja ovat sitruunalla maustettu ja se perinteinen. Esikoinen taas tykkää kaakaoversiosta ja kuopus tuoreella inkibväärillä maustetusta.
Se on minusta se perinteinen.Mä laitoin nyt mitä sattui olemaan kaapissa. Kardemummaa ja kanelia.
Tärkein unohtui eli Turku!Ei oo täällä
Porista löytyy ja Tampereelta ehkä...Porin Kingissä olen käynyt muutaman kerran.
Ai senkö takia kun sieltäkään sitä ei löydy?Tärkein unohtui eli Turku!
Sama suklaakakun kanssa, jos sitä nyt löytyisiBanaanikakun maku vain paranee.
Burger king löytyy. Ei tää mikään lande ooAi senkö takia kun sieltäkään sitä ei löydy?